Board logo

標題: 有張LUCKY 2年靚號,想長期比WHATSAPP用! [打印本頁]

作者: jackwong717    時間: 2026-2-6 14:52     標題: 有張LUCKY 2年靚號,想長期比WHATSAPP用!

本帖最後由 jackwong717 於 2026-2-6 06:54 編輯

如果只係比WHATSAPP用,
轉去邊度最抵?通話/數據...唔使!
只係唔想係WHATSAPP度轉NO.
作者: jk1399    時間: 2026-2-6 20:09

你出呢個POST前已有人剛問類似問題

至於你號靚唔靚, 都係咁多費用要比

低用量養number
https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D1
作者: 香蜜    時間: 2026-2-7 08:16

clubsim

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: vagrantno13    時間: 2026-2-9 15:39

回覆 3# 香蜜

但clubsim 或mysim 有機會需要重新實名, 如在海外不建議.
作者: 爽YY    時間: 2026-2-9 20:39

LuckySim"上台月費"plan,每月$8包100通話分鐘及1GB數據,最少預繳12個月($96)

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: 藍牙    時間: 2026-2-10 03:50

哈哈先…$20蚊年,用網頁版增值究極方法$10年…唉~
作者: 藍牙    時間: 2026-2-10 03:54

我都攞到個靚NO...我買 Lucky sim $26蚊年卡香港電話2000分鐘…
作者: jackwong717    時間: 2026-2-10 09:05

我都攞到個靚NO...我買 Lucky sim $26蚊年卡香港電話2000分鐘…
藍牙 發表於 2026-2-9 19:54



    有冇詳細教學?
作者: 藍牙    時間: 2026-2-10 10:08

無~買一張試下什麼 wifi 通話…去深圳打唔到回港…可能用唔到深圳wifi...個no 就好啱我…係香港就有 wifi call 圖標…
作者: 藍牙    時間: 2026-2-10 10:30

唉~真係想知 wifi 通話係咪可以接通香港電話…好多時上左深圳,朋友可以用wa...最驚醫院搵我唔到…圖標都好難理解…

圖片附件: we.jpg (2026-2-10 10:30, 75.06 KB) / 下載次數 26
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2514595&k=3e189f1f9d3d90b7fcc98e55b45f897c&t=1782156638&sid=1dEMu5SRz2t


作者: FT907    時間: 2026-2-10 11:38

唉~真係想知 wifi 通話係咪可以接通香港電話…好多時上左深圳,朋友可以用wa...最驚醫院搵我唔到…圖標都 ...
藍牙 發表於 2026-2-10 10:30



    如果你咁驚醫院打畀你   咁你用返普通漫遊咪得囉   講得幾多錢?
我去外遊, 本身keep number嗰張儲值卡  都會開漫遊,     真係有醫院打嚟嘅  我會接
作者: Faniceice    時間: 2026-2-11 00:37

回覆  香蜜

但clubsim 或mysim 有機會需要重新實名, 如在海外不建議.
vagrantno13 發表於 2026-2-9 15:39

其實重新實名都係抽姐, 咩卡都有機會
作者: jk1399    時間: 2026-2-11 03:29

唉~真係想知 wifi 通話係咪可以接通香港電話…好多時上左深圳,朋友可以用wa...最驚醫院搵我唔到…圖標都 ...
藍牙 發表於 2026-2-10 10:30



    你講到咁驚, 就用返個台係有漫遊通話囉
作者: vagrantno13    時間: 2026-2-11 13:20

回覆 5# 爽YY

但要留意此月費計劃MNP 其他台時, 在有效期及無欠款下才能成功MNP. 因他到期的號碼有效期有幾年時間, 過期後需要補回停台期間的月費總額才可成功MNP, 本人試過到期無再續月費計畫, 但號碼在有效期不會失效.
作者: 爽YY    時間: 2026-2-11 14:15

回覆  爽YY

但要留意此月費計劃MNP 其他台時, 在有效期及無欠款下才能成功MNP. 因他到期的號碼有效期有幾 ...
vagrantno13 發表於 2026-2-11 13:20

你無交費用仲肯keep住你個號碼,只係你轉台時要交番欠嘅台費,算好好啦,其他上台月費你無交幾個月試下會唔會仲可以幫你keep號碼

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2