Board logo

標題: [顯示卡] Asus R9 280X DC II Top (END: 10July2016) [打印本頁]

作者: jamking    時間: 2016-7-6 15:03     標題: Asus R9 280X DC II Top (END: 10July2016)

100% Work
漢科保養到2017年2月
有盒Full Packing. 有Copy 單, 維修單 (14年換過一次)
Start: 900
每口價: 20
Eat: 1000
荃灣到觀塘沿線港鐵站交收
[attach]1903088[/attach]
[attach]1903089[/attach]
作者: Enzo612    時間: 2016-7-7 18:10

請問:
14年換過一次,是換新卡?
什麼原因要換?
盒和卡的S/N,是否一様?
作者: jamking    時間: 2016-7-8 14:23

回覆 2# Enzo612

壞卡無畫面
換卡是新的,但無盒跟,所以盒係舊卡SerialNumber
有維修單說明由舊SerialNumber換新SerilaNumber





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2