Board logo

標題: 想問CPU 底板 RAM價:-) 唔該呀 [打印本頁]

作者: NHG    時間: 2016-8-18 13:48     標題: 想問CPU 底板 RAM價:-) 唔該呀

I7 3770K(長期行4.5G) + Asus P8Z77-V PRO
CM212 EVO
Corsair Dominator DDR3 1866 C9 2x8GB

可以賣到幾錢
除左RAM 其他過左保  
CPU RAM有盒 底版無盒

THX
作者: gsmjmm    時間: 2016-8-18 18:29

u / mb 1600+

ram 400+
作者: NHG    時間: 2016-8-18 22:00

本帖最後由 NHG 於 2016-8-18 22:00 編輯
u / mb 1600+

ram 400+
gsmjmm 發表於 2016-8-18 18:29


THANKS
估唔到咁少@_@
因為見粒U有人賣到1800+><
RAM原來都係得400/.\





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2