作者: iamgozilla 時間: 2010-3-29 14:28 標題: 『出售』Apple Wireless Mighty Mouse『End 3/April 2300』
本帖最後由 iamgozilla 於 2010-3-29 14:28 編輯
Cursor運作正常, 惟右鍵好像不太靈活, 所以好奇拆出來看看, 點知拆咗之後唔識裝番.
勇者收購價EPC$2000, 100/bid, 進階以上級數會員EPC成交價x2倍, 進階及以下級數會員成交價正常, EPC轉帳手續費及A費買家付.
作者: whiterabbit 時間: 2010-3-29 14:32
我全副成身得
積分: 558
EPC Dollar: 558
http://www.hkepc.com/forum/space.php?uid=44165
點買呀 ???
可唔呵以欠住d先呀 ???
作者: Edmondpoon0202 時間: 2010-3-29 14:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: iamgozilla 時間: 2010-3-29 15:23
度住先, 梗係可以啦, 你方件Hardware上黎比人投, 搞掂咗咪有好多身囉. XXD
作者: iamgozilla 時間: 2010-3-29 15:26
朋友, 即係呢... 遊戲規矩係咁....
底價EPC$2000, 咁咪每100咁加上去, 假設到期得2100, 係一個進階及以下級數的會員投得的話就係2100(另加轉帳手續費), 如果係上面果啲會員, 就會收佢4200.
作者: Edmondpoon0202 時間: 2010-3-29 16:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Owl8 時間: 2010-3-29 20:32
我都有興趣,但唔夠分呢,又咁優待
作者: wl01422387 時間: 2010-3-31 00:49
下....咁照住你咁講咪即係投得起既會員個價都要X2? 除非有個中級會員投左 跟住即刻叫佢個朋友比D EPC佢~
作者: rai 時間: 2010-3-31 01:07
本帖最後由 rai 於 2010-3-31 01:09 編輯
基本上呢個拍賣只係受進階會員玩

作者: Edmondpoon0202 時間: 2010-3-31 08:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: RCC 時間: 2010-3-31 10:18
回復 10# Edmondpoon0202
Cursor運作正常, 惟右鍵好像不太靈活, 所以好奇拆出來看看, 點知拆咗之後唔識裝番.
勇者收購價EPC$2000, 100/bid, 進階以上級數會員EPC成交價x2倍, (進階及以下級數會員成交價正常) , EPC轉帳手續費及A費買家付.
樓主意思 是否如此
作者: Owl8 時間: 2010-3-31 18:16
回復 11# RCC
我估係啦,但過一千就進階,唔過一千又唔夠比,即係點算?
作者: rai 時間: 2010-3-31 20:13
大家睇清楚D, 係進階or以下既先係「正價」, 進階以上既就X2
作者: Owl8 時間: 2010-3-31 22:11
回復 13# rai
ic, 睇錯添,sorry
作者: Edmondpoon0202 時間: 2010-3-31 22:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: CK2008 時間: 2010-4-1 00:11
"進階以上級數會員EPC成交價x2倍"
"進階及以下級數會員成交價正常"
大於 進階 X2
等於 進階 正價
十分清楚
作者: iamgozilla 時間: 2010-4-1 02:04
正確無誤.

