作者: Dickey1128 時間: 2013-3-28 14:14 標題: 反應不佳~取消
本帖最後由 Dickey1128 於 2013-4-2 14:32 編輯
反應不佳~取消

作者: Dickey1128 時間: 2013-3-30 12:09
Push! Push!

作者: princeedward 時間: 2013-3-31 00:30
ssp mtr ok???
作者: Dickey1128 時間: 2013-3-31 10:06
SSP都可以,但要中午時間囉!
作者: princeedward 時間: 2013-3-31 10:36
sorry,我放工時間至得
作者: Dickey1128 時間: 2013-3-31 11:00
本帖最後由 Dickey1128 於 2013-3-31 11:05 編輯
咁放工即係幾點可以到深水埗?
七點前都可以!
作者: Dickey1128 時間: 2013-4-1 20:10
Push! Push!
作者: chungchung 時間: 2013-4-1 23:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Dickey1128 時間: 2013-4-2 08:50
你用手機嘅Apps嚟睇!?網頁版咪睇到相囉!
作者: mystaka 時間: 2013-4-2 11:42
死圖 (404 ERROR)
ching提你你又唔信
作者: Dickey1128 時間: 2013-4-2 11:48
已再upload, Thanks!
