作者: ALANCH 時間: 2009-12-6 17:23 標題: [待交收]賽揚D S478處理器 [END 9/12/09 22:00]
出售一粒CELERON D 2.93GHZ 256KB L2 533FSB 的SOCKET 478 CPU一粒
100% WORK , 私保2天
淨u一粒
START : 600 $EPC
每BID : 100 $EPC
要埋一隻全鋁+原裝超嘈HS
+150 $EPC
只限西鐵線元朗/天水圍站交收,價高者得
THX
[ 本帖最後由 ALANCH 於 2009-12-10 15:49 編輯 ]
作者: BT 時間: 2009-12-6 23:04
放係 A shop 得唔得?

作者: michaelyung 時間: 2009-12-6 23:18
600epc
作者: danny2244 時間: 2009-12-6 23:43
epc$ 700
作者: ALANCH 時間: 2009-12-7 17:45
sorry,SSP對我來說有點遠
所以只限西鐵線...
作者: LED 時間: 2009-12-8 16:53
+epc$500紙盒郵寄,得唔得?
作者: ALANCH 時間: 2009-12-8 17:48
有點麻煩....
請問ching最方便於那裡交收呢?
作者: 大教宗 時間: 2009-12-8 17:50
800
作者: CK2008 時間: 2009-12-8 20:55
900
作者: 快快樂樂 時間: 2009-12-9 02:19
EPC$ 1000
樓主塊板爆CAP WO~~
作者: ALANCH 時間: 2009-12-9 19:54
THX FOR BID..
塊板早前已用epc$賣左比呢度識整既ching...
多謝關心
作者: CK2008 時間: 2009-12-9 21:43
$1100~

