標題: 尺半光管連座及開闢 (END 23:00 02/04/10) [打印本頁]
作者: STRANGER 時間: 2010-3-29 00:29 標題: 尺半光管連座及開闢 (END 23:00 02/04/10)
本帖最後由 STRANGER 於 2010-3-29 00:30 編輯
少用,正常, 係書枱到拆下
即食 EPC$2500
------------------
不設保養
注意:先過數後交收
交收地點:
地鐵觀塘線、將軍澳線各站(觀塘線限調景嶺至太子站)
作者: MK燊 時間: 2010-3-29 02:55
師兄可唔可以教下我呢d 光管座點拆...
前後左右都無羅c 位既...?
作者: dhw479 時間: 2010-3-29 03:07
回復 2# MK燊
拆開個蓋有螺絲向上收緊左架
作者: MK燊 時間: 2010-3-29 03:22
Thz a lot
終於搵到佢既秘密......
作者: kklaw286 時間: 2010-3-31 21:23
支光管咩色溫?
白光定王光?
作者: STRANGER 時間: 2010-3-31 21:43
回復 5# kklaw286
色溫唔知, 係白光
作者: kklaw286 時間: 2010-3-31 22:58
用佐幾耐?
隻火牛有冇牛叫聲(吱吱聲)??
作者: STRANGER 時間: 2010-3-31 23:09
回復 7# kklaw286
買佐好耐,但十分少用,無注意隻火牛有冇牛叫聲(吱吱聲). 不過可試下, 明日覆
作者: STRANGER 時間: 2010-4-1 00:10
回復 7# kklaw286
剛試佐一陣,隻火牛係冇牛叫聲(吱吱聲), 好靜

