Board logo

標題: 尺半光管連座及開闢 (END 23:00 02/05/10) [打印本頁]

作者: STRANGER    時間: 2010-4-29 09:00     標題: 尺半光管連座及開闢 (END 23:00 02/05/10)

少用,正常, 係書枱到拆下
即食  EPC$2500
------------------
不設保養
注意:先過數後交收
交收地點:
地鐵觀塘線、將軍澳線各站(觀塘線限調景嶺至太子站)
作者: whisky1314    時間: 2010-5-1 17:16

請問幾多W?
作者: STRANGER    時間: 2010-5-2 15:16

回復 2# whisky1314

查下先,遲d覆!
作者: STRANGER    時間: 2010-5-2 16:18

回復 2# whisky1314

光管係15W TOSHIBA MADE IN JAPAN





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2