Board logo

標題: 想賣ssd,故先問價 [打印本頁]

作者: garylism    時間: 2011-9-9 10:26     標題: 想賣ssd,故先問價

本帖最後由 garylism 於 2011-9-9 16:32 編輯

因為聯強叫我加60蚊換320
你話320賣得高
定x25-m賣得高

因為x25-m好似要等貨幾耐下?

同埋大約收幾錢,120gb
作者: 美奈子廚    時間: 2011-9-9 15:23

因為聯強叫我加60蚊換320
你話320賣得高
定x25-v賣得高

因為x25-v好似要等貨幾耐下?

同埋大約收幾錢,12 ...
garylism 發表於 2011-9-9 10:26

x25-v係40g only
over 40g叫x25-m
作者: garylism    時間: 2011-9-9 16:32

X25-M先真!
作者: zac_tp    時間: 2011-9-11 23:51

2個差價只係幾十蚊,X25M佢係幫你SEND番廠,來回都成個月啦,直接換過320吧
作者: garylism    時間: 2011-9-12 00:00

即係X25M高價點?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2