標題: [交換] 放E5200或加錢換其他 [打印本頁]
作者: charhelen 時間: 2010-1-29 17:54 標題: 放E5200或加錢換其他
想放左粒e5200full set有保有盒有單, 買左返黎無用過!!!
想放或換
換就只想要e3200full set有保有盒有單
有意請pm我~
作者: charhelen 時間: 2010-1-29 17:56
暫時hold主~
作者: charhelen 時間: 2010-1-29 18:06
取消hold~同上賣e5200或換u
作者: kidney 時間: 2010-1-29 22:58
e3200 fullset 有盒有保有單,11/12/09買,有冇興趣?
作者: ywringo 時間: 2010-1-29 23:41
E5200 想賣幾錢?
