Board logo

標題: 怪不知甘多人出鴨街買電話卡。。。 [打印本頁]

作者: 旺角阿周    時間: 3 天前 22:38     標題: 怪不知甘多人出鴨街買電話卡。。。

除了平出面巧多,又甘多美食,腸粉,車仔面,蝦子撈面。。
作者: 鼎爺食神    時間: 3 天前 22:50

重有糖水,兩餸飯,燒味飯(聽講朗益有promote好平)
作者: stockmike    時間: 3 天前 23:59

深水埗啲兩餸飯,質 量 價 都不及我住的九龍灣淘大。

四五年前去深水埗,真係會食周邊嘢,而家唔多掂,行完走

via HKEPC Reader for Android
作者: 旺角阿周    時間: 前天 05:29

回覆 3# stockmike
淘大乜有兩餸飯咩?
作者: stockmike    時間: 前天 05:42

回覆  stockmike
淘大乜有兩餸飯咩?
旺角阿周 發表於 2026-6-23 05:29

講慣咗淘大,應該話嘉和園,工業區,得寶,三間各有特色。

工業區嗰間泰式,同觀塘嗰間應該同一個老細,最好食最惹味

嘉和園,嗰間超人,巳算一般貨式,但量係大

得寶嗰間,最強係魚。食親倉魚,唔計魚尾旗,誇張式畀手掌更大,唔係畀細倉魚你

via HKEPC Reader for Android
作者: 旺角阿周    時間: 前天 06:03

回覆 5# stockmike
個邊有工業區咩?
作者: stockmike    時間: 前天 06:23

回覆  stockmike
個邊有工業區咩?
旺角阿周 發表於 2026-6-23 06:03

臨華街附近,仲有工廠大廈喺嗰度,呢頭啲人會講工業區,因為比較易明

via HKEPC Reader for Android
作者: jk1399    時間: 前天 09:41

除了平出面巧多,又甘多美食,腸粉,車仔面,蝦子撈面。。
旺角阿周 發表於 2026-6-22 22:38



    又係老周...
知啦, 你搬去SSP日日電話卡啦
作者: FN6884    時間: 前天 10:03

除了平出面巧多,又甘多美食,腸粉,車仔面,蝦子撈面。。
旺角阿周 發表於 2026-6-22 22:38

點只呀,仲有好多鐘仔㩒添,周老闆你可以㩒到腳仔軟!!
回正題,實體sim點都有市場。
作者: alfredkuu    時間: 前天 16:58

講慣咗淘大,應該話嘉和園,工業區,得寶,三間各有特色。

工業區嗰間泰式,同觀塘嗰間應該同一個老細, ...
stockmike 發表於 2026-6-23 05:42

師兄,請問你知唔知泰式哪間叫什麼名字?謝謝。
作者: jk1399    時間: 前天 17:09

師兄,請問你知唔知泰式哪間叫什麼名字?謝謝。
alfredkuu 發表於 2026-6-23 16:58



    老周TOPIC被騎劫變成講兩餸飯/㩒鐘仔

叫泰風情(兩餸飯), 係德福大廈對面
作者: stockmike    時間: 前天 17:42

師兄,請問你知唔知泰式哪間叫什麼名字?謝謝。
alfredkuu 發表於 2026-6-23 16:58

觀塘同呢間水準係一樣,但觀塘有水巴,味道質素好高

via HKEPC Reader for Android
作者: 旺角阿周    時間: 前天 18:47

回覆 11# jk1399
太遠了吧
作者: 1個閒人    時間: 前天 23:36

唔提下聖殿?  沒落了
作者: Dijeridu    時間: 昨天 08:43

已經五,六年沒去了!
作者: 鼎爺食神    時間: 昨天 09:05

唔提下聖殿?  沒落了
1個閒人 發表於 2026-6-23 15:36



    邊度係聖殿,請教?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2