Board logo

標題: 想買張 lucky sim 數據年卡… [打印本頁]

作者: 藍牙    時間: 2025-11-21 14:41     標題: 想買張 lucky sim 數據年卡…

深水埗有無檔口在賣…唔想在網店買,要填地址…重以為擺低個e-mail 比錢就完事。唔想有手尾跟…又地址,又名…
作者: 藍牙    時間: 2025-11-21 14:44

買個二維碼都咁難?
作者: justiceice    時間: 2025-11-21 14:51

Lucky SIM 有乜吸引到你係都要買佢?
作者: 香蜜    時間: 2025-11-21 14:54

深水埗有實體卡賣

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: 藍牙    時間: 2025-11-21 15:05

因為用開$80蚊一年,淘左張eSIM 白卡$43蚊,係尖沙咀攞左兩張試…一樣價錢咪試下囉~買左白卡淨係試左兩張免費卡…希望用下張卡…

圖片附件: 121.jpg (2025-11-21 15:05, 100.99 KB) / 下載次數 18
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2505664&k=4af160ae3f4deeb400b11f3e2e7285b5&t=1782572421&sid=1t49f7Trix


作者: 藍牙    時間: 2025-11-21 15:23

$80 一年數據 +$50 激年卡…去過台灣,韓國,深圳…沒什麼問題…又入手左新垃圾手機美版…s22+ $1600買錯了…美版無香港5G...應該比多幾百買歐版…下次有經驗…等多幾年買s27...

圖片附件: 123.jpg (2025-11-21 15:23, 88.25 KB) / 下載次數 22
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2505668&k=844ca8d1695d8bb59ee8bb086723d864&t=1782572421&sid=1t49f7Trix


作者: codyma    時間: 2025-11-21 15:34

本帖最後由 codyma 於 2025-11-21 15:37 編輯

深水埗 LUCKY 唔記得5GB定10GB年卡 $35左右

我用開1GB 4個月卡 $20
作者: 藍牙    時間: 2025-11-21 15:38

G數不是問題,限速無限…我上網不用太快…比到錢,睇到路就得了…
作者: hss9860    時間: 2025-11-21 22:17

今年七月頭喺鴨記街邊檔賣 $40, 只收現金


深水埗 LUCKY 唔記得5GB定10GB年卡 $35左右

我用開1GB 4個月卡 $20
codyma 發表於 2025-11-21 15:34

作者: 藍牙    時間: 2025-11-22 03:47

呀~我已過60歲退休人士,手機上面就只有這兩張卡,最近去搵 eSIM 發覺lucky 2
最平賣$70,我都係買左$75…兩張年卡都好方便,成日上深圳,去下日,韓,台都無問題…

圖片附件: 333.jpg (2025-11-22 03:47, 113.66 KB) / 下載次數 20
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2505714&k=43ee829e440e5081453d7b50776ddf84&t=1782572421&sid=1t49f7Trix


作者: 藍牙    時間: 2025-11-22 03:58

lucky sim 張卡要$70續…佢減到$50我會轉過去…激年卡加到$70我都會轉過去,我會用番呢個號碼…到時兩張都eSIM...

圖片附件: 555.jpg (2025-11-22 03:58, 72.03 KB) / 下載次數 13
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2505715&k=cda9be7ef1762e8b65266d73f6dc1a33&t=1782572421&sid=1t49f7Trix


作者: 藍牙    時間: 2025-11-22 04:16

唉~只係想係eSIM 熱潮下玩下 eSIM ,其實我都係鍾意實雙卡,人既頭腦一熱就買左部單卡加 eSIM 一千幾百就無所為啦~留念,曾經擁有…
作者: 藍牙    時間: 2025-11-22 04:27

唉~重以為好容易買到 lucky 2 既eSIM 唉~我真係搵唔到,最後可能網上買比多$30手續費玩番年…睇下幾錢續…我都係覺得老襯,eSIM 未係時侯…
作者: 藍牙    時間: 2025-11-22 05:51

啱啱上左超譯電話卡買張eSIM未知成唔成功…$80 要填地址,我只填xxx都過到…用支付寶hk 比錢…未進入比錢階段…太陽春…
作者: a9668823    時間: 2025-11-22 07:49

啱啱上左超譯電話卡買張eSIM未知成唔成功…$80 要填地址,我只填xxx都過到…用支付寶hk 比錢…未進入比錢階 ...
藍牙 發表於 2025-11-22 05:51

點解唔去官網買?

via HKEPC IR 5.1.13 - Android(5.1.2F)
作者: 藍牙    時間: 2025-11-22 08:16

官網係乜都唔做,都係叫你搵超譯電話卡呢類人做,無貨賣,你已經有卡先可以上官網買數據…所以你換卡搞野,你既個人資料無比到官網,所有交易同官方無關…官網唔做你生意…學識左過數比左錢…等…
作者: a9668823    時間: 2025-11-22 09:24

啱啱上左超譯電話卡買張eSIM未知成唔成功…$80 要填地址,我只填xxx都過到…用支付寶hk 比錢…未進入比錢階 ...
藍牙 發表於 2025-11-22 05:51

你MNP定買新卡?

via HKEPC IR 5.1.13 - Android(5.1.2F)
作者: 藍牙    時間: 2025-11-22 12:50

唔係…買純數據年卡,用完就掉…有得免費轉,就可以享受平價實體卡…
作者: 藍牙    時間: 2025-11-22 19:08

已經買左…唔小心開埋…唉~問左可60天內開卡……都算快,睇過一年前D人等四日都未得…

圖片附件: 777.jpg (2025-11-22 19:07, 92.82 KB) / 下載次數 40
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2505810&k=2797b360732b0b8bc7c77e4015c4f2b6&t=1782572421&sid=1t49f7Trix


作者: asasas999    時間: 2025-11-22 19:30

點解要揀二奶台?
作者: asasas999    時間: 2025-11-22 19:32

唉~重以為好容易買到 lucky 2 既eSIM 唉~我真係搵唔到,最後可能網上買比多$30手續費玩番年…睇下幾錢續 ...
藍牙 發表於 2025-11-22 04:27

想試下玩ESIM可以去TRIP.COM,一兩蚊都有
作者: kamenrider01    時間: 2025-12-12 01:39

實名左一張卡,用埋智方便實名
成個星期都仲未審核完啟動到
作者: golfmichael    時間: 2025-12-12 08:17

實名左一張卡,用埋智方便實名
成個星期都仲未審核完啟動到
kamenrider01 發表於 2025-12-12 01:39

搵客服幫手,似係做漏咗

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 藍牙    時間: 2025-12-15 18:28

哈~哈~因為我十分有文彩,經常會被禁言…交代番件事…今日又去深圳…一上網就收到短訊…eSIM 被啟動了…第一次開卡可能用得1x未滿足啟動條件…多幾日用啦~

圖片附件: 6767.jpg (2025-12-15 18:28, 117.49 KB) / 下載次數 33
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2508744&k=c6d15c0672e44d0635fddb99bba010e3&t=1782572421&sid=1t49f7Trix


作者: 藍牙    時間: 2025-12-15 18:50

唉~今日去深圳影相發覺部二手s22+相機右上角有點蒙…咁~以後我又唔買二手…呢部係留念機…有AI翻譯…有DEX 桌面…eSIM 唔會轉出黎,要影相帶多部一加去旅行,用多佢一年先~我用野都算有感情架…





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2