作者: k_02 時間: 2013-3-26 23:33 標題: U30GT-H 值幾錢
U30GT-H 值幾錢 ?
16g wifi~
95%new....buy on 20/9
作者: k_02 時間: 2013-3-29 23:05
anyone tell me?
作者: k_02 時間: 2013-3-30 20:55
1000 ok?
作者: iloveelsiekai 時間: 2013-3-31 15:39
500 max
作者: k_02 時間: 2013-3-31 15:41

作者: iloveelsiekai 時間: 2013-3-31 18:16
本帖最後由 iloveelsiekai 於 2013-3-31 18:17 編輯
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1941332&extra=page%3D1&page=1
部機咁正, 何必賣呢, 自用算la
作者: k_02 時間: 2013-3-31 19:06
yes ar.....到價咪賣lo
作者: samlcy1997 時間: 2013-3-31 20:00
你直接係交易區出底價係你目標價,得左,你仲黎問咩價姐,反正你都有目標價啦
作者: k_02 時間: 2013-3-31 20:48
唔係 唔係,,我最少都暑假先賣......
作者: me7428 時間: 2013-3-31 21:41
回復 9# k_02
大陸D平板新野就話有人出下Post講下、
過多幾個月可能連影都無、講都無人講・・・
依家賣同暑假賣已經係兩個世界・・・你到時真係賣先再問啦。

