標題: 想賣ssd,故先問價 [打印本頁]
作者: garylism 時間: 2011-9-9 10:26 標題: 想賣ssd,故先問價
本帖最後由 garylism 於 2011-9-9 16:32 編輯
因為聯強叫我加60蚊換320
你話320賣得高
定x25-m賣得高
因為x25-m好似要等貨幾耐下?
同埋大約收幾錢,120gb
作者: 美奈子廚 時間: 2011-9-9 15:23
x25-v係40g only
over 40g叫x25-m
作者: garylism 時間: 2011-9-9 16:32
X25-M先真!
作者: zac_tp 時間: 2011-9-11 23:51
2個差價只係幾十蚊,X25M佢係幫你SEND番廠,來回都成個月啦,直接換過320吧
作者: garylism 時間: 2011-9-12 00:00
即係X25M高價點?

