Board logo

標題: U30GT-H 值幾錢 [打印本頁]

作者: k_02    時間: 2013-3-26 23:33     標題: U30GT-H 值幾錢

U30GT-H  值幾錢 ?
16g wifi~
95%new....buy on 20/9
作者: k_02    時間: 2013-3-29 23:05

anyone tell me?
作者: k_02    時間: 2013-3-30 20:55

1000 ok?
作者: iloveelsiekai    時間: 2013-3-31 15:39

500 max
作者: k_02    時間: 2013-3-31 15:41

500 max
iloveelsiekai 發表於 2013-3-31 15:39



作者: iloveelsiekai    時間: 2013-3-31 18:16

本帖最後由 iloveelsiekai 於 2013-3-31 18:17 編輯
k_02 發表於 2013-3-31 15:41


http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1941332&extra=page%3D1&page=1
部機咁正, 何必賣呢, 自用算la
作者: k_02    時間: 2013-3-31 19:06

部機咁正, 何必賣呢, 自用算la
iloveelsiekai 發表於 2013-3-31 18:16



    yes ar.....到價咪賣lo
作者: samlcy1997    時間: 2013-3-31 20:00

yes ar.....到價咪賣lo
k_02 發表於 2013-3-31 19:06



    你直接係交易區出底價係你目標價,得左,你仲黎問咩價姐,反正你都有目標價啦
作者: k_02    時間: 2013-3-31 20:48

你直接係交易區出底價係你目標價,得左,你仲黎問咩價姐,反正你都有目標價啦 ...
samlcy1997 發表於 2013-3-31 20:00



    唔係 唔係,,我最少都暑假先賣......
作者: me7428    時間: 2013-3-31 21:41

回復 9# k_02

大陸D平板新野就話有人出下Post講下、
過多幾個月可能連影都無、講都無人講・・・
依家賣同暑假賣已經係兩個世界・・・你到時真係賣先再問啦。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2