作者: hk133 時間: 2024-7-2 03:01 標題: 六分鐘遊覽 賽馬娘 Pretty Derby 繁體中文版二週年慶典
本帖最後由 hk133 於 2024-7-1 20:19 編輯
六分鐘帶你遊覽《賽馬娘 Pretty Derby》繁體中文版二週年慶典 展板及佈景。
https://youtu.be/DH6vm07Ol1M
[youtube]DH6vm07Ol1M[/youtube]
活動日期及時間:
2024年7月1、6、14日:14:00-21:00
地點:香港沙田馬場數碼專區
活動詳情請參閱 「賽馬娘 Pretty Derby」 繁體中文版 fb 專頁。
相片:
(如果圖片未能正確顯示,點擊圖片即可查看原圖)





作者: 0186 時間: 2024-7-3 10:28
好似在數碼專區見你在拍片
作者: 0186 時間: 2024-7-3 12:39
今次同上次對比:
- 多左有馬娘game比賽 (繁+日
- 大立牌今次有三十多塊
- 打卡位改成狀態數值
- 有兩週年logo
- 換了主視覺圖
- 打卡獎品換了postcard+立牌
- 除了用數碼專區外仲用埋入口遊戲位
- coser 由2位加到 4位
作者: hk133 時間: 2024-7-3 15:57
本帖最後由 hk133 於 2024-7-3 08:01 編輯
如果 7 月 1 日當日見到有人著住青雲天空釣魚衫,嗰個係我。

作者: 0186 時間: 2024-7-3 17:31
回覆 4# hk133
有看到!! 星期六會再去嗎?
作者: hk133 時間: 2024-7-4 00:12
嗰日唔記得攞週邊,可能會再去。

作者: usei 時間: 2024-7-4 13:20
剩 14 號了
沒報
星期六去打下卡
作者: DennisTan 時間: 2024-7-4 22:50
好似幾好喔。。
作者: jacktsui 時間: 2024-7-5 10:23
香港賽馬娘唔應該放馬場
文化差異

作者: hk133 時間: 2024-7-6 17:45
雖然依家都幾好,不過如果看板、佈景可以加啲沙田馬場/香港賽馬會嘅元素落去就更好,
比如委託畫師,畫個賽馬娘喺沙田馬場賽跑嘅插畫、賽馬娘拎/抱住香港賽馬會啲紀念品嘅插畫,
甚至可以將呢啲插畫做成紀念品攞嚟賣,做成壓克力吊飾、立牌,甚至掛畫,限定喺馬場內售賣,又係一個商機⋯⋯
作者: hk133 時間: 2024-7-6 18:15
本帖最後由 hk133 於 2024-7-6 10:53 編輯
今日太遲去到,紙袋同立牌都派完,下次(14日)請早~
今日見到有人又係著青雲天空釣魚衫,同人撞衫⋯⋯
數碼專區對面,羚邦喺度宣傳嚟緊 8 月上映嘅賽馬娘電影,做咗展板佈景同看板。
(如果圖片未能正確顯示,點擊圖片即可查看原圖)


作者: 0186 時間: 2024-7-8 14:18
回覆 4# hk133
星期六8點幾見到有青雲天空cos
作者: 0186 時間: 2024-7-8 14:19
回覆 6# hk133
今次週邊有加碼, 多左劇場版貼紙
作者: 0186 時間: 2024-7-8 14:25
回覆 10# hk133
今次主力是KOMOE GAME+羚邦集團 (Ani-One Asia)+香港馬會去開個活動, 睇得出係馬會host, 羚邦同KOMOE 要同日方CY夾, 聽邁7月今次超級趕... 就是因為之間的訊息傳遞好慢
仲要有插畫應該有d難, 而且今次是沒有什何精品/獎品是可以直接買到
Game獎品是: 劇場版精品, 日本精品, 馬會禮卷, 中文版立牌
作者: 0186 時間: 2024-7-8 14:26
回覆 11# hk133
早講... 我唔想拎咁多野, 有個紙袋我無要到
作者: hk133 時間: 2024-7-8 19:39
我7點左右走咗,見唔到
兩樣嚟,打卡週邊、參與活動嘅禮品都係底下印住 komoe game,而數碼專區對面派緊嘅劇場版貼紙底下係印住 medialink(羚邦)。
紙袋同立牌我都想要⋯⋯
兩邊應該係分開搞?星期六嗰日見到小萌同羚邦版權嘅嘢冇擺埋一齊,羚邦版權嘅嘢(電影版宣傳品、立板)淨係喺數碼專區對面嗰個 corner?/細房? 先有。
作者: 0186 時間: 2024-7-8 22:43
本帖最後由 0186 於 2024-7-8 22:46 編輯
係就係好似KOMOE GAME同羚邦集團 (Ani-One Asia)分開
但KOMOE GAME果邊又會有細既劇場版宣傳單拎
網頁上兩個宣傳係有唔同
https://www.facebook.com/share/p/3SJ7s6dpMN3uHDze/
立牌想要邊位??我有4個了......
作者: hk133 時間: 2024-7-8 22:53
本帖最後由 hk133 於 2024-7-8 15:05 編輯
komoe 派嘅係日版電影海報,上面啲日期都係日本上映日期⋯⋯本來唔去日本戲院就冇機會拎到,所以其實都相當稀有。
14 號我會再去多次,不過依家諗緊到時拎真機伶定係里見皇冠立牌好⋯⋯
作者: 0186 時間: 2024-7-10 14:52
回覆 18# hk133
去日本戲院都未必拎到 (第一日就去日本戲院
作者: hk133 時間: 2024-7-10 15:30
咁就真係好稀有,等我14日再去嗰時拎多張當做傳家寶先(x
作者: 0186 時間: 2024-7-14 14:56
回覆 20# hk133
今日都會是釣魚?
作者: hk133 時間: 2024-7-14 15:16
本帖最後由 hk133 於 2024-7-14 07:18 編輯
今日著 Heaven Burns Red 小玉金句衫,應該唔怕再撞衫。
終於收齊立牌、紙袋同卡仔~
作者: hk133 時間: 2024-7-14 15:31
每次望到打卡位嗰塊能力值表,我都喺度諗,依家啲大佬一早練到 UG,計落呢塊板嘅賽馬娘應該算係雜魚⋯⋯
作者: 0186 時間: 2024-7-14 15:58
今日2B session
作者: hk133 時間: 2024-7-14 16:22
淨係報咗 7/1 嗰日嘅活動,今日冇報。拎完禮品、行完大運就走人。
今日終於喺「周邊領取處」拎到立牌,不過係千明代表⋯⋯都唔錯嘅,雖然唔係最想要嗰兩款⋯⋯

作者: 0186 時間: 2024-7-14 16:36
回覆 25# hk133
要交換嗎?今日抽到真機伶
作者: hk133 時間: 2024-7-14 16:50
想呀,但我已經搭地鐵走咗

