Board logo

標題: 29/5 May'n ASIA TOUR 2011 UNITE!! 香港公演要公開售票了 [打印本頁]

作者: 流龍馬    時間: 2011-3-30 18:52     標題: 29/5 May'n ASIA TOUR 2011 UNITE!! 香港公演要公開售票了

明天(3月31日)早上10時開始,
經快達票及通利琴行公開售票,
快達票網頁: http://www.hkticketing.com/Ticke ... =4670&Title=May
有興趣的朋友要留意了

另外, 從主辦官網拿來的, May'n的親筆message:

作者: ronald    時間: 2011-3-30 19:48

有興趣的不是已經優先買左飛既咩?
作者: hold_find    時間: 2011-3-31 00:23

有興趣的不是已經優先買左飛既咩?
ronald 發表於 2011-3-30 19:48



    買到先得架 XD
作者: victorchuk622    時間: 2011-3-31 11:46

多唔多人買?我o念住遲d先買............
作者: nayukimin    時間: 2011-3-31 16:43

今日十點去通利買飛,點知個售票員話所有$680無曬,迫住買$580,
之後返到屋企上網睇,$680的飛出返黎,不過$680應該所剩無幾。
作者: victorchuk622    時間: 2011-3-31 21:45

買480好似又無mug意思, 580又貴
作者: kuok1234    時間: 2011-4-1 20:41

如果我要去,一係最貴,一係最平
作者: m1445030    時間: 2011-4-1 22:04

買到先得架 XD
hold_find 發表於 2011-3-31 00:23

早已經買左
個位係E18
作者: ronald    時間: 2011-4-1 22:26

早已經買左
個位係E18
m1445030 發表於 2011-4-1 22:04


我買左B行
玉置成実 X 392
作者: m1445030    時間: 2011-4-1 22:43

我買左B行
玉置成実 X 392
ronald 發表於 2011-4-1 22:26

你都係預售票?
作者: ronald    時間: 2011-4-1 22:51

你都係預售票?
m1445030 發表於 2011-4-1 22:43


正式開售時買
作者: m1445030    時間: 2011-4-1 22:55

睇錯,你係話392果個
作者: ronald    時間: 2011-4-1 23:09

エド已經教埋May'n係點讀.
唔好再讀錯 (我在C3時提過)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2