作者: lalawoo 時間: 2024-9-25 12:50 標題: 漫遊Esim 求教學文
究竟是落地個下,先掃qr code?定係係機上做定呢個掃動作?
大鄉理去袋鼠國,首次用esim,謝謝
作者: SoCold 時間: 2024-9-25 13:14
其實無所謂 我自己用都係出發上機前先掃code
你應該要留意佢點為之1日咁計 (係去到0000-2359 定係入佢server download esim計24小時)
會影響你用多一日定少一日
作者: lalawoo 時間: 2024-9-25 14:05
回覆 2# SoCold
收到,Thank you
作者: a9668823 時間: 2024-9-25 16:00
要有網絡先加到入eSim
作者: lalawoo 時間: 2024-9-25 19:40
回覆 4# a9668823
啊!同插卡好大分別,知道,,謝謝
作者: Tom_jerry 時間: 2024-9-25 21:51
上機前唔整定 作者: a9668823 時間: 2024-9-25 22:25
本帖最後由 a9668823 於 2024-9-25 22:32 編輯
100分,
用少一日半日好過去到用唔到。
之前買左張歐洲30日聯通eSim去到就係用唔到.
用左3日時間試都係用唔到,最後放棄.
作者: lalawoo 時間: 2024-9-26 20:47
回覆 6# Tom_jerry
唔該貓貓

