作者: lastphoenix 時間: 2015-5-8 17:27 標題: 以前打仗真係打爆一部坦克就叫喇叭嗎?
打完一部應該下部啦,仲有時間吹?
中彈都合理啦
作者: lastphoenix 時間: 2015-5-8 17:52
都唔知咩時代
門有兩個手把,但裡面又得一個
[attach]1789242[/attach]
[attach]1789239[/attach]
[attach]1789240[/attach]
[attach]1789241[/attach]
修女又成個巫女咁
[attach]1789243[/attach]
作者: shadow1024 時間: 2015-5-8 18:30
把動畫當現實...

而且這片的背景本來就是架空世界
作者: lastphoenix 時間: 2015-5-8 20:48
其實點睇係咪架空世界?
佢講明定d網友講?
作者: watkower 時間: 2015-5-9 00:19
但係2個手把笑了
作者: lastphoenix 時間: 2015-5-9 00:21
空之音
n年前
作者: w223988 時間: 2015-5-9 13:10
空之音既背景係世界大戰後人類文明嚴重倒退之後既地球,我地依家算係入面既舊時代,大戰後有部分舊時代科技遺留,主要係主角架多腳坦克,但係通訊科技無遺留,所以搞成禁
作者: lastphoenix 時間: 2015-5-9 13:16
ic
難怪有影返以前時,覺得有d文明
作者: 闇之羽 時間: 2015-5-9 22:07
呢套野係用star wars嘅世界觀 選我正解
クウキヨメヨー

作者: toylet 時間: 2015-5-10 23:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alan11abc 時間: 2015-5-10 23:37
無線電受損
作者: toylet 時間: 2015-5-10 23:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alan11abc 時間: 2015-5-10 23:39
小弟亦未補該套動畫
作者: toylet 時間: 2015-5-10 23:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rion 時間: 2015-5-18 23:22
又要貼這個
https://www.youtube.com/watch?v=hPK5KDCGF7g
在有無線電前, 都係用叫 ... 但係再遠D 時, 就會用旗同埋音樂
https://www.youtube.com/watch?v=7vlcuvrM1po
作者: w223988 時間: 2015-5-26 12:32
話說法國二戰當年有歐洲最強陸軍之稱,都係衰係無線電手上

