作者: lopez13 時間: 2009-3-16 21:53 標題: 點解2手咁少E4/E6流出黎 ?
係咪E4/E6既用家都好滿意, 唔需要UPGARDE住 ?
作者: WINGLESLIE 時間: 2009-3-16 22:01
有唔小嫁
作者: lopez13 時間: 2009-3-16 22:03
幾時先BID得 ? 我係上YAHOO拍賣睇的, 想搵粒E系睇下都冇
作者: birdmanhk 時間: 2009-3-16 22:46
用開都唔係太慢, 又有VT,
我有部PC用e6420, 只係upgrade m/b(from 965 to G33)
事實上g33 chipset係快過 965頗多.
行raid 0(640gb x2), 同部e8400無分別.
my pc always run vmware(ubuntu 64 x1, xp x 5)
黎做大量data mining & screening
作者: birdmanhk 時間: 2009-3-16 22:48
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: tboy 時間: 2009-3-18 10:07
me e6600 use almost 2 year
作者: crossfire0083 時間: 2009-3-18 10:43
唔係放出去唔值錢咩
E5 都5舊幾又好超
作者: LL3578 時間: 2009-3-18 10:46
唔超既話,E5200效能仲好過E4同某D E6
所以放出去都未必賣到好價錢
作者: LittleFatCow 時間: 2009-3-18 10:48
放出去, 唔值錢, 又要加錢先有番VT, 點解要放出去...

作者: oo2oo299999 時間: 2009-3-18 10:48
Q6600用左2年仲打到人
問題係我覺得除左60>45NM令粒野好超左之外,同頻下既優勢並不明顯
作者: t61 時間: 2009-3-18 10:58
E6300 個 keyword 係要俾錢的.
要俾錢買keyword,
個keyword越係popular越係值錢.
呢個系yahoo既商業模式.
原帖由 birdmanhk 於 2009-3-16 22:48 發表
yahoo 好7的, 試過賣粒e6300, 但yahoo個system話e6300係banned keyword,
要改, 如e 6300, e-6300先得. 有時要係yahoo CPU, M/B分類逐個item先睇到.
[ 本帖最後由 t61 於 2009-3-18 10:59 編輯 ]
作者: Altezza64 時間: 2009-3-18 11:01
你太睇少SSE4啦
狂少果邊有文章講SSE4, 亦因為SSE4令Q82係L2同Ghz細過Q66之下, performance同Q66打平手啦
作者: oo2oo299999 時間: 2009-3-18 15:23
原帖由 Altezza64 於 2009-3-18 11:01 發表
你太睇少SSE4啦![]()
狂少果邊有文章講SSE4, 亦因為SSE4令Q82係L2同Ghz細過Q66之下, performance同Q66打平手啦![]()
並不是所有野都支援SSE4 ,我只不過話並一般用差異真係唔明顯(你指SSE4,壓片一定
係C2D L2大小又係唔明顯
http://www1.oc.com.tw/forums/msg ... &allfrom=237818
Q66係2.4 Q82 2.33差唔係好多
一般用戶咁無理由Q66去Q82,或者Q9X(當然你真係50%時間都係壓片,你2手放出去都1200蚊買番都係1300粒)
澄清唔係話冇分別,係優勢唔明顯
呢個係少少測試
http://www.wqsky.com/hk/list/2774.htm
除左多媒體比Q82屈之外其他地方Q66都相當仍然可靠
咁回應主題D人點解唔多人放60NM,講真真係好多會單單為左SSE4.1而換U
[ 本帖最後由 oo2oo299999 於 2009-3-18 15:30 編輯 ]
作者: nikkotsoi 時間: 2009-3-18 17:14
你又係兩年前買?4000$?
作者: 爪王凌雨 時間: 2009-3-18 17:21
E5200咁堅
作者: oo2oo299999 時間: 2009-3-18 17:53
嚴格來講年半佢第2次大幅降即買
2380 G0
[ 本帖最後由 oo2oo299999 於 2009-3-18 17:53 編輯 ]
作者: ytt021c11 時間: 2009-3-18 17:54
原帖由 birdmanhk 於 2009-3-16 22:48 發表
yahoo 好7的, 試過賣粒e6300, 但yahoo個system話e6300係banned keyword,
要改, 如e 6300, e-6300先得. 有時要係yahoo CPU, M/B分類逐個item先睇到.
絕對認同~~~明明2.4ghz,,,個 . 要用dot 黎表示
作者: ballballlaw 時間: 2009-3-18 18:15
我都係
唔超都仲頂得下
超埋就



