作者: AAA1 時間: 2025-2-20 15:23 標題: 中移動一咭两号問题
家人用一咭两号,香港加中國大陆,在横琴住收了澳门漫游費,初頭幾蚊就由佢,而家收百几,投诉多次都無改善
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: chpyeung 時間: 2025-2-20 15:33
投訴係冇用的, 你手機唔好選自動網絡, 手動揀中移動就唔會去咗澳門網絡啦.
作者: AAA1 時間: 2025-2-20 16:31
係喎,多谢你提醒,中移客服有你咁醒目就好
作者: c14101 時間: 2025-2-20 16:34
本帖最後由 c14101 於 2025-2-20 16:39 編輯
手動會好煩, CMHK + CMCC 你家長老會唔會懂得自己轉來轉去?
轉三地 plan or 換張三地卡好過
https://mobile.chinatelecom.com.hk/
作者: Linksys999 時間: 2025-2-20 19:14
横琴係比埋澳門特區管理,澳門電訊商係有基站喺横琴,你自己唔識以為個台屈你漫遊。
作者: c14101 時間: 2025-2-20 20:23
咁,你又錯得太離譜了。。。
via HKEPC Reader for Android
作者: Linksys999 時間: 2025-2-20 20:42
本帖最後由 Linksys999 於 2025-2-20 20:48 編輯
錯咩?你指邊樣錯?
橫琴唔係比埋澳門管理? 我意思唔係橫琴割左比澳門喎,係澳門有份幫手管理。
還是你認為橫琴無澳門電訊商基站?
作者: 六代火龍 時間: 2025-2-20 20:45
轉大灣區plan 包中港澳數據
作者: c14101 時間: 2025-2-20 20:58
本帖最後由 c14101 於 2025-2-20 21:02 編輯
簡單 Google 下都搵到
https://zh.m.wikipedia.org/wiki/%E6%A9%AB%E7%90%B4%E5%B3%B6
橫琴只係部份地區 “借左” 比澳門,唔洗過關直接過去,例如澳大新校園。
橫琴仍有其他地方,係要過蓮花口岸先到㗎。
via HKEPC Reader for Android
作者: Linksys999 時間: 2025-2-20 21:01
簡單 Google 下都搵到
https://zh.m.wikipedia.org/wiki/%E6%A9%AB%E7%90%B4%E5%B3%B6
橫琴只係部份地區 ...
c14101 發表於 2025-2-20 20:58
你比條link都係咁寫:
橫琴島,是中国廣東省南部的一个岛屿,比鄰澳門、珠海市,目前由澳門特別行政區、廣東省共同管轄。位于珠江口西側,東与澳门隔夾馬口水道相望,北隔马骝洲水道与珠海保税区相望,西接磨刀门水道,南濒南海,面积106.46平方公里,目前由横琴粤澳深度合作区实际管辖。
但又話我錯,好野!
作者: c14101 時間: 2025-2-20 21:08
本帖最後由 c14101 於 2025-2-20 21:11 編輯
不如你自己去蓮花口岸過下關再講。
via HKEPC Reader for Android
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2465830&k=fe9be9711a91adb83bc12e5c9fb84a0d&t=1782248371&sid=484OraTj0h

作者: Linksys999 時間: 2025-2-20 21:27
你啲講法就等如有啲人拗「香港島先算係真正香港,九龍同新界都唔係。」 一樣。
作者: PN420 時間: 2025-2-20 21:47
如果我無弄錯,橫琴半島名義上係澳門珠海共同管理既深度合作區,但只有澳門大學橫琴校區係澳門基站覆蓋(氹仔搭巴士或步行經河底隧道到達,無須過關),而其餘既應該係要過關先至去得到,以大陸基站覆蓋。
(利申:去過澳門大學橫琴校區,嗰度收澳門台。)
作者: Linksys999 時間: 2025-2-20 21:57
本帖最後由 Linksys999 於 2025-2-20 22:10 編輯
所以我意思就係去得嗰度,就預左會收到澳門訊號,set自動搜台就唔稱得上係個台呃漫遊費。
我簡單一句澳門有份睇埋,其實唔知有咩好challenge。
作者: PN420 時間: 2025-2-20 22:20
都係,橫琴半島零零舍舍多左個澳門大學以澳門基站覆蓋,住喺一條馬路之隔既橫琴樓盤就真係多得佢唔少。
手動選網確能解決收過界問題,但每次過關後均要選擇網絡,都咪話唔煩。
作者: AAA1 時間: 2025-2-21 09:47
多谢大家提供意见,我查家人手机係接去CTM, 係可以手選中移, 但家人覺得烦,原来中电信三地plan平过中移,唔知可以带香港大陆号码一轉台?
另外漫遊係手机决定,官方卡吾可以自动選自已台?
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: chpyeung 時間: 2025-2-21 10:10
都係,橫琴半島零零舍舍多左個澳門大學以澳門基站覆蓋,住喺一條馬路之隔既橫琴樓盤就真係多得佢唔少。
手動選網確能解決收過界問題,但每次過關後均要選擇網絡,都咪話唔煩。
PN420 發表於 2025-2-20 22:20
從來過境換網絡都係煩的啦. 就算自動漫遊都未必百分百ok. 中間都可以冇網絡一排的, 收唔到 no service 咪又係要入去網絡再 search 一次, 或者 reboot 部手機. 唔想手動就俾錢用貴3地plan, 唔想俾錢就手動, 就係咁簡單.
作者: chpyeung 時間: 2025-2-21 10:14
多谢大家提供意见,我查家人手机係接去CTM, 係可以手選中移, 但家人覺得烦,原来中电信三地plan平过中移,唔知可以带香港大陆号码一轉台?
另外漫遊係手机决定,官方卡吾可以自动選自已台?
AAA1 發表於 2025-2-21 09:47
漫遊與否(自動 setting)係取決於信號接收情況. 中移信號夠強根本就唔會去咗澳門網漫遊啦.
作者: AAA1 時間: 2025-2-21 11:00
咁即係话呢个中港一卡两号係港珠澳口岸珠海湾仔十字门横琴都係伏!
另外講一下横琴口岸可去澳门,遲啲重開多个口岸好似係横琴华发商都附近
作者: chpyeung 時間: 2025-2-21 11:23
都係果句啦, 過關時自己手動轉一轉就攪掂, 住到去橫琴唔會日日返香港啦, 咁都懶就抵俾漫遊費啦.
作者: AAA1 時間: 2025-2-21 16:21
但人係横琴收澳门漫遊费此终係电讯商问题,要客户自己手選咁电讯商就唔洗做嘢亂收錢
吾通我係羅湖香港卡開咗漫游你又收我國內漫遊?
作者: c14101 時間: 2025-2-21 16:33
本帖最後由 c14101 於 2025-2-21 17:32 編輯
上得來這裡討論的人,自己改手機 settings 當然沒有問題,但如果你有幫家中 老。弱。婦。孺。管理手機/網絡等經驗,你就會明白叫他們自己改動設定有幾艱難,或會有幾大風險(包括佢搞錯/搞唔到而鬧你的風險)。
作者: c14101 時間: 2025-2-21 16:56
你是一卡兩號吧
1) 大陸號碼有冇得轉台?
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=44&tid=2715582
2) 香港號碼有冇得轉台? 可以,不過轉了就沒有原大陸號
如果你的大陸號碼有登記銀行或其他服務,要去辦手續轉號碼
如不介意就可以去開新卡
作者: AAA1 時間: 2025-2-22 11:41
本帖最後由 AAA1 於 2025-2-22 11:49 編輯
收到
香港電讯商一卡两号就係伏
真係点叫/教家人手動選網络!
電讯商應该自动取消澳门的漫遊,同短信通知客户網络去了澳门,要否購買澳门的上網服务,而吾係静雞雞轉接去其他地方,推個責任去客户
作者: PN420 時間: 2025-2-23 09:27
本帖最後由 PN420 於 2025-2-23 09:32 編輯
可以試下係咁chur住佢地要求提早解約,
要次次過關手動揀台,使用體驗不佳,
兼夾唔咁做就要捱貴價漫遊費,
絕對有理由提早解約。


