作者: dls2046 時間: 2024-7-26 15:10 標題: 一兩個星期會上一次大陸,低用量用咩好?
主要係搭下車、畀下錢時會用數據,要用到 whatsapp 唔可以失聯,唔駛語音或短訊。
估計偶爾要用下高德地圖搵下路。
用咩 card 扺?最後兩次都係用 clubsim 嘅漫遊數據,11蚊 24 小時。叫方便囉…
其他選項會唔會平好多?
作者: jk1399 時間: 2024-7-26 16:45
本帖最後由 jk1399 於 2024-7-26 16:46 編輯
sosim $33/5日
然後再買一年10GB $138
平過你每次買$11

作者: asasas999 時間: 2024-7-26 18:20
聯通20GB年卡 $120
作者: javacomhk 時間: 2024-7-26 18:30
大陸數據加clash 翻牆就得啦!
作者: mcdull 時間: 2024-7-26 18:42
clash 而家好飄忽... 有時唔得起上來都幾頭痕.. (no whatsapp)
低用量都係年卡穩陣... 但好似我呢啲, 搭車冇野做又掃下 video 既, 一日2GB閒閒地.
作者: asasas999 時間: 2024-7-26 18:46
大陸翻牆是違法的,你教人犯法?
作者: javacomhk 時間: 2024-7-26 19:20
香港討論唔犯法,我日日用來上 chatGPT
作者: 42mbps 時間: 2024-7-26 21:33
呢位市民值得表揚
作者: 42mbps 時間: 2024-7-26 21:33
自信

作者: codyma 時間: 2024-7-26 22:45
買年卡啦
作者: 聰明人一個 時間: 2024-7-26 23:27
直接買張大中華年卡就得喇...快靚正
唔用本地數據的話...連實名都慳番...響大陸上網又唔洗翻牆
作者: patrickwong55 時間: 2024-7-27 13:04
呢張可以用whatsapp
https://www.chinatelecomhk.com/product/tabCode=DWQHKXCSC
作者: NeTZoO 時間: 2024-7-27 13:48
齋討論完,大陸唔用就得🤭
呢D係咪叫浪費自己時間--討論🤣
作者: w__w 時間: 2024-7-27 14:35
1>自己用緊香港上台Plan附加大陸數據(如有)
2>年卡(Lucky 2 /聯通香港)
作者: 千葉涼平 時間: 2024-7-27 14:38
又唔會坐監 你高調使用就搞你
作者: 千葉涼平 時間: 2024-7-27 14:39
咁叫平 樓主勁低用量
係鴨記買張幾十蚊年卡 就算
作者: 千葉涼平 時間: 2024-7-27 14:40
呢個係牆問題 連唔到就要轉SERVER
作者: ww9876 時間: 2024-7-27 14:43
so sim can use whatsapp
via HKEPC Reader for Android
作者: mcdull 時間: 2024-7-27 16:55
我自己起 VPS, 而家連套 cloudflare都唔得了....
換IP我會極麻煩...
作者: jk1399 時間: 2024-7-27 16:59
本帖最後由 jk1399 於 2024-7-28 02:02 編輯
點為之"勁低"?
當一年返深圳40次, 10GB除返開每次用250MB, 咁都唔算勁低?
一次用10MB? 開下地圖幾分鐘都唔止啦
作者: NeTZoO 時間: 2024-7-27 20:04
如果個server在國內反而仲大罪🤣
作者: youhello507 時間: 2024-8-1 14:42
有咩方法係大陸行VPN ?
作者: kl99993333 時間: 2024-8-1 16:34
澳門中國電信大灣區預付卡不過期數據。
入錢開288-40gb
澳門5G
香港大陸4G
每半年充值10蚊,延遲卡有效期,養卡
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: m92fshing 時間: 2024-8-1 16:39
買張大陸上網既年卡,係高德入面下載定離線地圖,節省數據流量
via HKEPC Reader for Android
作者: 雯雯 時間: 2024-8-1 20:10
可以買港版, 都係CSL 4G, 不過香港某商場M記內完全無signal.
作者: stockmike 時間: 2024-8-2 09:37
入咗港版,10蚊養半年好抵,大陸出卡都每月五至八蚊人仔養。上到whatsapp facebook,啱低用量
via HKEPC Reader for Android
作者: antonyhk 時間: 2024-8-2 10:00
我都用緊聯通20GB年卡,港車北上半個月一次,解決失聯無煩惱
作者: 旺角阿周 時間: 2024-8-3 10:45
幾錢張?剩大6用都幾抵。
lucky2有張年卡中澳台日韓無限數據都係140左右,抵嗎?
作者: antonyhk 時間: 2024-8-4 14:11
HK$120左右
作者: yck3110 時間: 2024-8-4 15:13
呢張卡 iphone 用, 返到大陸駛唔駛手動追台? 收得好唔好??
作者: cccd01 時間: 2024-8-4 18:43
而家香港版電信大灣區卡
都可以入10蚊人仔養半年?
作者: ckkong97 時間: 2024-8-4 19:20
Lucky2 4G, 5G 版係大陸用都超慢,4G 係龜速,5G 叫做快少少, 但係多人上黎都係慢,比起CSL roaming 中聯通差幾遠下...大家都係用中聯通網絡...中聯通自己果個120/20GB 年卡都一定好過lucky2
以後都係大陸還大陸,日本還日本,加上港幣跌,都係去少啲日本算...
作者: antonyhk 時間: 2024-8-5 11:56
無用iPhone,Android機即插即用,唔洗追台
作者: a9668823 時間: 2024-8-11 22:32
慢到唔想用
作者: CS925 時間: 2024-8-30 15:14
買機場
V2ray ng
作者: peter_chan 時間: 2024-8-30 15:23
有club sim 可以直接用番club sim。
$38/1GB/90日 or $88/3GB/90日
數據你1天內用晒又得﹐分散晒90日每日用少少又得。
以你描述的用量﹐好過買日plan。
CSL 客本身有儲club 分﹐仲可以用club 分數換。
張卡有效期又延長1年。
https://www.clubsim.com.hk/zh/china-macau-data
作者: AndyTang 時間: 2024-8-30 17:30
請問乜嘢係機場?
作者: GPW 時間: 2024-8-30 17:49
你可以簡單理解為翻牆VPN
作者: asasas999 時間: 2024-8-30 21:40
其實唔係研究電話卡,唔想煩,只會叫人揀鴨聊佳或者聯通年卡
要大陸+香港+澳門+台灣數據=紅色鴨聊佳12GB(其實15GB) $13X
淨要中港數據=另一張鴨聊佳(其實18GB) $14X (自己睇價錢除返GB數, 如果平均$/GB紅色平就紅色)
唔洗香港數據=聯通20GB $12X
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2440050&k=c41f4782f3086cbabe1cfc5a4caa3d18&t=1782154375&sid=iaWD2v0MPQ

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2440051&k=be939f059c945bc3e86c7e04a317e791&t=1782154375&sid=iaWD2v0MPQ

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2440053&k=ca75ce85ee42c4feabc8ebf4865a3bb3&t=1782154375&sid=iaWD2v0MPQ

作者: poddlerO 時間: 2024-8-30 23:30
之前上去, 我用CSL roaming, 速度都OK 唔慢呀
作者: yck3110 時間: 2024-8-31 10:09
回覆 39# asasas999
聯通20GB 個張 大陸收得好唔好? 會唔會好慢?
作者: ckkong97 時間: 2024-8-31 10:14
CSL roaming 同聯通親生仔果張120蚊20GB基本上同速/按收效果一樣
作者: ckkong97 時間: 2024-8-31 10:16
每個台都有自己死位, 中移正常會比聯通係深圳好少少...但我都係用聯通多...
鴨聊佳15GB, 中聯通20GB 兩張都有
作者: yck3110 時間: 2024-8-31 11:46
我見好多人都話中移收得好, 但係我係商場地面 試過收唔到
作者: pikpikpik 時間: 2024-8-31 11:47
唔覺,只係你個單一機場問題。
玩哩D 都買定兩三個不同
via HKEPC Reader for Android
作者: asasas999 時間: 2024-8-31 13:21
咩台都總會有死位,唔係山卡啦基本都唔會有問題
我覺得使用體感兩間係一樣
作者: asasas999 時間: 2024-8-31 13:25
話就話5G,其實5G漫遊因為制式問題 唔係周圍收到,城市外多數都係LTE
作者: w__w 時間: 2024-8-31 18:22
大陸4大電訊商頻譜搞合併共享,主要根據個人需求睇價錢、服務選擇
作者: w__w 時間: 2024-8-31 18:25
聯通深圳目前升級網絡系統,好快就不存在移動電信聯通廣電邊個台好、快的問題
作者: asasas999 時間: 2024-8-31 22:09
本帖最後由 asasas999 於 2024-8-31 22:14 編輯
想起以前iphone5年代,我上去用聯通漫遊都冇投訴,
正常人唔係download大file同打機,根本唔洗5G
(56k已足夠
)作者: ckkong97 時間: 2024-9-1 00:11
今晚羅湖大樓落的士,聯通完全收唔倒...我roaming 變咗香港網絡又係唔得....
最後大陸電話中移動俾倒錢....
作者: 42mbps 時間: 2024-9-1 00:12
係好消息

作者: 42mbps 時間: 2024-9-1 00:13
個別事件啫應該
作者: ckkong97 時間: 2024-9-1 06:36
個的士司機話經常係咁,我老婆用聯通120/20GB,我用csl roaming 都唔得,佢有部獨立手機用大陸中移動無事
via HKEPC Reader for Android
作者: jda 時間: 2024-9-1 10:09
微信支付最麻煩就係要online先俾到錢.
之前試過搭的士, 落車時明明有信號但上唔到網, 俾唔到錢. 好彩同老婆一齊, 用佢部機俾到. 如果唔係, 淨係等boot機都唔知要等幾多分鐘.
作者: w__w 時間: 2024-9-1 10:18
我張深圳聯通卡半廢~係有訊號,多個省市只能收到sms,打出打入唔得(唔關部機/volte,最搞笑係向聯通查詢過回覆帳號一切正常,仲問我身在詳細地址等佢地去調查)


