作者: redhothits 時間: 2015-10-1 22:23 標題: 機動戦士ガンダム 鉄血のオルフェンズ
4/10開播, 大家會否看..........
佢都係....................高達............................

作者: pasupasu105 時間: 2015-10-2 01:20
可能好似00部肥仔甘可以爆甲呢
作者: kingleo666 時間: 2015-10-2 09:09
一定會爆甲!
作者: redhothits 時間: 2015-10-2 09:19
青蛙變王子??????
作者: pasupasu105 時間: 2015-10-2 10:39
其實我覺得設定係唔錯
加上早幾年前開始高達D設定都好似中左毒甘,走非典型路線
所以已經麻目左
作者: redhothits 時間: 2015-10-2 10:52
中毒咒...................所以變青蛙.................
可惜又唔係好似機動武鬥傳咁玩到咁顛.
作者: a886 時間: 2015-10-2 16:24
回覆 1# redhothits
,代代高達定義都唔同架啦~
唔一定頭頂有兩支天線先叫高達既
作者: redhothits 時間: 2015-10-2 16:50
咁又係....................
希望佢靈靈性性啦. 唔好好似age及g復國咁就好lu
作者: ckwk 時間: 2015-10-2 18:32
玩age, 生蛋, 部機會食金屬後生長?
作者: find72 時間: 2015-10-2 19:00
武鬥傳根本系經典來
人魚 風車 獅身人面 維京
最正系曼陀羅

作者: pasupasu105 時間: 2015-10-2 19:42
AGE同復國機體設定應該算係甘
只不過分別係劇情同分鏡有D問題
作者: redhothits 時間: 2015-10-2 20:13
age還可以, g復國真係好怪
作者: lio 時間: 2015-10-2 20:50
但係哩隻野頭頂都係有兩支天線
作者: watkower 時間: 2015-10-2 21:57
本帖最後由 watkower 於 2015-10-2 22:02 編輯
4/10開播, 大家會否看..........
佢都係....................高達............................
...
redhothits 發表於 2015-10-1 22:23
對家果D似樣好多
起馬都係似個機械人
作者: redhothits 時間: 2015-10-2 23:34
佢都似呀, 不過好似唔識郁咁
作者: redhothits 時間: 2015-10-4 20:24
仲未有得睇
作者: pasupasu105 時間: 2015-10-4 21:57
字幕版係耐D
作者: yjfoeg 時間: 2015-10-5 10:24
睇手腳長度同身體比例,爆甲會成隻長臂猿咁,除非變埋形= =
一係就出絕招 大魔爆甲變高達…

