作者: 42mbps 時間: 2025-12-18 20:50 標題: 分享:成日開新卡嘅用家有遇過麻煩number嗎
話說細佬我一星期前開咗張100gb 年卡,一嚟就收到財仔用印尼文send 嘅追數sms
好奇之下 download whatsapp睇吓 原來個印印仲用緊我個number 好多kk園group
懷疑係借完錢走佬
呢家日日都有人打嚟追數
玩卡玩咗10年 第一次咁煩
作者: TH30 時間: 2025-12-18 21:30
出得來行,預左,玩左10年先中算遲?
作者: mxmxm 時間: 2025-12-18 21:41
本帖最後由 mxmxm 於 2025-12-18 21:43 編輯
我記得東張報導過類似情況, 攪到有警察上門搵事主, 好大鑊
其實市民可以點攪? 報警攞報案紙去台度要求退錢或轉號碼?
作者: Kinane 時間: 2025-12-19 07:55
真係行衰運
睇咗東張西望幾個月前嘅苦主嘅不幸遭遇
師兄一定要去差館話畀警察知
「啱啱開呢張新儲值卡號碼,上手用家有好多追債短訊,為咗唔想騷擾我,我將會取消實名登記,我嚟係證明我不是這個欠債人。」
跟住走去 電訊公司分店再 講多一次,可唔可以當場取消實名登記,呢班人通常都話:你自己用 app 取消就得喇,跟住你問:可唔可以更換新 儲值卡
如果唔換就當 破財,你嘅目的只係想畀更多人知 我唔係呢個債仔
作者: javacomhk 時間: 2025-12-19 09:00
本帖最後由 javacomhk 於 2025-12-19 01:01 編輯
擺係 WiFi 蛋用咪得囉
或者 block 咗的電話號碼
作者: 留白兄 時間: 2025-12-19 09:54
回覆 4# Kinane
實名登記個名會比財仔拎黎追債用?
你係咪諗多左
作者: figo100 時間: 2025-12-19 10:01
只數據不用電話號咪無問題
作者: 42mbps 時間: 2025-12-19 11:28
應該算遲? 以前邊有咁多麻煩 依家電話登記咗咁多嘢 中招機會好大
作者: 42mbps 時間: 2025-12-19 11:29
問咗台 佢話冇得換 要我買過張
作者: 42mbps 時間: 2025-12-19 11:30
咁大陣仗?咁班財仔都知借錢人個名唔係香港人。。。
我去報警應該會浪費警力。。。
作者: 42mbps 時間: 2025-12-19 11:31
有趣啦 日日都唔同number

作者: 42mbps 時間: 2025-12-19 11:32
照道理說應該唔會
但今時今日道理仲適唔適用?
作者: 42mbps 時間: 2025-12-19 11:32
似乎你好勁咁 介唔介意分享吓係點做到㗎
作者: Tom_jerry 時間: 2025-12-19 12:26
百份百會
這是公開的秘密作者: figo100 時間: 2025-12-19 12:33
SIM2 reject all calls
作者: javacomhk 時間: 2025-12-19 12:37
咁WiFi 蛋用咪得囉!
作者: 川崎 時間: 2025-12-19 13:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 川崎 時間: 2025-12-19 13:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 川崎 時間: 2025-12-19 13:25
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: figo100 時間: 2025-12-19 13:45
咁又係啊佢咁特別
作者: figo100 時間: 2025-12-19 13:46
玩左十年都好似新手咁無進步
作者: peter_chan 時間: 2025-12-19 13:48
將部手機set 鈴聲係 null 及 來電唔震囉。
作者: 42mbps 時間: 2025-12-19 13:50
原來係咁
作者: 42mbps 時間: 2025-12-19 13:51
我部華為Nova 14 Pro 有嗎
作者: 42mbps 時間: 2025-12-19 13:51
WiFi 蛋當暖蛋用?
作者: 42mbps 時間: 2025-12-19 13:52
咁應該點算好 報一線搜查?
作者: 42mbps 時間: 2025-12-19 13:53
應該要唔小心入WhatsApp?
作者: 42mbps 時間: 2025-12-19 13:53
想問Nova 14 Pro 有冇?
作者: 42mbps 時間: 2025-12-19 13:53
係囉
作者: 42mbps 時間: 2025-12-19 13:54
應該要點進步?搶先一步用啲number 借咗錢先?
作者: 42mbps 時間: 2025-12-19 13:54
關機會唔會再好啲?
作者: peter_chan 時間: 2025-12-19 13:57
人家要上網睇野嘛~~~
作者: 42mbps 時間: 2025-12-19 13:58
咁都係嘅
作者: tatata 時間: 2025-12-19 14:00
上次我都遇到咁嘅情形,最後買個Number返嚟冚落去。 (網上有人放過冷河卡)
作者: 42mbps 時間: 2025-12-19 14:02
正有此意 但number 總會有人用過 諗緊應該買張prepaid碰運氣 定係同人買number
作者: slt 時間: 2025-12-19 19:04
介唔介意講下個號碼頭三或頭四係咩字頭?
實名登記制係為咗被騙徒叫得出你全名。本人就曾收到大量講得出你個名嘅詐騙電話。
作者: TH30 時間: 2025-12-19 20:22
師兄一定要去差館話畀警察知
「啱啱開呢張新儲值卡號碼,上手用家有好多追債短訊,為咗唔想騷擾我,我將會取消實名登記,我嚟係證明我不是這個欠債人。」
Kinane 發表於 2025-12-19 07:55 AM
話畀警察知?然後亞sir話 noted with thanks 冇乜事你走啦咁?
要就直接報案話追債電話滋擾(或恐嚇,如合有)至少開個case #
作者: TH30 時間: 2025-12-19 20:24
我好羨慕樓主福大命大,洗10年先中
作者: TH30 時間: 2025-12-19 20:27
報由治及興第8屆立法會當選議員
作者: 42mbps 時間: 2025-12-19 21:53
你講緊財務公司?
作者: 42mbps 時間: 2025-12-19 21:54
開case -> close file
作者: 42mbps 時間: 2025-12-19 21:55
老實講 咁多年嚟中咗好多外傭嘅號碼 第一次咁長手尾
作者: 42mbps 時間: 2025-12-19 21:55
未就職
唔知關唔關旅遊界事呢
作者: fibich 時間: 2025-12-19 22:39
https://www.youtube.com/watch?v=yDp6hHZRf4Y
東張西望|實名儲值卡惹禍?!市民用儲值卡註冊通訊帳戶 竟涉詐騙對話被警方拘捕|TVBUSA|民生
作者: 水木日 時間: 2025-12-19 22:59
咁遲先中?證明你開得卡少啦
上手係擬似騙徒又有(幾個通訊app都俾官方鎖哂)
條女日日whatsapp搵仔都試唔少啦
作者: 水木日 時間: 2025-12-19 23:05
睇得BIA片多?
依家邊個係25仔一check就........
仲有電信公司無log無受權下可以睇到客戶私人資料?
作者: 水木日 時間: 2025-12-19 23:06
你真係信?
作者: 42mbps 時間: 2025-12-19 23:06
睇過了 真係好無奈
作者: 42mbps 時間: 2025-12-19 23:07
經驗老到
你應該月月開嘅人
作者: 42mbps 時間: 2025-12-19 23:07
又啱嘅 但又真係好多客戶資料外洩事件
作者: 水木日 時間: 2025-12-19 23:08
誠哥SoSIM / 3萬的話 (HAHA都好似得) 可以起佢個app度關閉收到來電
作者: 42mbps 時間: 2025-12-19 23:11
咁正 下次換卡即加入誠哥
作者: Coobaa 時間: 2025-12-20 01:39
唔奪舍,唔通俾騙徒繼續用, 1月樓主實名,4月騙徒用whatsapp呃人, 估警察拉大隊上樓主家 ,定問whatsapp 騙徒幾時登記 ...... 拉大隊多

作者: Tom_jerry 時間: 2025-12-20 02:06
BIA片
真人真事連銀行職員都可以隨便睇客戶資料丫作者: jk1399 時間: 2025-12-20 07:08
本帖最後由 jk1399 於 2025-12-23 17:57 編輯
而家號碼易左主, 關而家使用者乜事?
洗鬼報警, 警察想幫你開FILE都無得開
呢個算係乜案件?
上手只係爭人錢, 欠債唔還幾時係犯法?
你可能會話唔知佢做乜犯法野
咁驚就取消左實名, 唔再用張卡
其實繼續用都無問題
當數據卡
作者: 42mbps 時間: 2025-12-20 10:18
係囉 個number 係我嘅 我攞返WhatsApp 權限好合理
作者: 42mbps 時間: 2025-12-20 10:18
呢個真喎 有log但根本冇人check
作者: 42mbps 時間: 2025-12-20 10:19
係囉 阻住晒長官收工
作者: TH30 時間: 2025-12-20 10:21
正苦最鍾意講,冇備存相關數字,冇收到相關舉報/投訴。你報咗就會有case,你繼續收到唔關你事的滋擾/恐嚇,就可以繼續報,或者選擇唔報。
作者: 42mbps 時間: 2025-12-20 10:21
想講上手登記咗好多app
佢嘅大頭相 全名 前僱主全家福 地址 身份證number 咩都有
但相信人已不在港
作者: 42mbps 時間: 2025-12-20 10:23
怕打擾到長官啊 人家上班好辛苦的 維持國安要緊
作者: 川崎 時間: 2025-12-20 13:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: slt 時間: 2025-12-20 14:01
你張電話卡的號碼
作者: 水木日 時間: 2025-12-20 14:08
有證有據知道邊個做,仲會做果啲唔係叫鬼係叫白痴

作者: 水木日 時間: 2025-12-20 14:16
本帖最後由 水木日 於 2025-12-20 15:02 編輯
又係呢啲反罪同自由無限loop問題
你想24x7x365全程人mark人實時監控?
唔知首joke點睇呢
P.S.
做到唔代表要做,無做唔代表做唔到,學識咩叫平衡,平凡是福
作者: 42mbps 時間: 2025-12-20 16:33
點解嘅
作者: 42mbps 時間: 2025-12-20 16:33
原來係問呢個
作者: 42mbps 時間: 2025-12-20 16:33
都係嘅
作者: 42mbps 時間: 2025-12-20 16:33
好深奧
作者: 水木日 時間: 2025-12-20 17:02
本帖最後由 水木日 於 2025-12-20 18:07 編輯
平衡/平凡是福 好深奧?
過去十幾同二十幾年前某企業真實場景題
A:
為方便快捷效率省錢俾負責pirint bill部門自由
隨時可以用指定電腦唔使login
入個電話號碼就可以任睇,任print登記人全名,身份證號碼,詳細地址
B:
因為收到好多投訴
就安排指定員工做人肉監控
每日一開工就開十幾個log screen
只要一見到有唔妥就kill process kick session
你估吓或覺得之後發生啲咩或會變成點?
作者: soho888 時間: 2025-12-20 17:24
邊間公司可以取消"實名登記"???
作者: TH30 時間: 2025-12-20 23:00
咁你收多d追數電話唔好怨
作者: ww9876 時間: 2025-12-21 07:33
推出B方案去解決A嘅人係天才。B方案最少有以下問題。
1. 個log screen點show邊d enquiry有問.
2. 個log screen太多enquiry, 快到人眼睇唔切。
3. 就算真係發現某enquiry有問題,冇人認係佢做。
via HKEPC Reader for Android
作者: 川崎 時間: 2025-12-21 12:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 42mbps 時間: 2025-12-21 18:36
原來ching做過電話公司 respect
作者: 42mbps 時間: 2025-12-21 18:36
邊間唔可以
作者: 42mbps 時間: 2025-12-21 18:37
點樣收多啲?
作者: 42mbps 時間: 2025-12-21 18:37
又係電話公司職員 respect
作者: 42mbps 時間: 2025-12-21 18:38
想攞咩
作者: 爪王凌雨 時間: 2025-12-22 13:09
本帖最後由 爪王凌雨 於 2025-12-22 13:11 編輯
唔聽電話純用數據都有事??
老人家講到都唔敢亂買新卡做實名登記........
作者: 42mbps 時間: 2025-12-22 17:15
個號碼又咪係用你個名登記


