作者: Linksys999 時間: 2025-12-16 16:17 標題: 中國移動香港有限公司將於 2026年 6 月 23 日終止 2G 服務
中國移動香港有限公司將於 2026年 6 月 23 日終止 2G 服務
https://www.hk.chinamobile.com/tc/home/news/20251216pr
作者: timothychu 時間: 2025-12-16 16:27
180日前通知
中國移動香港有限公司將於 2026年 6 月 23 日終止 2G 服務
(香港 – 2025年12月16日)中國移動香港有限公司(簡稱「中國移動香港」)宣佈將於2026年6月23日00:00終止提供2G服務,以集中資源推動更領先網絡技術發展。
中國移動香港經過全面及周詳評估後作出上述安排。隨着市場對2G服務需求持續下降,截至今年11月,使用2G服務的客戶人數僅佔中國移動香港流動通訊客戶總數不足2.27%。有關統計包括中國移動香港服務計劃、儲值卡服務相關產品,以及移動虛擬運營商相關產品。
自2023年第四季起,中國移動香港已陸續通知相關客戶升級電話智能卡,以及更換或升級手機或裝置,協助客戶順利轉換至新一代流動服務,並持續致力為香港市民及企業客戶提供更優質的通訊體驗。
如有任何查詢,客戶可親臨任何中國移動香港門市,或致電24小時客戶服務熱線 12580,以獲得進一步協助。
作者: ProtonMe 時間: 2025-12-16 16:32
即係話比你聽. 你係末期癌症. 仲有幾個月命. 冇乜嘢好講
作者: 趙元暢 時間: 2025-12-16 16:33
屋企仲有部4G+2G雙咭電話收緊CMHK 2G
睇嚟部機就快要變單咭機

作者: peter_chan 時間: 2025-12-16 19:58
本帖最後由 peter_chan 於 2025-12-16 20:00 編輯
又無3G,又cut埋2G。
真係趕絕舊機

趕絕低端用戶
非此台用家有一問題想問,佢的VoLTE 是否所有手機,包括水貨機,都可以用到?
作者: winglim7 時間: 2025-12-16 20:05
最大問題唔係手機,而係一D要插sim卡嘅工業設備
via HKEPC Reader for Android
作者: YANG 時間: 2025-12-16 20:40
係唔係四大電訊商都取消2G??
作者: leeyc0 時間: 2025-12-16 20:42
係
同埋你地估其餘三個台幾時 cut 埋 3G
作者: Linksys999 時間: 2025-12-16 21:13
另外三間之前已經取消左。
作者: peter_chan 時間: 2025-12-16 22:37
本帖最後由 peter_chan 於 2025-12-16 22:42 編輯
認真講﹐電訊商要keep 3代的系統(之前係keep 4代)﹐資源其實運用得唔好。
以現時情況﹐5G 已經全面覆蓋﹐仲留3G真係好浪費資源。
試問﹐仲有幾多機只支援3G? 免費升埋佢地個plan上4G 好過。
淨下最後的問題﹐就係VoLTE 的問題。
只要係所有4G/5G 機﹐包括水貨機﹑外國漫遊客﹐都可以用到VoLTE﹐真係早D 摺埋3G 好過。
集中頻譜去攪5G 好過。
至於幾時會cut 3G?
HKT (CSL/1010/SunMobile) 就處理好VoLTE 白名單這個問題先啦。
3台唔清楚有無VoLTE 白名單﹐如果係乜機都用到﹐可能最先係佢。
數記..... 一大堆家居固網服務都係用3G 網絡
我知佢而家有4G 的gateway﹐幾4G網轉番做固裝﹐插番普通家居電話。
但要安排所有客換機﹐都要花唔少時間。
**我都唔清楚數記有無VoLTE白名單
作者: YANG 時間: 2025-12-16 23:35
HMD仲有全新2G機上市,即係香港完全用唔到。
作者: stanio中性區 時間: 2025-12-17 02:33
照理上SMT係無VoLTE白名單既,一啲好舊好舊既日水4G電話係當個台開始有VoLTE既時候就已經用到,
另外佢已經停左為3G電話做續約全部轉簽4G CPE,若果以此推算2027年中就會停3G
作者: FT907 時間: 2025-12-17 08:07
估計都要三年後嘅事啦
作者: peter_chan 時間: 2025-12-17 09:58
本帖最後由 peter_chan 於 2025-12-17 10:00 編輯
如果針對3G 家居固網電話﹐都係睇下數記用幾大力度。
斷估佢唔會唔再做家居電話服務﹐而家又已經有4G機取代。
都係睇下佢會唔會叫班客仔去免費換機﹐同renew合約沒有什麼關係的。
真係有心短時間內廢3G﹐直接叫班客去門市換機﹐送多部普通的家居電話就可以(唔用時無需交還電話)。
講到尾﹐家居電話就真係只得通話功能﹐你用2G/3G/4G 都係一樣﹐唔會有其他額外服務。
轉4G 做客仔得到的好處﹐就只有受惠 VoLTE/IP Phone 加快撥出打入的接駁時間。
有左CMHK 第一間唔提供2G及3G 服務﹐數記又無VoLTE 白名單問題﹐應該會加快步伐﹐提升頻譜運用的效率﹐提升整個網絡的表現。
作者: a189252158 時間: 2025-12-17 10:23
4G收唔到就結界
作者: peter_chan 時間: 2025-12-17 10:29
今時今日﹐2G/3G及4G 的覆蓋基本上無分別﹐隨時2G/3G因為投入資源少﹐有機會差過3G。

作者: kwongoc_1016 時間: 2025-12-17 11:10
本帖最後由 kwongoc_1016 於 2025-12-17 11:18 編輯
4G/5G係同一套設備,2G/3G係另一套,cut左2G/3G,如果壞機基本上直接死台,因為無fallback。其實而家啲機反開2G/3G唔難,又用唔到幾多頻寬,就算韓國日本呢啲5G成熟嘅地方,大台一樣未退3G(Docomo/SKT)。CMHK退哂 2G/3G都係成本因素多。
作者: hkfmy 時間: 2025-12-17 12:20
本帖最後由 hkfmy 於 2025-12-17 12:24 編輯
回覆 17# kwongoc_1016
KT逼緊韓國政府26年尾之前將3G頻譜划比5G,DCM 出年3.31斷
作者: octopusman 時間: 2026-2-14 22:02
不知中國移動香港終止 2G 服務後,會否把與3香港互換部分1800MHz頻譜?
作者: PN420 時間: 2026-2-14 22:15
應該係受制於頻譜獲指配之頭幾年,唔記得3定5,OFCA唔比互換.
如果互換得到,其實CMHK唔使等到2G停左先做。
作者: ricky1992 時間: 2026-2-14 22:17
當4G多人用或者訊號差
3G尼個時候就好有用
作者: NogiKeya46 時間: 2026-2-15 00:17
4G/5G係同一套設備,2G/3G係另一套,cut左2G/3G,如果壞機基本上直接死台,因為無fallback。其實而家啲機反 ...
kwongoc_1016 發表於 2025-12-17 11:10
印象中,Docomo好似係今年3月準備熄3G
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: NogiKeya46 時間: 2026-2-15 00:18
係頭5年
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: PN420 時間: 2026-2-16 12:34
1800MHz最新既指配日期係2021年9月30日,即5年後既2026年9月30日,CMHK & 3HK應該可以互換了,等OFCA公佈。
作者: Linksys999 時間: 2026-2-16 21:29
現在各台1800MHz個frequency分配係點?有無圖睇到?上網好似唔係幾搵到最update。
作者: PN420 時間: 2026-2-17 00:11
只憑記憶, 未必全準:
SMC: EARFCN 1250 BW 10 即 1805-1815MHz (下行, 下同)
CSL: EARFCN 1400 BW 20 即 1815-1835MHz
SMC: EARFCN 1551 BW 10 即 1835-1845MHz
CMHK: EARFCN 1650 BW 10 即 1845-1855MHz
3HK: EARFCN 1750 BW 10 即 1855-1865MHz
CMHK: EARFCN 1850 BW 10 即1865-1875MHz
3HK: EARFCN 1925 BW 5 即 1875-1880MHz.
作者: Linksys999 時間: 2026-2-17 00:17
只憑記憶, 未必全準:
SMC: EARFCN 1250 BW 10 即 1805-1815MHz (下行, 下同)
CSL: EARFCN 1400 BW 20 即 ...
PN420 發表於 2026-2-17 00:11
咁3仔同CMHK真係要轉n3前互換。
作者: 一男子 時間: 2026-4-24 21:09
我屋企已經收唔到cmhk 2G
作者: PN420 時間: 2026-4-25 00:44
我搵一部Android機 + 一部Nokia舊機試,亦收不到CMHK 2G!
6月23日還未到耶!
作者: Linksys999 時間: 2026-4-25 01:06
本帖最後由 Linksys999 於 2026-4-25 01:09 編輯
我剛試仲搵到有2G。
唔排除逐步熄機,但直至現在唔係全部熄曬。
作者: kwongoc_1016 時間: 2026-4-25 09:11
ICC本來有Band 3 2CA 1850+1650,而家無左一條。可能同cut 2G有關
作者: 一男子 時間: 2026-4-25 10:59
我換另一部nokia機都收唔到然後再插返落android機又收得返,好唔穩定
佢係咁send SMS叫我換卡話有mylink積分送
作者: PN420 時間: 2026-4-25 18:51
今日用部Nokia舊機放唔同窗口位,
手動搜索CMHK 2G網共10多次,
只有一次搜到,(但都註冊唔到),
其餘的全都是"找不到網絡".
睇黎係我屋企附近既地方,
CMHK關停了2G,但就未停晒.
作者: hketa 時間: 2026-4-25 19:01
本帖最後由 hketa 於 2026-4-25 19:04 編輯
cmhk呢個問題應該係由15/4開始其他地區發生,港島區郊野公園附近開始,同荃灣郊區及屯門小欖一帶都自動開始熄機!提早自己關左2g!都好CLS
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: kwm2000 時間: 2026-4-26 00:49
其他台冇得用CMHK 2G打112
作者: peter_chan 時間: 2026-4-26 12:15
本帖最後由 peter_chan 於 2026-4-26 12:16 編輯
如果你仲係一部淨2G手機﹐就真係恭喜你。
其他台仲有3G﹐仲打到112的。
正常一部3G手機﹐未來幾個月仲求救有門。
過多幾個月﹐我都唔敢包。
老答案﹐及早換機﹐起碼都換番部4G手機。
*唔係CMHK 無自家3G網﹐香港年多之前已經無晒2G服務啦。
作者: m92fshing 時間: 2026-4-26 15:40
大陸同外國都攪緊3G退網,香港真係慢
via HKEPC Reader for Android
作者: simtestpilot 時間: 2026-4-26 16:03
之前係某網店買咗張esim四地數據有香港number,點知原來打電話會跌落2G,睇返個provider係MB用中移網,唔知幾時先肯比volte
作者: kwm2000 時間: 2026-4-26 16:36
淨2G手機多數現在收藏用,唔會主力用,真係好耐耐的老人機可能仲用緊, 唔壞唔換
其實郊區的4G追到2/3G覆蓋,用到求救,退2/3G都係好事
作者: hketa 時間: 2026-4-26 16:51
咁你知唔知香港郊區仲好多死位,4g用到就唔會留3g啦!cmhk第一間退場,直係政府部分設施唔係主力用cmhk,剩餘係hkt,smt,3hk未將3g退場
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: peter_chan 時間: 2026-4-26 23:24
真心想問問﹐5G 行的N1 ﹐同3G 行的 2100﹐其實是否代表緊﹐只要基站有upgrade(即同時有3/4/5G發射)﹐就代表緊有3G的地方就已經有5G?
現實D去講﹐除左個別郊區站受到外在因素﹐無法upgrade﹐仲停留在3G基站。
相信絕大部份基站都已經係3G/4G/5G 一齊射﹐都無話/甚少情況 只有3G但無4G5G的情況。
作者: PN420 時間: 2026-4-27 01:59
本帖最後由 PN420 於 2026-4-27 02:08 編輯
真心想問問﹐5G 行的N1 ﹐同3G 行的 2100﹐其實是否代表緊﹐只要基站有upgrade(即同時有3/4/5G發射)﹐就代表緊有3G的地方就已經有5G? ...
peter_chan 發表於 2026-4-26 23:24
"有3G的地方就已經有5G" -- 這句話理解正確,
因為只使用2100MHz頻譜做3G是非常浪費頻譜資源的。
但CMHK不適用,因為佢冇3G.
對於各台的2100MHz頻譜而言:
CSL: 3G+5G(N1),未見有4G(B1);
3HK:3G + 5G,及3G + 4G + 5G (其中4G及5G行了DSS共享技術);
SMC:3G + 4G + 5G (其中4G及5G行了DSS共享技術)
CMHK:5G only,未見有4G.
作者: Linksys999 時間: 2026-4-27 02:19
本帖最後由 Linksys999 於 2026-4-27 02:22 編輯
少許補充,csl於港鐵係用曬來做n1,港鐵以外地方先有機會見到4G b1。
好明顯係分左兩派,多頻譜同少頻譜既頻譜配置做法,再加上對5G重視程度既不同。
作者: hketa 時間: 2026-4-27 06:31
但要搵到1d modem耗電量低!呢個討論區有沒部分部門就唔知啦!cedd公開過,佢地係3g數據,將各區斜坡旁的雨量站射數返去中心。
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: m92fshing 時間: 2026-4-27 06:55
其他台有覆蓋,即係仲打到999, ok啦!
同埋如果其他台有覆蓋,而cmhk無,點解唔轉台?
via HKEPC Reader for Android
作者: hketa 時間: 2026-4-27 07:25
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: sonicpeter 時間: 2026-4-27 08:57
好多窮人包括我都係用緊平價4G平價手機,接收天線係比旗艦機差唔少,成日都因為4G接收問題要轉落3G 先唔會load 空氣
如果3G 都cut 埋焗人升5G 真係唔會想用中移動(雖然佢地都似乎開始唔想理窮人)
作者: 留白兄 時間: 2026-4-27 10:44
回覆 47# sonicpeter
好耐啦
以前peoples真係唔會嫌你窮
作者: FT907 時間: 2026-4-27 10:50
我都係窮人 包括我都係用緊平價4G儲值卡
依家好多地方繁忙時間 開始撈空氣
作者: hketa 時間: 2026-4-27 10:56
3g上年已經cut左囉!你仲未轉走cmhk?今年係cut 2g
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: penay 時間: 2026-4-27 11:48
本帖最後由 penay 於 2026-4-27 03:57 編輯
人仔 台 冇自己 三支 如果佢啲卡鎖死四支
冇得上五支就係跛腳鴨( 好在一早跳 槽
其他台吸埋三支就麻煩
作者: FT907 時間: 2026-4-27 14:35
用緊鴨卡, 以前用過都幾好 但發現最近好多地方一到繁忙時間完全load唔到.
用到年尾 睇下點先 唔得 就下次唔買
作者: Linksys999 時間: 2026-4-27 15:25
一來二奶卡,再者本身4G主力b40都陸續轉做n40,暫時未真正用到「頻譜池技術」,用4G就唔好揀重鎚落5G既台。
作者: m92fshing 時間: 2026-4-27 20:43
本帖最後由 m92fshing 於 2026-4-27 21:08 編輯
由大尾督去荔枝窩,大嶼山北有啲位都係死位
所以starklink direct to cell技術好適合呢啲地方用,係衛星發射lte訊號,唔洗換電話都收到

via HKEPC Reader for Android
作者: kwm2000 時間: 2026-4-27 22:41
以前peoples冇本錢收得貴
作者: PN420 時間: 2026-4-27 23:03
就我經常去既地方而言,而家CSL條B1就真係好難搵,
以前畢架山隧道見過,但最近搭東鐵經過已經唔覺有。
作者: PN420 時間: 2026-4-27 23:23
我都想等6G做到低軌衛星射LTE,希望2030年有啦.
作者: Linksys999 時間: 2026-4-27 23:28
本帖最後由 Linksys999 於 2026-4-27 23:29 編輯
用DSS係有啲兩頭唔到岸,兩個C台都係顧左5G嗰面先。
作者: hketa 時間: 2026-4-28 06:23
兩個c台要搶部門市場,因為街客睇接收同價錢轉台!部門市場穩定做開就會多數繼續續約。
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: FT907 時間: 2026-4-28 08:17
呢啲都係年卡 唔係長用 用到唔掂 自然會走人啦
作者: PN420 時間: 2026-4-28 09:59
4G年代已經有NB-IoT呢種專為低功率sensor而設計的技術,同埋至少CSL已經有(For佢嗰隻狗仔定位器用)。如果CEDD嗰D感應器仲用緊3G,佢地應該儘快upgrade.
作者: kwongoc_1016 時間: 2026-4-28 10:03
無左3G/2G, 5G/4G load空氣基本上等於斷網,東鐵線基本上無3G嗰間peak hour load空氣係好嚴重,相信佢cut左2g 之後搭火車可以收埋電話唔使用。
作者: sonicpeter 時間: 2026-4-28 10:38
我用緊SOSIM,依家好多時都要落3G 先有野睇到唔係就sosad
如果3台cut 3g 都唔知點算好
作者: Linksys999 時間: 2026-4-28 10:54
唔講真係以為有2G 3G既台當4G 5G load空氣既時候識得自動落2G 3G分流成個體驗唔會load空氣,而2G EDGE係load到野。

作者: Linksys999 時間: 2026-4-28 11:13
SOSIM都可以加錢用5G,雖然5G唔係完全無load空氣,但相比起4G真係少啲。
作者: kwm2000 時間: 2026-4-28 21:58
無左3G/2G, 5G/4G load空氣基本上等於斷網,東鐵線基本上無3G嗰間peak hour load空氣係好嚴重,相信佢cut左 ...
kwongoc_1016 發表於 2026-4-28 10:03
緩沖定片或睇小說
作者: kwm2000 時間: 2026-4-28 22:00
要問立法會拿錢升

作者: kwm2000 時間: 2026-4-28 22:05
無左3G/2G, 5G/4G load空氣基本上等於斷網,東鐵線基本上無3G嗰間peak hour load空氣係好嚴重,相信佢cut左 ...
kwongoc_1016 發表於 2026-4-28 10:03
睇下關埋2G D頻譜用返落4/5G 會唔會改善少少
東鐵線其實多內地跨境客, 多北上的人多用CMHK, CMCC 落來實CMHK
作者: hketa 時間: 2026-4-28 22:17
內地好似得翻中移先有2g,聯通就有3g,幾時退網就唔知啦!但中國電信就得翻4g fdd,大陸人應該再用低過4g吧!除左農村出黎啊!
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: kwm2000 時間: 2026-4-28 22:21
每個省唔同退網進度
作者: hss9860 時間: 2026-4-28 22:35
https://www.hkepc.com/forum/view ... ;page=3#pid42907003
作者: m92fshing 時間: 2026-4-28 23:44
衢州移動2G退網中
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2523783&k=e25e8705ea0c213878f4692695098244&t=1782151829&sid=1t41tM7zL8

作者: hketa 時間: 2026-4-29 08:12
呢個睇過啦!但重點是幾時將2g退網寫入歷史,香港四大實體台!cmhk將於6月寫入歷史!
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: ae861 時間: 2026-5-5 17:20
中國移動深圳一卡2號,在香港行CMCC roaming 只行2,G/3G 要同客服開通漫遊才能用4G
作者: PN420 時間: 5 天前 14:16
總結4個台既2G熄機前部署,
鉅記(2021.9.30)只用了3條PCS channel及小量基站覆蓋全港,訊號雖弱但通話仍可以;
屎記(2022.10.14)就只用了兩條channel但基站數目不減,引致很多地區很大干擾用唔到;
二少(2024.11.8)則維持6-7條channel但handover問題多多,只能企定定通話;
人仔(2026.6.23)就兩三個月前開始局部地區熄機,引致有版友包膠未到623就收唔到2G。


