作者: 0186 時間: 2016-2-5 00:10 標題: 《LoveLive! μ's Fan Meeting in Taipei》& Last live 集中post
本帖最後由 0186 於 2016-2-20 22:58 編輯
機會來la~~~~~
買飛易過香港睇liveview~
如果唔想返大6, 真係要考慮下~
http://www.famifun.com.tw/article.aspx?sno=0001308
作者: sunhikari 時間: 2016-2-5 09:02
機票錢......
點解咁多人視機票錢係等閒小事呢.....
利申:非LLER
作者: 0186 時間: 2016-2-5 22:08
本帖最後由 0186 於 2016-2-5 22:11 編輯
上海果場有人去.... 買飛炒.........
相對去台灣又近, 貴唔貴見仁見智, 如果LL Last Live 要6-7萬yen起跳
台北場Fan Meeting應該都會係最後的Fan Meeting... 雖然只有5人, 但以LLer來說, 中左就要去
作者: usei 時間: 2016-2-6 08:33
回覆 3# 0186
講到好似見最後一面咁
作者: 0186 時間: 2016-2-6 11:04
過埋3.31, 4.1 就知會點........
佢套劇場版講到咁.... 心理準備好了
作者: 格鬥熊 時間: 2016-2-6 12:56
如果係live都會去
FMT始終差少少
留番D錢搵辦法買last live飛仲好
作者: happyhehe 時間: 2016-2-6 13:35
last live check 名,棄已放
作者: 0186 時間: 2016-2-6 14:43
5th 都話check la....... 好唔明點解LL 到e一刻都唔開比海外(正規)買
作者: ronald 時間: 2016-2-6 21:57
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=45&tid=1491154
3個字: 應接不暇
作者: 格鬥熊 時間: 2016-2-7 17:53
佢國內都唔夠
點會理國外

作者: ronald 時間: 2016-2-7 21:17
我不是說了嗎?
作者: 0186 時間: 2016-2-7 23:39
3月尾就係了....而家liveview都未有聲氣.........
話時話巨蛋有節目liveview過嗎??
作者: 0186 時間: 2016-2-11 21:19
LL又完敗........
[attach]1864703[/attach]
日本即刻公佈:
1. 正常同步直播、2. 女性限定同步直播、3. 延遲2小時轉播、4. 1天後的Encore轉播
作者: 格鬥熊 時間: 2016-2-12 01:30
好彩買到31號
一開頭用電腦點都load唔到入去
點知番左工用apps反而load到
作者: 0186 時間: 2016-2-14 19:15
單買到一日!?
咁會買埋第2日嗎?
作者: 格鬥熊 時間: 2016-2-14 19:40
回覆 15# 0186
佢話random check名唔博牛啦
抽左live view
睇係遲D會唔會有器材值搶啦
作者: 0186 時間: 2016-2-20 23:00
睇唔睇!?!?
有update轉播消息~
[attach]1866915[/attach]
多了荃灣, 黃埔~
作者: 0186 時間: 2016-2-21 11:20
Last live 轉播>>
買飛同演出都是在返工/學時間............
作者: usei 時間: 2016-2-22 00:36
回覆 18# 0186
日本假期 ?
作者: 0186 時間: 2016-2-22 09:15
[attach]1867202[/attach]
日本都是平日
作者: lcwing 時間: 2016-2-22 10:49
因為日本大學新學年係4月1日開學....配合高3三人正式畢業脫離, 所以選呢日做FINAL
作者: 0186 時間: 2016-2-22 11:31
新學年好似中學大學都係1/4
三年生畢業< 這一幕必然在Live會有(估1/4場), 到時大家冇家紙巾都得
但1/4又是愚人節....好唔夾......
所以今年同上年一樣, 第二日會係最為重點
相信有機會A-rise會有份出場!?
作者: usei 時間: 2016-2-22 16:14
回覆 20# 0186
encore view 即是星期六 ?
作者: 0186 時間: 2016-2-22 16:23
encore view 在4月2日 (星期六)
應該只在日本有>>
スペシャルビューイング もう一度 μ’s Final LoveLive!~μ’sic Forever ♪♪♪♪♪♪♪♪♪~
開催日時:4月2日(土) 開演 16:00
http://www.lovelive-anime.jp/otonokizaka/sp_finallive_lv.html
作者: 0186 時間: 2016-2-22 17:56
好奇問下> 大家會是現場睇/liveview睇?
Liveview選好左去邊間未
FB已經開始有炒味, 今次the sky 未講開幾多個院
以黃埔/荃灣應該比較易有好位
海運依然係兵家必爭之地, 肯定是最難
>>上年我係 the sky > day1 (3院), day2 (6院)
作者: 0186 時間: 2016-2-23 17:51
update:
特別抽選>>
舞台裏側, 機材席............
現場睇live view
指定席:9,800円(税込)
完全見切れ席:6,800円(税込)
http://www.lovelive-anime.jp/otonokizaka/sp_finallive.html
作者: usei 時間: 2016-2-23 18:26
台灣 live view 有 10 個場
作者: 0186 時間: 2016-2-23 21:06
香港點同台灣比.......
Fan meeting 香港冇份, μ's去L鐵香港冇份, LL movie 展香港冇份
miku expo 香港冇份, miku live tour 香港冇份

水樹去台灣,新加坡 香港冇份
最後live view票會變成淘寶買炒票...... 香港得咁少仲要同廣洲,深圳(被搶票, 高價轉售)
作者: 格鬥熊 時間: 2016-2-23 23:08
現場live view比戲院live view貴3000
如果check得唔嚴
門口買黃牛可能仲好
作者: 格鬥熊 時間: 2016-2-23 23:09
香港點同台灣比.......
Fan meeting 香港冇份, μ's去L鐵香港冇份, LL movie 展香港冇份
miku expo 香港 ...
0186 發表於 2016-2-23 21:06
香港有μ's第一次海外演出嫁 (好似係)
不過唔齊人
作者: AntaresFusion 時間: 2016-2-24 04:13
原來琴晚d人係黃埔嘉禾排隊
係去買飛...................真是粉絲
作者: 0186 時間: 2016-2-24 08:12
炒價非常好賺..........真係粉絲? 我就唔信
作者: 0186 時間: 2016-2-24 11:16
本帖最後由 0186 於 2016-2-24 11:21 編輯
戰爭已經開始~~ 戰士們......加油
海運, the sky話咁快KO左
網上系統, 手機全滅
作者: gundamseed46 時間: 2016-2-24 13:40
the sky應該加左場
作者: billy9172 時間: 2016-2-24 14:25
the sky同黃埔加場都秒晒
幾經辛苦先搶到第一日頭排位
via HKEPC Reader for Android
作者: 0186 時間: 2016-2-24 16:23
本帖最後由 0186 於 2016-2-24 16:25 編輯
the sky 在網上系統未update前已經有人在現場買到加場, 黃埔加左1個院
現在炒到600-700
到現在網上系統, 手機依舊有d場次出唔到
荃新天地未有加場, 海運就應該冇得再加
作者: gundamseed46 時間: 2016-2-24 16:29
回覆 36# 0186
the sky 已經SHOW左出黎 但全部FULL
上次就炒燶左 唔通今次有得炒?
作者: 0186 時間: 2016-2-24 19:33
如果手上冇票:
1.唔睇 (冇票邊有得睇)
2. 買黃牛 (助長炒風)
3. 仲可以點?
作者: sapphire4890 時間: 2016-2-24 20:05
可以包場
去日本睇
作者: 0186 時間: 2016-2-24 20:20
荃新天地> 加左1場
不過都係full既?
作者: toylet 時間: 2016-2-24 20:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 0186 時間: 2016-2-24 21:02
相信奇蹟吧!!!!!
作者: 0186 時間: 2016-2-25 22:35
快成咁!?
Last Live 場刊已經網上有人post~
[attach]1868259[/attach]
作者: 0186 時間: 2016-3-1 23:36
收拾心情, Liveview票總算已定
預備一下台北fan meeting
台灣fans 好有心~ 拍video~
內容:
-------μ's FAN MEETING 合唱影片應援企劃-------
文長請慢慢閱讀
可點開音樂邊看文章
※本次應援主題曲 これから※
※ https://www.youtube.com/watch?v=Ph90_VeTVjU ※
※完整歌詞 : https://goo.gl/tbby9f ※
--------ああきっとみんな…おなじ気持ち…--------
當這一切要劃下句點的時候,大家會抱持甚麼心情呢?
これから這首歌就是訴說了這小段時間的心境吧!
明年的3月初,她們是第三次,以"μ's"名義來台灣,舉辦見面會
時間過得很快,上次近距離看到她們是Lantis祭台灣場,
雖然中間有幾位成員來見面會,但是以團體名義更甚感動。
她們給了大家一個很溫暖的力量,輕輕著推動著。
想要回應當初她們給予的感動。於是提出了這個想法。
--------------------------------[企劃內容]------------------------
以”これから”這首歌為主,至錄音室以及場外齊唱錄下粉絲們的
聲音,後製帶入台灣FANS的圖片、影像以及感謝段落,
並與主辦單位溝通希望能於3/19 FAN MEETING上播出,
給μ's一個驚喜。
若是無法順利與主辦溝通成功,我們依舊會將影片DVD與CD製作好完成品投入禮物箱,
作為大家給μ's的禮物。
https://www.facebook.com/LoveLiv ... ts/1673242156266407
作者: 0186 時間: 2016-3-3 23:58
在fb問了台灣FANS製作人, 影像副本可寄海外
雖然未能到現場睇, 但這些行動看來能打動μ's各位, 留下美好回憶~
作者: 0186 時間: 2016-3-7 18:00
如果說月尾的liveview, 一直等也沒消息, 但只存夢想, 果必實現
馬來西亞 今次威返次, 最後都公佈到是有轉播
果然Miku expo 選過的城市真係唔可以睇少
[attach]1871099[/attach]
作者: jj2a3 時間: 2016-3-8 15:53
31/3 同 1/4 應該唔係學校假期, 唔通個個請假去睇?
作者: billy9172 時間: 2016-3-8 19:59
反而想知點解無台灣FAN MEETING LV
淨係得日本有直播
作者: 0186 時間: 2016-3-8 20:04
為了Lovelive, 請假去係好合理既事
* 如果計一間戲院一個院(約240人), 約25個海外轉播點, 日本國內150個轉播點, 未計入東京dome人數
**係兩個連日bo~
計計下當日有幾多人會請左假去睇@@ 絕對係可做成影響社會既現像
但當想起當日能睇live, 係有成萬幾人一齊睇, 絕對值得~
作者: 0186 時間: 2016-3-9 23:28
幻覺來既......嚇我唔到既~~
3月31日 片長為285分鐘(共5.75小時)
[即開演時間為日本時間下午4時至下午9時45分]
4月1日 片長為300分鐘(共6小時)
[即開演時間為日本時間下午4時至下午10時]
*預埋1小時時差
新加坡有liveview指出Last Live會係......
[attach]1871719[/attach]
作者: toylet 時間: 2016-3-10 01:00
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sapphire4890 時間: 2016-3-10 02:07
唔使食飯咩
3點唱到9點

作者: 0186 時間: 2016-3-10 09:19
其實上次都4個幾鐘, 以聲優後台相睇到佢地中間休息期間會食少少野
觀眾們? 5個鍾應該唔會累吧, ANIMAX MUSIX 都冇問題, 兩晚前徹夜買票都冇問題
在場內5-6個鐘好快過
作者: 0186 時間: 2016-3-10 13:36
本帖最後由 0186 於 2016-3-10 13:38 編輯
奇蹟的一次...... 香港有份上重播版
開催日時:2016年4月2日(土) 開演 15:00(現地時間)NEW!
http://www.lovelive-anime.jp/otonokizaka/sp_finallive_lvos.html
日本重播版資料:
スペシャルビューイング もう一度 μ’s Final LoveLive!~μ’sic Forever ♪♪♪♪♪♪♪♪♪~
開催日時:4月2日(土) 開演 16:00
作者: 格鬥熊 時間: 2016-3-10 23:25
今日開獎
器材席同睇唔到舞台席都唔中
作者: 0186 時間: 2016-3-10 23:37
好多fd都唔中.... 我冇去抽
作者: 0186 時間: 2016-3-11 19:43
《LoveLive! μ's Final LoveLive!〜μ’sic Forever♪♪♪♪♪♪♪♪♪〜》Delay Broadcast!未經刪剪 ~ 完整版重播!
預售日期及時間:2016年3月12日 (六) 上午10 時
放映日期及時間:2016年4月2日 (六) 下午3時正
放映地點︰the sky (奧海城)
* 小提示:此放映場次只限於 the sky 票房發售。不適用於網上及手機應用程式
>>>親臨 the sky 票房
[attach]1872203[/attach]
作者: 0186 時間: 2016-3-14 22:57
本帖最後由 0186 於 2016-3-14 23:04 編輯
LoveLive!μ’s Fan Meeting in 台北 ~Talk&Live~
有goods list (日本上影戲院)
[attach]1872986[/attach]
台北現場map:
[attach]1872989[/attach]
[attach]1872990[/attach]
作者: 0186 時間: 2016-3-14 23:42
!!!【部份座位異動通知】
《LoveLive! μ's Fan Meeting in Taipei ~Talk&Live~ 》
非常感謝大家一直以來對μ’s的支持與鼓勵,本次專場活動因舞台及觀眾席規畫調整,部份座位需要為各位進行更換。為了讓所有觀眾都能在最好的環境下盡情享受演唱會,我們會儘可能地幫助各位,懇請協助,感謝大家的幫忙!
原已購買「VIP1、VIP5、S1、S5、A1、A5」的朋友們,及部份VIP2、A3的觀眾,皆需要更換座位,煩請在3/19活動當天帶著票券提早到南港展覽館4樓M區退票業務櫃台,將有專人更換同票價座位,新的座位會直接填寫在票面上,換位部份恕無法提供選位服務,會依照實際情況為各位安排。
【座位調整區】
◎第一場13:00
VIP1、VIP5、S1、S5、A1、A5,全區更換。
A3的64排63,64號、65排64號
◎第二場19:00
VIP1、VIP5、S1、S5、A1、A5,全區更換。
VIP2的27排18,19號、28排20號
這幾區的朋友們,若無法接受同票價的座位更換,或是希望換購其他票價座位,皆可選擇退票,我們將會為各位全額退費,可退票時間自即日起到演出前一天(3/18),以郵戳為憑,將不會收取原退票的10%手續費。其他各區的退票時間及條件則不會更動。
作者: 0186 時間: 2016-3-16 21:58
本帖最後由 0186 於 2016-3-16 22:00 編輯
政治考慮?
海外ライブビューイング情報
<開催劇場>
中国 NEW!
開催日時:2016年3月31日(木)/4月1日(金)開演 15:00(現地時間)
■上海
浅水湾文化芸術中心 Q.HALL、q.house
■廣州
廣州南方劇院
另外有特別生放:
3月20日- 22:00 μ’s Final Live直前全歌曲一舉回顧的特別節目!
ラブライブ!組曲 μ’s ファイナルライブ直前!全曲一挙振り返りSP
連結:http://live.nicovideo.jp/gate/lv256224498
作者: billy9172 時間: 2016-3-17 10:55
fan meeting都有上海
有轉播好正常
作者: 0186 時間: 2016-3-17 11:01
fan meeting 香港沒.......
上海得一個地方轉播? 而且得半個月時間(才公佈)
作者: 0186 時間: 2016-3-19 16:12
本帖最後由 0186 於 2016-3-21 22:33 編輯
果然台灣演出是落足本
日Set List:
1.僕らは今のなかで
2.それは僕たちの奇跡
3.僕らのLIVE 君とのLIFE
4.タカラモノズ
5.no brand girls
6.愛してるばんざーい!
EN1.ミはμ'sicのミ
EN2.きっと青春が聞こえる
夜Set List:
1.それは僕たちの奇跡
2.僕らは今のなかで
3.僕らのLIVE 君とのLIFE
4.タカラモノズ
5.No brand girls
6.愛してるばんざーい!
Encore
1.ミはμ'sicのミ
2.どんなときもずっと
作者: 0186 時間: 2016-3-21 22:28
本帖最後由 0186 於 2016-3-21 23:16 編輯
剛從台北回來又要準備........???
LoveLive! μ's Fan Meeting in Taipei 真係好彩去得到(是最後的fan meeting了)
能在μ's (未有改動前)現場睇一次~~ 真係夢想
仲有10日留數......大家仲可以忍淚去到尾嗎?
還在台灣/將會去要去一下Animate cafe 台北出張店
https://www.facebook.com/animatecafetw/
雖然同香港差唔多(*只賣野飲)
作者: 0186 時間: 2016-3-22 18:06
本帖最後由 0186 於 2016-3-23 09:03 編輯
LoveLive! μ's Fan Meeting in Taipei
官方相片已有:
http://www.my-cartoon.com.tw/ind ... d=4930&Itemid=1
作者: 0186 時間: 2016-3-22 18:25
香港今次都有call會, 由コール研修社 - 香港Anisong Callbook 製作團\Callbook也出了
call會資料:https://www.facebook.com/events/ ... _story_type=regular
Megxa 共同主辦
日子: 3月28日
時間: 1500-1900 (4小時)
地點: 九龍深水埗保安道325-329號保安道市政大廈 - 舞蹈室
一個院的人對住個screen叫call, 定係當自己溶入會場其中, 還是本身是i@ms 來亂場?
雖然香港依然是少數人是LLer, 但都最後一次了, 入得(到)場睇現場/Liveview 都全程投入吧~
We love μ's作者: 格鬥熊 時間: 2016-3-23 21:46
香港今次都有call會, 由コール研修社 - 香港Anisong Callbook 製作團\Callbook也出了
call會資料:
Megxa ...
0186 發表於 2016-3-22 18:25
新歌跟人算
舊歌靠上年記憶
希望2日12個鐘唔會斷手啦
作者: 0186 時間: 2016-3-23 22:01
還有第3日 (
作者: 0186 時間: 2016-3-23 22:11
忙到未有時間整理台北d相, 要準備final live
今次台灣的LLer們好有心, 在fan meeting 前合力準備mv, 應援的力量絕不比日本弱
看片:https://www.youtube.com/watch?v=RbtXCxLjHYo&feature=youtu.be
今次雖然未能在fan meeting 上播出(如果播埋, 果鳥應該會有排喊....)
LoveLive! fan meeting in taipei-影像応援-これから <非常洋蔥, 大家是怎樣心情去完成最後fan meeting 同last live 呢
作者: 0186 時間: 2016-3-23 22:13
香港的LLer們也有計劃:
[attach]1875329[/attach]
「 final live香港感謝企劃」
1、4000張以上的「final live香港會場限定」手繪風格明信片,在30、31、1號三日,在四大戲院的現場免費派發給大家(一部分同時亦會在臺灣轉播的戲院、日本東京巨蛋現場派發!)
2、一個重達20kg、代表著香港、象徵著九人第一次出道的單曲《僕らのLIVE 君とのLIFE》MV的大型花牌,會擺放在戲院的大堂供大家觀賞!
並能在「 祝御出演 」感謝冊看到記載著各位自願贊助本次企劃的粉絲的名字(有意贊助者請看文章最後的圖片 )
3、live兩日各大戲院均有我們的志願者拿著A1尺寸的大型簽名板,供各位簽名、寫想說的話和標注自己來自的地方(請在地圖上自己家的位置上作標記吧!)
4、live的兩日,都有我們的志願者組織準備散場的各位,在戲院舉起代表香港ller的旗幟,一同合影留念
同時我們在日本的志願者亦會以 香港遠征團 的名義舉著旗幟在東京巨蛋現場合影
(我們會整理好這次的素材提供給日方的媒體和網站)
5、我們將會公開招募每間戲院3~4名的志願者協助這次企劃,會免費提供「志願者限定T恤衫」與「志願者限定工作牌」等福利(有意應募志願者 請看文章最後的圖片)
⋯⋯更多企劃的新進展請持續關注⋯⋯
by Max Chu (FB)
作者: 0186 時間: 2016-3-24 08:06
繪師:犬威赤彦的last live倒數帖~
source: https://twitter.com/inuisekihiko
[attach]1875391[/attach]
[attach]1875392[/attach]
[attach]1875393[/attach]
作者: 0186 時間: 2016-3-26 16:00
不意外地μ's>> 沒出現在ASL 2016 list 上
[attach]1875913[/attach]
但i@ms/WUG呢?
作者: 0186 時間: 2016-3-26 16:06
[attach]1875914[/attach]
[attach]1875915[/attach]
SIF 也隨著最後倒數每日出左角色抽~~
作者: 0186 時間: 2016-3-27 15:10
今日是海未抽~~~~~~
要課了.....
[attach]1876064[/attach]
作者: 0186 時間: 2016-3-27 15:50
本帖最後由 0186 於 2016-3-27 15:54 編輯
由於今日係海未抽, 加上有時間整理
講一下LoveLive! μ's Fan Meeting in Taipei, 由於今次只睇晚場, 中午場只係睇report
[attach]1876069[/attach]
首先係事前準備~~未出發先興奮~ 第一次睇μ's 現場!!!
[attach]1876070[/attach]
出發lo~
[attach]1876071[/attach]
基本上好多雲, 不停穿棉花糖
[attach]1876072[/attach]
因為要去拎票, 換票, 換vip 物品, 物販等等..... 由機場一程車先到場地
[attach]1876083[/attach]
CD/ 精哈等物販(1F)
[attach]1876084[/attach]
SIF counter >> 有poster 拎(1F)
[attach]1876085[/attach]
[attach]1876086[/attach]
FMT TW goods物販(1F)
[attach]1876095[/attach]
拎左飛仲要換位(今次因為e個變動有so左) - 4F, 仲聽到下午場1-2首
[attach]1876088[/attach]
[attach]1876089[/attach]
[attach]1876090[/attach]
[attach]1876091[/attach]
[attach]1876092[/attach]
[attach]1876094[/attach]
[attach]1876109[/attach]
花牌陣.................
[attach]1876097[/attach]
仲有tv播放介紹
[attach]1876099[/attach]
[attach]1876100[/attach]
晚場6點先入場, 未入之前先醫肚, 當然一定係小龍包先~
[attach]1876101[/attach]
[attach]1876102[/attach]
[attach]1876104[/attach]
有d時間, 去埋μ's介紹過既ice moster, 都好多日本人去食
[attach]1876105[/attach]
[attach]1876106[/attach]
[attach]1876107[/attach]
[attach]1876108[/attach]
5時半左右開始多人了
[attach]1876087[/attach]
今次有禮物收集位~ (3點)
[attach]1876110[/attach]
[attach]1876111[/attach]
[attach]1876112[/attach]
有好多奇怪既野.......
[attach]1876114[/attach]
點用? 估下la (是台灣fan方現場派的)
[attach]1876115[/attach]
[attach]1876116[/attach]
完場時
[attach]1876117[/attach]
足足有3個鐘, 返到去食宵夜~
第二日是賞櫻~ 地點天完宮
[attach]1876119[/attach]
[attach]1876120[/attach]
因為是在淡水, 先食個靚早餐
[attach]1876122[/attach]
[attach]1876123[/attach]
[attach]1876124[/attach]
[attach]1876125[/attach]
第一次到台灣賞櫻~
[attach]1876126[/attach]
賞櫻後到cafe~ 其實同香港果個一樣, 得飲品同goods 買
[attach]1876127[/attach]
[attach]1876145[/attach]
[attach]1876146[/attach]
[attach]1876147[/attach]
因為是FMT後的一天, 加上是星期日, 好多LLer
[attach]1876128[/attach]
[attach]1876129[/attach]
[attach]1876130[/attach]
[attach]1876131[/attach]
[attach]1876132[/attach]
今次店內多左LL 特設同立牌
cafe 就係西門Animate 對面
[attach]1876133[/attach]
因為行過見到有牛舌, 試一試
[attach]1876134[/attach]
好奇是個甜品
[attach]1876135[/attach]
好進取@@
[attach]1876136[/attach]
最後一日, hea行一下
[attach]1876137[/attach]
上次1月睇唔到, 估唔到未完, 入去睇返
[attach]1876143[/attach]
不停的影像......
[attach]1876138[/attach]
[attach]1876139[/attach]
[attach]1876140[/attach]
[attach]1876141[/attach]
原來都幾特別....
[attach]1876142[/attach]
[attach]1876144[/attach]
有得玩......
Last: 好彩地抽到時間去最後的FMT, last live 都只係睇live view.
LoveLive! μ's Fan Meeting in Taipei 同日本FMT都基本上跟晒, 有名場面, 讀fans 信, 問答題
讀到fan信真係好多笑點(收到朱古力)....南醬躺著也中箭
在FMT上有好多笑話 (換面apps, 台灣特產推銷, 果果魔法, ミはμ'sicのミ抱抱show)
成場果果都眼淚mode.... 楠田為了未來的三年生, 戴了藍/粉紅的耳飾
*羽毛是どんなときもずっと用的
接下來就是Last Live .....
作者: 格鬥熊 時間: 2016-3-27 23:52
冇左演技時間
TW FMT晚場好似好神
點解香港冇轉播呢
希望LIVE BD會有啦
作者: 0186 時間: 2016-3-28 23:19
[attach]1876628[/attach]
[attach]1876629[/attach]
今日香港call會總算完了, 最後調整一下心情明天要返工
預計中多人去call會(最後一次?), 但人數其實唔算多(以爆晒咁多院來計)
不如大家講下會去邊間睇??
31/3: 荃灣
1/4: 未收到票
2/4: 考慮中...
今日是Eli 專抽~~~~~~~
作者: billy9172 時間: 2016-3-29 00:56
回覆 77# 0186
31/3: the sky
1/4: the sky
2/4: 返工
3次都係保底
作者: 0186 時間: 2016-3-29 18:12
Golden Harvest 嘉禾院線
《LoveLive! μ's Final LoveLive!〜μ’sic Forever♪♪♪♪♪♪♪♪♪〜》商品發售公佈!
憑 “LoveLive!μ's Final LoveLive!~μ’sic Forever~” 門票於 3月30日(三) 上午10 時起可於 the sky 購買限量商品,每人限購 2 件商品(限購(A)類商品的其中一件及(B)類商品的其中一件)。(數量有限,售完即止)
請 fans 留意以下幾點:
* 商品售賣日期及時間為2016年3月30日(三)上午10時起
* 每位觀眾必須手持the sky/嘉禾荃新天地/嘉禾黃埔/海運戲院 <LoveLive!μ's Final LoveLive!~μ’sic Forever~> 門票(不可多於一張),每位觀眾憑有關門票(只限一張),合共可購買兩件商品(限購(A)類商品其中一件及(B)類商品其中一件)。商品數量有限,售完即止
* 每位排隊觀眾會得到訂購表一張,已取訂購表的觀眾可於2016年3月30日(三)上午9時30分起憑已取之訂購表及按照訂購表上的參考編號前來 the sky 順序排隊,上午10時起開售
作者: 0186 時間: 2016-3-30 22:04
最後一天, 當然是果果
[attach]1877175[/attach]
大家在睇5thライブ?還是...........
今晚聲優們會大家走到天台, 對著東京的夜景嗎?
作者: 0186 時間: 2016-4-3 00:34
本帖最後由 0186 於 2016-4-3 00:54 編輯
今が最高!!
由於今日有最後liveview, 留到現在先update~~
day1
大家忍淚, 眼淚要留到第二天完場一刻喔(約好了)
羊駝被玩間kiss
第一天liveview有豬一樣的攝影/場控...好多時畫面被擋
不想第一天應該唔唱僕たちはひとつの光, 但最後boss出來了
有了第一天既熱身, 觀眾/聲優們第一天有唔少位改善左
nico差d 上唔到升降台
day1 AA用了關燈殘影技...效果唔係咁好 (第二日改了全打燈, 用2d畫心心)
day1要換扇, day2 快到唔知換左(冇換?)
day1 時不時就有高能量攻擊..... 內田x新田
day2
自我介紹時已經睇得出有幾個啱先喊完...
PSYCHIC FIRE的全場大喊~エリーチカ(相信eli推的一定難忘)
楠田跑向南條, 一抱入懷
[attach]1878399[/attach]
[attach]1878400[/attach]
Snow Halation>> 東蛋ver (from 1st to Last)
[attach]1878398[/attach]
估唔到咁有經驗既三森都.....抱哭了
楠田有心同內田玩玩, 以免佢又爆喊
兩天結
兩日內容基本一樣, 歌lists也是
今次冇小劇場, 取而代之係由project start 各位感想)
兩日都有玩動作歌Sunny day song, fan meeting 歌 (即使香港冇份, 大家都看轉播補返小小)
Lily White今年玩櫻花花見
新曲Moment Ring也有份~ 感動
僕たちはひとつの光< 兩天在聲優們唱完後, 背景音樂再響起, 全場自發地大合唱, 此時一刻想忍淚的聲優們都忍不到了
最後一句, 全場呼叫:今が最高!!
我是由不看idol, 4th/來C3時都從未想過會追μ's, 由認識動畫/SIF到認識聲優..... 追著μ's動向就成為了同人event/live既日常
翻看1st, new year(2nd), 3rd live時心想.....要是能現場看μ's是一個夢想, 而這夢想亦一步一步向前
5th雖然是看轉播, 但氣氛絕對好夠, 加上是楠田的生日會, 倍感歡樂
說時遲...那時快雖然講左會有6th.....但總估唔到已經是final live
幾經擔票,炒票後加上又要請兩個連日, 這應該是一般LLer 的最大心願
劇場版看了三次, 每次到僕たちはひとつの光就淚如雨下, 這六年各成員的付出, LLer們的支持及應援
造就了動畫界一個又一個既奇蹟........而這就是叶え!みんなの夢~~~
[attach]1878401[/attach]
photo/ picture from web: http://m.mantan-web.jp/article/20160401dog00m200043000c.html
作者: 格鬥熊 時間: 2016-4-3 14:52
回覆 81# 0186
今朝先番香港
我本來都係唔睇idol聲傻, 因為μ's我先留意聲傻 好後悔咁遲先接觸μ's.
Day 1 有幸係現場
身為鳥+內田推的我係內田自我介紹時狂叫uchi
到左小隊曲果陣見到內田原美還原小隊曲衣裝好感動
SH現場見到白轉橙真係好震撼 好彩前面有日本人派UO 唔洗手動轉色咁煩
最後僕光原美還原
Day 2 係LV 可以盡情睇番Day1 睇唔到既細節
一開始內田自我介紹時喊同聽到佢聲沙搞到我都差D忍唔住
見到第二日都出小隊曲就心感不妙
最後估唔到DAY1 DAY2 既分別係ED1轉ED2
演出上DAY1有用綠laser射上蛋頂既星空 DAY 2好似冇左
睇LV好似睇到好多細節 好似SDS既踩腳 同花車上既小動作
但係後面移動舞台 (會經過觀眾頭頂) 同僕光桃出場係LV睇唔到
希望BD會補番遠鏡畫面啦
μ's真係一個奇蹟 2日既live會永遠留係我心中 每次聽到僕光都會諗起大合唱 今が最高!!
作者: 0186 時間: 2016-4-3 18:37
本帖最後由 0186 於 2016-4-3 18:40 編輯
回覆 82# 格鬥熊
僕光桃出場< day 2 LV有, day 1 個攝影師真係唔知佢瞓醒未
SH轉色, 今次用左新戰略: set左兩支(白/橙)KB 轉為一首歌用
BD我估有可能合併出day2 main, 補day1 (幾首歌+SP)
反而set場兩日都好似好快set好 (day 2 凜推燈柱fingfingfing~)
係現場先知佢點set 場??
其實都少少估到兩日係有可能似, 一星期前三森先出完另一個live
作者: 0186 時間: 2016-4-3 20:47
虐心的事.....都是會做
V-project 和台灣VRMoment團隊合作的「僕たちはひとつの光」PV終於面世了
https://youtu.be/rXLzNmrXRoY
用手機有更好效果
作者: gundamseed46 時間: 2016-4-3 22:05
回覆 82# 格鬥熊
現地組X2
有冇發覺有好大回音?
HI左4下會多左一次回音.....
除左僕光 day1最記得係BIBI
一出PF個音樂 全場即刻HI到爆
作者: 0186 時間: 2016-4-3 23:34
現場回音勁預左.....個場先天問題
大家第一日習慣左, 第二日都冇理
LV 回音+收音delay..... 有時慢左call
BIBI首歌真係好入腦, 就算唔係BIBI推都好易跟到
而且咁多次live, BIBI一直BIBIx n次......終於有一首歌比大家一齊BIBI夠本
而香港練call時都講明係加入平常LL歌沒有既idol call, 務必大家要call, 咁先好玩
第一日睇已經感受到現場好齊咁call
作者: 格鬥熊 時間: 2016-4-4 00:40
day1 我聽FD講話out focus
但day2 我睇LV一播完片個桃就出黎 唔覺有過程既?
day2 其實睇到set 燈柱
播片播播下左下角凸左燈柱個頂出黎
作者: 格鬥熊 時間: 2016-4-4 00:41
回音好勁
同埋前面同中間組喇叭都有D唔同步
作者: 0186 時間: 2016-4-4 19:59
【LOVE LIVE!】全国联动【Final live 应援】 SUNNY DAY SONG
https://www.youtube.com/watch?v=-76Ui8pmtm4
香港的9rush 都有份出
作者: sapphire4890 時間: 2016-4-4 22:53
有消息指聽日7:00am 富士電視台話muse會休止解散
->復出可能(等南條腳好返
source: FACEBOOK lovelive吹水區
作者: 格鬥熊 時間: 2016-4-4 23:24
有消息指聽日7:00am 富士電視台話muse會休止解散
->復出可能(等南條腳好返
source: FACEBOOK lovelive吹水 ...
sapphire4890 發表於 2016-4-4 22:53
不嬲都冇話解散(好似係)
不過冇新歌 冇新one man live
連SIF感謝祭都比左水團啫
作者: sapphire4890 時間: 2016-4-4 23:39
回覆 91# 格鬥熊
唔知啦,坐等聽日消息
雖然係生命既動力,但都希望各位唔好睇唔開⋯⋯(聽講有人發起集體跳。。。
作者: gundamseed46 時間: 2016-4-5 09:35
回覆 88# 格鬥熊
差成一秒.....
可能arena會好啲
2階席山頂位好恐怖
AA開場個下爆炸嚇到
作者: ronald 時間: 2016-4-5 11:01
新田恵美 vs. 新田恵海?
作者: usei 時間: 2016-4-5 11:17
跳是指跳抗
定上 IFC ?
PS 有留意開運動會知 , 腳傷咁長時間好難完全康復
作者: sapphire4890 時間: 2016-4-5 11:57
回覆 95# usei
跳哈里法塔/ICC

今朝個tv programme都無訪問...哎哎
一場假歡喜
Anyway, 腳傷左好多年,唔係好知官方想點 lol
如果真係會復出,水團可能淪落為過渡期/陪襯品

Unless 走唔同風格(我淨係聽過1st single, 覺得根本係同一風格
作者: usei 時間: 2016-4-5 12:01
回覆 96# sapphire4890
動畫威力好大
播出後
水團的情況可能完全唔同
要多元化可能 Arise 同妹妹們出道會更好
作者: sapphire4890 時間: 2016-4-5 13:12
回覆 97# usei
有道理
但新故事吸引到新一群觀眾(我覺得)...如果arise做到另一個劇情線 成件事就變得好有趣
anyway, 新田單野搞到滿城風雨
作者: 0186 時間: 2016-4-5 21:01
AA開場個下爆炸...... day1 LV完全是只有爆鼙...... 我以為有野燒左
day 2 LV 先睇到下煙火
作者: Toes 時間: 2016-4-5 21:30
有消息指聽日7:00am 富士電視台話muse會休止解散
->復出可能(等南條腳好返
source: FACEBOOK lovelive吹水 ...
sapphire4890 發表於 2016-4-4 22:53
望下不許摸個Lovelive感謝祭,一個μ's既人都冇,但水團全員出席
水團紅都未紅,都唔知感謝乜野
http://lovelive.bushimo.jp/thanksgiving_detail/stage/

