作者: mcdull 時間: 2024-5-21 11:35 標題: cmhk *109*02#
10分鐘前我打上hotline 話亂扣漫遊, 佢話叫我用 *109*02# 停左漫遊數據
我話要收sms電話, 佢話 *109*02# 唔影響
我話電話顯示"漫遊服務已經取消" ,唔係話"數據漫遊服務已經取消", 會唔會收唔到SMS?
佢話唔會影響.
但我再按*109*02# , 佢話我"你尚未申請漫遊服務"
我係咪比佢呃左?
作者: allen2007 時間: 2024-5-21 11:54
國際漫遊服務
開啟全球話音及數據:*109*01#
只開啟全球話音:*109*03#
取消所有國際漫遊服務:*109*02#
https://www.hk.chinamobile.com/t ... ice-short-codes#0-2
作者: ^.^ 時間: 2024-5-21 12:01
中移台係有得用CODE熄漫遊數據,但招可以收到漫遊SMS
作者: PN420 時間: 2024-5-21 12:49
本帖最後由 PN420 於 2024-5-21 13:15 編輯
10分鐘前我打上hotline 話亂扣漫遊, 佢話叫我用 *109*02# 停左漫遊數據
我話要收sms電話, 佢話 *109*02# 唔 ...
mcdull 發表於 2024-5-21 11:35
*109*02#是停晒所有漫遊,連訊號都冇果隻. 如果用左, 可以香港境內打*109*01#重啟.
而*109*03# -- 關閉數據漫遊only就好似只限CMHK月費卡.
作者: mcdull 時間: 2024-5-21 14:06
台先有, 定係儲值卡都有 ? mysim4g
作者: allen2007 時間: 2024-5-21 14:34
儲值卡只可全停漫遊,或全停數據.
你而家係要收SMS就要停數據,無其他選項.
作者: keit 時間: 2024-5-22 01:45
Mysim有漫遊數據?
作者: iamredfox 時間: 2024-5-22 02:43
本帖最後由 iamredfox 於 2024-5-22 02:47 編輯
Mysim 4G自動開通漫遊,Plan無數據就扣錢
作者: semson 時間: 2024-5-22 08:35
回復 4 #PN420
謝謝。我都中過招。
作者: semson 時間: 2024-5-22 09:32
實測*109*03# MySIM無效,樓主師兄講得無錯,只限月費卡。
問左客服,佢叫我用以下codey進港時暫停數據、回港后重開數據。佢話不會取消原有數據,只係暫停。
開啟:*106*01#
取消:*106*02#
作者: Tom_jerry 時間: 2024-5-22 10:16
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2424089&k=9ee336e2bf8f48aff9497c6f6bd11e24&t=1782151405&sid=10Glww0kgEq

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2424090&k=950b27c9d54bf93cd972404c5fcf0e1b&t=1782151405&sid=10Glww0kgEq

作者: mcdull 時間: 2024-5-22 10:36
對不起, 你的取消失敗..... (106)
作者: Chopin 時間: 2024-5-22 17:11
現在中移動的儲值卡如果只關閉手機漫游數據開關是沒有用了, 到了大陸就開始偷食話費上網。因爲中移動要實現大灣區數據無縫鏈接,系統已經奪取了手機漫游數據開關的控制權,你到了大陸不需要再去打開漫游數據開關就能上網。
作者: SYW 時間: 2024-5-22 17:52
正確,我已無故被扣15大元了
via HKEPC Reader for Android
作者: allen2007 時間: 2024-5-22 23:07
係香港取消數據就可以,試過無扣錢:*106*02#
作者: mcdull 時間: 2024-5-27 12:19
mysim4G (对不起,操作失败) <-- 簡体.
唔比 disable.
作者: PN420 時間: 2024-5-27 14:32
咁MySIM返大陸就真係要好小心,
因為佢有個數據漫遊日費服務, 聲稱:
"不需預先選購,到達目的地後漫遊服務自動啓動"
以大陸為例, 收費每天15元.
即係話返大陸一用左少少數據就即刻被扣15元!
(樓上已有師兄話扣左15元, 唔知係咪呢隻收費.)
作者: mcdull 時間: 2024-5-27 16:14
我扣左兩次.
作者: Tom_jerry 時間: 2024-5-29 17:31

作者: raymondchan338 時間: 2024-5-29 17:47
我上次用Mysim5G就中咗招喇。話說我已經買咗一GB 漫遊plan,但係用完之後我以為用曬就算數啦,點知佢就自動扣咗我15蚊。
via HKEPC Reader for Android
作者: PN420 時間: 2024-5-30 00:47
原來仲有呢個陷阱. 買左漫遊plan仲要提心吊膽會唔會扣多15蚊...
加上漫遊時都唔知用唔用到VoLTE可能得番2G,
(留意最近既手機不支援移動3G即TD-SCDMA),
而大陸2G又話退網,分分鐘連講2G電話都可能出現困難,
倒不如用其他牌子儲值卡算.
作者: PN420 時間: 2024-5-30 00:49
我有張MySIM 5G, 試左*106*02#都係停唔到數據.
作者: mcdull 時間: 2024-5-30 00:50
mysim4G


