Board logo

標題: 『出售』Apple Wireless Mighty Mouse『End 3/April 2300』 [打印本頁]

作者: iamgozilla    時間: 2010-3-29 14:28     標題: 『出售』Apple Wireless Mighty Mouse『End 3/April 2300』

本帖最後由 iamgozilla 於 2010-3-29 14:28 編輯

Cursor運作正常, 惟右鍵好像不太靈活, 所以好奇拆出來看看, 點知拆咗之後唔識裝番.
勇者收購價EPC$2000, 100/bid, 進階以上級數會員EPC成交價x2倍, 進階及以下級數會員成交價正常, EPC轉帳手續費及A費買家付.
作者: whiterabbit    時間: 2010-3-29 14:32

我全副成身得

積分: 558
EPC Dollar: 558


http://www.hkepc.com/forum/space.php?uid=44165


點買呀 ???

可唔呵以欠住d先呀 ???
作者: Edmondpoon0202    時間: 2010-3-29 14:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: iamgozilla    時間: 2010-3-29 15:23

我全副成身得

積分: 558
EPC Dollar: 558





點買呀 ???

可唔呵以欠住d先呀 ???    ...
whiterabbit 發表於 2010-3-29 14:32



度住先, 梗係可以啦, 你方件Hardware上黎比人投, 搞掂咗咪有好多身囉. XXD
作者: iamgozilla    時間: 2010-3-29 15:26

我係進階會員, 都係勇者, EPC$2000 出下價先(即實收epc$1000 ??)
Edmondpoon0202 發表於 2010-3-29 14:47



朋友, 即係呢... 遊戲規矩係咁....
底價EPC$2000, 咁咪每100咁加上去, 假設到期得2100, 係一個進階及以下級數的會員投得的話就係2100(另加轉帳手續費), 如果係上面果啲會員, 就會收佢4200.
作者: Edmondpoon0202    時間: 2010-3-29 16:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Owl8    時間: 2010-3-29 20:32

我都有興趣,但唔夠分呢,又咁優待
作者: wl01422387    時間: 2010-3-31 00:49

下....咁照住你咁講咪即係投得起既會員個價都要X2? 除非有個中級會員投左 跟住即刻叫佢個朋友比D EPC佢~
作者: rai    時間: 2010-3-31 01:07

本帖最後由 rai 於 2010-3-31 01:09 編輯

基本上呢個拍賣只係受進階會員玩
作者: Edmondpoon0202    時間: 2010-3-31 08:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RCC    時間: 2010-3-31 10:18

回復 10# Edmondpoon0202


    Cursor運作正常, 惟右鍵好像不太靈活, 所以好奇拆出來看看, 點知拆咗之後唔識裝番.
勇者收購價EPC$2000, 100/bid, 進階以上級數會員EPC成交價x2倍, (進階及以下級數會員成交價正常)   , EPC轉帳手續費及A費買家付.
樓主意思 是否如此
作者: Owl8    時間: 2010-3-31 18:16

回復 11# RCC

我估係啦,但過一千就進階,唔過一千又唔夠比,即係點算?
作者: rai    時間: 2010-3-31 20:13

大家睇清楚D, 係進階or以下既先係「正價」, 進階以上既就X2
作者: Owl8    時間: 2010-3-31 22:11

回復 13# rai

ic, 睇錯添,sorry
作者: Edmondpoon0202    時間: 2010-3-31 22:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CK2008    時間: 2010-4-1 00:11

"進階以上級數會員EPC成交價x2倍"
"進階及以下級數會員成交價正常"

大於 進階 X2
等於 進階 正價

十分清楚
作者: iamgozilla    時間: 2010-4-1 02:04

正確無誤.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2