Board logo

標題: [待交收]賽揚D S478處理器 [END 9/12/09 22:00] [打印本頁]

作者: ALANCH    時間: 2009-12-6 17:23     標題: [待交收]賽揚D S478處理器 [END 9/12/09 22:00]

出售一粒CELERON D 2.93GHZ 256KB L2 533FSB 的SOCKET 478 CPU一粒
100% WORK , 私保2天


淨u一粒
START :  600 $EPC
每BID  :   100 $EPC

要埋一隻全鋁+原裝超嘈HS
+150 $EPC

只限西鐵線元朗/天水圍站交收,價高者得

THX

[ 本帖最後由 ALANCH 於 2009-12-10 15:49 編輯 ]
作者: BT    時間: 2009-12-6 23:04

放係 A shop 得唔得?

作者: michaelyung    時間: 2009-12-6 23:18

600epc
作者: danny2244    時間: 2009-12-6 23:43

epc$ 700
作者: ALANCH    時間: 2009-12-7 17:45

原帖由 BT 於 2009-12-6 23:04 發表
放係 A shop 得唔得?

sorry,SSP對我來說有點遠
所以只限西鐵線...
作者: LED    時間: 2009-12-8 16:53

+epc$500紙盒郵寄,得唔得?
作者: ALANCH    時間: 2009-12-8 17:48

原帖由 LED 於 2009-12-8 16:53 發表
+epc$500紙盒郵寄,得唔得?

有點麻煩....
請問ching最方便於那裡交收呢?
作者: 大教宗    時間: 2009-12-8 17:50

800
作者: CK2008    時間: 2009-12-8 20:55

900
作者: 快快樂樂    時間: 2009-12-9 02:19

EPC$ 1000
樓主塊板爆CAP WO~~
作者: ALANCH    時間: 2009-12-9 19:54

原帖由 快快樂樂 於 2009-12-9 02:19 發表
EPC$ 1000
樓主塊板爆CAP WO~~

THX FOR BID..
塊板早前已用epc$賣左比呢度識整既ching...
多謝關心
作者: CK2008    時間: 2009-12-9 21:43

$1100~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2