Board logo

標題: 尺半光管連座及開闢 (END 23:00 02/04/10) [打印本頁]

作者: STRANGER    時間: 2010-3-29 00:29     標題: 尺半光管連座及開闢 (END 23:00 02/04/10)

本帖最後由 STRANGER 於 2010-3-29 00:30 編輯

少用,正常, 係書枱到拆下
即食  EPC$2500
------------------
不設保養
注意:先過數後交收
交收地點:
地鐵觀塘線、將軍澳線各站(觀塘線限調景嶺至太子站)
作者: MK燊    時間: 2010-3-29 02:55

師兄可唔可以教下我呢d 光管座點拆...
前後左右都無羅c 位既...?
作者: dhw479    時間: 2010-3-29 03:07

回復 2# MK燊


    拆開個蓋有螺絲向上收緊左架
作者: MK燊    時間: 2010-3-29 03:22

回復  MK燊


    拆開個蓋有螺絲向上收緊左架
dhw479 發表於 2010-3-29 03:07

Thz a lot
終於搵到佢既秘密......
作者: kklaw286    時間: 2010-3-31 21:23

支光管咩色溫?
白光定王光?
作者: STRANGER    時間: 2010-3-31 21:43

回復 5# kklaw286

色溫唔知, 係白光
作者: kklaw286    時間: 2010-3-31 22:58

回復  kklaw286

色溫唔知, 係白光
STRANGER 發表於 2010-3-31 21:43


用佐幾耐?
隻火牛有冇牛叫聲(吱吱聲)??
作者: STRANGER    時間: 2010-3-31 23:09

回復 7# kklaw286

  買佐好耐,但十分少用,無注意隻火牛有冇牛叫聲(吱吱聲). 不過可試下, 明日覆
作者: STRANGER    時間: 2010-4-1 00:10

回復 7# kklaw286


剛試佐一陣,隻火牛係冇牛叫聲(吱吱聲), 好靜





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2