Board logo

標題: 想問年plan sosim, 4g mysim, 3diy 點簡好? [打印本頁]

作者: YBM    時間: 2024-7-2 14:38     標題: 想問年plan sosim, 4g mysim, 3diy 點簡好?

想問年plan sosim, 4g mysim, 3diy 點簡好?

sosim $109*4 貴過 3diy $270, 但data 多的。速度差別大嗎?
會用到旅遊data, 但不定時3-4個月先1次5日5gb左右, 如用日plan, 過500mb 後128kbps 同 mysim 的512kbps 夠唔夠順暢咁用美團同高德? (會買定張香港聯通國內日卡後備)
Diy就有高用量漫遊年plan.
Mysim好處就$88*4 最多本地data, 同時打idd&漫遊打內地最平. 但慢遊data 全部得每日500mb係高速 ....咩市場策略來架. 😂

要轉因為hk Mobi 太慢, 德福都要企定幾秒先上到網, 打電話平時volte係快, 但德福果下都要等幾秒. 加上漫遊都唔一定有信號收sms.
Thanks
作者: cck5270    時間: 2024-7-3 13:29

唔好再推sosim, 成日加價。
hahasim 33蚊有60g, 亦有旅遊plan
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(A1B7F).jpg


via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(A1B7F).jpg (2024-7-3 13:27, 124.47 KB) / 下載次數 67
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2430096&k=87b9baad186a83b178489a5dcc4091ee&t=1782318828&sid=57XmVEJi0M


作者: raymondchan338    時間: 2024-7-3 15:01

以我經驗,4G Mysim 收得好過3萬能。

via HKEPC Reader for Android
作者: helhel10    時間: 2024-7-3 17:21

以我經驗,4G Mysim 收得好過3萬能。

via HKEPC Reader for Android
raymondchan338 發表於 2024-7-3 15:01

請問Mysim係咪仲係無得自助mnp?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: YBM    時間: 2024-7-3 23:40

回覆 2# cck5270

ching, hahasim 好似無volte
作者: YBM    時間: 2024-7-3 23:40

回覆 4# helhel10

睇佢寫就無
作者: YBM    時間: 2024-7-3 23:50

sosim 同diy, 其實點定位. 邊個先系high class?
作者: bun1080    時間: 2024-7-4 00:50

sosim 同diy, 其實點定位. 邊個先系high class?
YBM 發表於 2024-7-3 23:50

diy係4.5G全速
sosim要用通行證先有,唔係就得42Mbps

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: mtng223    時間: 2024-7-4 08:14

回復 2 #cck5270

haha 無 mnp 嘛,硬食雙卡係返度

via HKEPC Reader for Android
作者: soccerhk    時間: 2024-7-4 08:52

回覆  cck5270

ching, hahasim 好似無volte
YBM 發表於 2024-7-3 23:40

無volte 如果返大陸用中電信漫遊 好似有問題

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: garykwan    時間: 2024-7-4 08:59

本帖最後由 garykwan 於 2024-7-4 09:14 編輯

haha sim 有冇 MNP ?
作者: 1個閒人    時間: 2024-7-4 10:42

先揀生活圏內的網絡質素, 再選擇儲值咭內容.
作者: hkhyw    時間: 2024-7-4 10:57

$270/120GB一年夠用?
玩sosim一定係貪平,高用量,速度其次。
DIY會快幾倍,睇你用量同在唔在乎速度
個人建議Diy>my sim>sosim

diy vs 可睇埋value gb, $15x/100GB/365日 smt網
作者: FN6884    時間: 2024-7-4 14:33

其實邊張好,都要樓主提供每個月用幾多數據,否則其他人無方向比較
只能比較價錢
作者: Tom_jerry    時間: 2024-7-4 18:27

mysim 室外收爆 室內失聯
作者: YBM    時間: 2024-7-4 22:00

本帖最後由 YBM 於 2024-7-4 22:02 編輯

回覆 14# FN6884

平均5gb/月, 有聽外國電台就10gb內.
同埋幫2老轉, 佢哋睇fb, yt 大約20gb月.有時落街公園閒坐所以無wifi.
都要方便幫佢哋online 增值check balance
作者: justiceice    時間: 2024-7-5 01:07

回覆  FN6884

平均5gb/月, 有聽外國電台就10gb內.
同埋幫2老轉, 佢哋睇fb, yt 大約20gb月.有時落街公園閒 ...
YBM 發表於 2024-7-4 22:00



    個人覺得最方便網上處理一切嘅就係 3 DIY,用 email 登入,一個戶口可以管理幾個電話號碼,網頁版都搞掂唔使用 app

MySIM 要用 MyLink app,每個電話號碼一個戶口,太耐冇用就要重新登入,緊急時可以用網頁版增值頁面唔使登入

3 DIY 以外嘅 3 儲值卡,除非用 app 本機操作自動登入,喺外邊登入要收驗證碼
作者: YBM    時間: 2024-7-5 15:52

回覆 17# justiceice

Sosim 都有website 但login check野使唔使otp? 有冇得1個ac 管理多張卡?
咁睇可能diy $120主力, 加sosim $109 / valuegb 100gb 卡做副比佢哋睇片.  不過副卡都有volte, 有點浪費主卡
作者: ckleung0923    時間: 2024-7-9 13:19

回復 17 #justiceice

萬能app開放返email收 otp啦,方便好多呀
作者: 旺角阿周    時間: 2024-7-9 13:40

想問年plan sosim, 4g mysim, 3diy 點簡好?

sosim $109*4 貴過 3diy $270, 但data 多的。速度差別大嗎?
...
YBM 發表於 2024-7-2 14:38

Mysim乜甘平咩,$88/4個月,有幾多GB?
haha sim好似係$88/3個月/120GB,保號成本好似最平haha,$10/年,不過haha係咪無得mnp咩?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2