作者: botsang 時間: 2016-7-5 02:27 標題: 有無師兄睇開 ハンドレッド?
想請問有無消息會有第二季?
今季個結局又似完尾又好似仲可以繼續落去咁,有啲毋寧兩可咁
作者: pasupasu105 時間: 2016-7-5 13:41
好多套結尾都係甘試下
方便佢開新一期同一季完
暫時未有二期
都係果句順其自然啦
作者: pasupasu105 時間: 2016-7-5 14:30
好多套結尾都係甘試下
方便佢開新一期同一季完
暫時未有二期
都係果句順其自然啦
作者: toylet 時間: 2016-7-5 22:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: botsang 時間: 2016-7-5 22:37
回覆 4# toylet
基本上 HUNDRED, 學戰, 落第騎士, LUCK & LOGIC 都係差不多
但 HUNDRED 有小弟最喜歡既女皇系 (無計...... 現實世界是殘酷的), 所以真係好想有得睇落去
作者: toylet 時間: 2016-7-5 22:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: botsang 時間: 2016-7-5 22:51
回覆 6# toylet
學戰嗰個學生會長,同埋落第個公主,兩者都唔太似女皇
(可能小弟要求太高罷.......)
作者: toylet 時間: 2016-7-5 22:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: botsang 時間: 2016-7-5 23:03
回覆 8# toylet
叫得女皇,當然有貴氣有身裁又帶點高傲嗰種~
作者: pasupasu105 時間: 2016-7-6 01:53
本帖最後由 pasupasu105 於 2016-7-6 01:58 編輯
正解
但做到上壓下先係真女皇
有好多人都會將女皇同大小姐屬性搞錯
作者: botsang 時間: 2016-7-6 11:24
回覆 10# pasupasu105
ハンドレッド 既 Crea Harvey 絕對係理想女皇
作者: pasupasu105 時間: 2016-7-6 12:04

