Board logo

標題: [交換] 放E5200或加錢換其他 [打印本頁]

作者: charhelen    時間: 2010-1-29 17:54     標題: 放E5200或加錢換其他

想放左粒e5200full set有保有盒有單, 買左返黎無用過!!!
想放或換
換就只想要e3200full set有保有盒有單
有意請pm我~
作者: charhelen    時間: 2010-1-29 17:56

暫時hold主~
作者: charhelen    時間: 2010-1-29 18:06

取消hold~同上賣e5200或換u
作者: kidney    時間: 2010-1-29 22:58

e3200 fullset 有盒有保有單,11/12/09買,有冇興趣?
作者: ywringo    時間: 2010-1-29 23:41

E5200 想賣幾錢?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2