Board logo

標題: 以前打仗真係打爆一部坦克就叫喇叭嗎? [打印本頁]

作者: lastphoenix    時間: 2015-5-8 17:27     標題: 以前打仗真係打爆一部坦克就叫喇叭嗎?

打完一部應該下部啦,仲有時間吹?

中彈都合理啦
作者: lastphoenix    時間: 2015-5-8 17:52

都唔知咩時代
門有兩個手把,但裡面又得一個
[attach]1789242[/attach]
[attach]1789239[/attach]
[attach]1789240[/attach]
[attach]1789241[/attach]
修女又成個巫女咁
[attach]1789243[/attach]
作者: shadow1024    時間: 2015-5-8 18:30

把動畫當現實...
而且這片的背景本來就是架空世界
作者: lastphoenix    時間: 2015-5-8 20:48

把動畫當現實...
而且這片的背景本來就是架空世界
shadow1024 發表於 2015-5-8 18:30

其實點睇係咪架空世界?

佢講明定d網友講?
作者: watkower    時間: 2015-5-9 00:19

雖然唔知咩黎
但係2個手把笑了
作者: lastphoenix    時間: 2015-5-9 00:21

雖然唔知咩黎
但係2個手把笑了
watkower 發表於 2015-5-9 00:19

空之音
n年前
作者: w223988    時間: 2015-5-9 13:10

空之音既背景係世界大戰後人類文明嚴重倒退之後既地球,我地依家算係入面既舊時代,大戰後有部分舊時代科技遺留,主要係主角架多腳坦克,但係通訊科技無遺留,所以搞成禁
作者: lastphoenix    時間: 2015-5-9 13:16

空之音既背景係世界大戰後人類文明嚴重倒退之後既地球,我地依家算係入面既舊時代,大戰後有部分舊時代科技遺 ...
w223988 發表於 2015-5-9 13:10

ic
難怪有影返以前時,覺得有d文明
作者: 闇之羽    時間: 2015-5-9 22:07

呢套野係用star wars嘅世界觀 選我正解
クウキヨメヨー
作者: toylet    時間: 2015-5-10 23:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alan11abc    時間: 2015-5-10 23:37

未有或損失了無線電就要靠聲音了?
toylet 發表於 2015-5-10 23:34



    無線電受損
作者: toylet    時間: 2015-5-10 23:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alan11abc    時間: 2015-5-10 23:39

小人無睇個套動畫, 只兮估估下....
toylet 發表於 2015-5-10 23:37



    小弟亦未補該套動畫 ,應唔應該今晚通宵補翻佢!?
作者: toylet    時間: 2015-5-10 23:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rion    時間: 2015-5-18 23:22

又要貼這個

https://www.youtube.com/watch?v=hPK5KDCGF7g

在有無線電前, 都係用叫 ... 但係再遠D 時, 就會用旗同埋音樂
https://www.youtube.com/watch?v=7vlcuvrM1po
作者: w223988    時間: 2015-5-26 12:32

話說法國二戰當年有歐洲最強陸軍之稱,都係衰係無線電手上





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2