Board logo

標題: 漫遊Esim 求教學文 [打印本頁]

作者: lalawoo    時間: 2024-9-25 12:50     標題: 漫遊Esim 求教學文

究竟是落地個下,先掃qr code?定係係機上做定呢個掃動作?
大鄉理去袋鼠國,首次用esim,謝謝
作者: SoCold    時間: 2024-9-25 13:14

其實無所謂 我自己用都係出發上機前先掃code
你應該要留意佢點為之1日咁計 (係去到0000-2359 定係入佢server download esim計24小時)
會影響你用多一日定少一日
作者: lalawoo    時間: 2024-9-25 14:05

回覆 2# SoCold

收到,Thank you
作者: a9668823    時間: 2024-9-25 16:00

究竟是落地個下,先掃qr code?定係係機上做定呢個掃動作?
大鄉理去袋鼠國,首次用esim,謝謝 ...
lalawoo 發表於 2024-9-25 12:50


要有網絡先加到入eSim
作者: lalawoo    時間: 2024-9-25 19:40

回覆 4# a9668823
啊!同插卡好大分別,知道,,謝謝
作者: Tom_jerry    時間: 2024-9-25 21:51

上機前唔整定 落機後頭痕
作者: a9668823    時間: 2024-9-25 22:25

本帖最後由 a9668823 於 2024-9-25 22:32 編輯
上機前唔整定  落機後頭痕
Tom_jerry 發表於 2024-9-25 21:51


100分,
用少一日半日好過去到用唔到。


之前買左張歐洲30日聯通eSim去到就係用唔到.
用左3日時間試都係用唔到,最後放棄.
作者: lalawoo    時間: 2024-9-26 20:47

回覆 6# Tom_jerry

唔該貓貓





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2