Board logo

標題: 肥龍二945 出左啦 [打印本頁]

作者: kenki    時間: 2009-5-19 05:40     標題: 肥龍二945 出左啦

在正刀出現,
當刂人価 $18XX
940 only   $14XX

AM3 CPU
作者: 絕望之黑暗    時間: 2009-5-19 05:44

955好像19xx,買955好過
作者: kenki    時間: 2009-5-19 05:55     標題: 回覆 2# 的帖子

yes, u ar right.
955 is BE but
945 is not
作者: pk1667    時間: 2009-5-19 09:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: taiwanese    時間: 2009-5-19 10:13

但係省30w電喎
淨係開一日24小時都夠多開一個鐘冷氣
作者: B仔貓    時間: 2009-5-19 10:18

原帖由 taiwanese 於 2009-5-19 10:13 發表
但係省30w電喎
淨係開一日24小時都夠多開一個鐘冷氣

945 TDP 125W
925 TDP 95W
作者: 楓仁    時間: 2009-5-19 11:48

我都估到會吊高945黎賣  所以四月尾入左940
作者: qcmadness    時間: 2009-5-19 11:49

原帖由 kenki 於 2009-5-19 05:40 發表
在正刀出現,
當刂人価 $18XX
940 only   $14XX

AM3 CPU

AMD本身就係咁定價來清PII 940BE
有乜問題?

[ 本帖最後由 qcmadness 於 2009-5-19 11:58 編輯 ]

圖片附件: pbypUqZXIC0gMw==_WO8HYJ6jYJKL.jpg (2009-5-19 11:58, 87.59 KB) / 下載次數 5
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=849927&k=153a98b1758d64b94379fad157e29ed3&t=1782147164&sid=3sP5M6zJhh


作者: 逍遙亂舞    時間: 2009-5-19 12:01

945 95W版遲下先出.
作者: ms09    時間: 2009-5-19 13:05

原帖由 kenki 於 2009-5-19 05:40 發表
在正刀出現,
當刂人価 $18XX
940 only   $14XX

AM3 CPU


新出更係貴d
不過 禁既價 倒不如比多 $100 買 955BE
作者: ms09    時間: 2009-5-19 13:06

原帖由 楓仁 於 2009-5-19 11:48 發表
我都估到會吊高945黎賣  所以四月尾入左940


945 =>  AM3 , AM2+
940BE => AM2+ only
作者: aa33456    時間: 2009-5-19 15:57

比多百幾買955
作者: yuen0820    時間: 2009-5-19 20:33

925幾時出?大約幾多錢?
作者: ok041094    時間: 2009-5-19 20:51

都是俾多百幾去買955好過
作者: 咪王$$$    時間: 2009-5-19 21:04

940 最抵用, 我唔信945 會超得多d lo, 熱d就一定
作者: dom    時間: 2009-5-19 21:21

原帖由 咪王$$$ 於 19-5-2009 09:04 PM 發表
940 最抵用, 我唔信945 會超得多d lo, 熱d就一定


945 同 940BE 一樣都係 125W 點會熱d
作者: pk1667    時間: 2009-5-19 22:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PowerShot    時間: 2009-5-19 22:28

原帖由 qcmadness 於 2009-5-19 11:49 發表

AMD本身就係咁定價來清PII 940BE
有乜問題?


可能945BE 賣US 235 都唔定!
作者: Tsz    時間: 2009-5-19 22:44

925 -> 95W?
同埋945有 95W version?

不過真係唔知要等幾耐
作者: big_nature    時間: 2009-5-19 23:16

原帖由 kenki 於 2009-5-19 05:55 發表
yes, u ar right.
955 is BE but
945 is not

想請教BE的意思?

同唔係BE有乜分別?
作者: firen1201    時間: 2009-5-19 23:19

原帖由 big_nature 於 2009-5-19 23:16 發表

想請教BE的意思?

同唔係BE有乜分別?

BE=Black Edition
Black Edition=無鎖倍頻
唔係Black Edition就會鎖
一般係貨品上Black Edition係一個黑盒
貼紙上會多左個鐘

[ 本帖最後由 firen1201 於 2009-5-19 23:20 編輯 ]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2