標題: [問價]山寨iphone... [打印本頁]
作者: secretfj 時間: 2011-8-21 23:53 標題: [問價]山寨iphone...
呢部:
http://hk.f1.page.auctions.yahoo ... ?u=wei_tel_63509291
貪得意買了一部回來玩whatsapp...
發現雙卡雙待不是雙模雙待...一行數據就兩張Sim都收唔到電話...玩了兩三日就收埋了...
放五舊有無可能?
試過除了雙卡雙待問題外, 一切ok, 也不算慢
不過機身大小是用不了原裝iphone機套的, 可用ipod/iphone charger
mon貼也不合原裝iphone貼的size
勝在有四大天王key
作者: ywringo 時間: 2011-8-22 11:00
$500 去易手放下或者有人要的
作者: 佐藤一村 時間: 2011-8-23 11:14
呢啲野好少人買的..
作者: chan2328 時間: 2011-8-24 03:45
真係好少人會買山寨iphone....但$300~$500....應該會有人要.

