作者: 旺角阿周 時間: 3 天前 22:38 標題: 怪不知甘多人出鴨街買電話卡。。。
除了平出面巧多,又甘多美食,腸粉,車仔面,蝦子撈面。。

作者: 鼎爺食神 時間: 3 天前 22:50
重有糖水,兩餸飯,燒味飯(聽講朗益有promote好平)
作者: stockmike 時間: 3 天前 23:59
深水埗啲兩餸飯,質 量 價 都不及我住的九龍灣淘大。
四五年前去深水埗,真係會食周邊嘢,而家唔多掂,行完走
via HKEPC Reader for Android
作者: 旺角阿周 時間: 前天 05:29
回覆 3# stockmike
淘大乜有兩餸飯咩?
作者: stockmike 時間: 前天 05:42
講慣咗淘大,應該話嘉和園,工業區,得寶,三間各有特色。
工業區嗰間泰式,同觀塘嗰間應該同一個老細,最好食最惹味
嘉和園,嗰間超人,巳算一般貨式,但量係大
得寶嗰間,最強係魚。食親倉魚,唔計魚尾旗,誇張式畀手掌更大,唔係畀細倉魚你
via HKEPC Reader for Android
作者: 旺角阿周 時間: 前天 06:03
回覆 5# stockmike
個邊有工業區咩?
作者: stockmike 時間: 前天 06:23
臨華街附近,仲有工廠大廈喺嗰度,呢頭啲人會講工業區,因為比較易明
via HKEPC Reader for Android
作者: jk1399 時間: 前天 09:41
又係老周...
知啦, 你搬去SSP日日電話卡啦
作者: FN6884 時間: 前天 10:03
點只呀,仲有好多鐘仔㩒添,周老闆你可以㩒到腳仔軟!!
回正題,實體sim點都有市場。
作者: alfredkuu 時間: 前天 16:58
師兄,請問你知唔知泰式哪間叫什麼名字?謝謝。
作者: jk1399 時間: 前天 17:09
老周TOPIC被騎劫變成講兩餸飯/㩒鐘仔
叫泰風情(兩餸飯), 係德福大廈對面
作者: stockmike 時間: 前天 17:42
觀塘同呢間水準係一樣,但觀塘有水巴,味道質素好高
via HKEPC Reader for Android
作者: 旺角阿周 時間: 前天 18:47
回覆 11# jk1399
太遠了吧
作者: 1個閒人 時間: 前天 23:36
唔提下聖殿? 沒落了
作者: Dijeridu 時間: 昨天 08:43
已經五,六年沒去了!
作者: 鼎爺食神 時間: 昨天 09:05
邊度係聖殿,請教?

