Board logo

標題: 來緊做死仕香港NUM轉去用中國電信 [打印本頁]

作者: ostrich1983    時間: 2024-5-2 11:45     標題: 來緊做死仕香港NUM轉去用中國電信

真心唔知會點, 但有一樣野係肯定, 我發現每次返深圳, 都要用800MB到1GB. 根本而家CMHK個1-3GB內地係唔夠用
定係其實已經有人做左白老鼠已經


數據:40GB 内地及香港數據+其後無限
語音:無限 香港通話
月費: HK $128.00
https://www.ctexcel.com.hk/planDetail?planId=1609&plantype=23
作者: w__w    時間: 2024-5-2 11:48

本帖最後由 w__w 於 2024-5-2 11:56 編輯

香港號碼轉去香港任何一間電訊商都無問題,只要現用個台肯放就OK

用呢間最大優點係可以將你大陸個電信號碼(如有)轉入使用
作者: lauming    時間: 2024-5-2 11:53

感覺可能同用SunMobile差不多  !! ??
作者: ostrich1983    時間: 2024-5-2 12:23

其實個個台返工放工都係半死. 咁不如轉個無咩人用既, 試下佢LO.
當然佢可以俾我係大陸用到40GB既"香港" INTERNET都係重點之一
作者: ostrich1983    時間: 2024-5-2 12:28

回覆 3# lauming


    頭先睇左, SUNMOBILE 140HKD都只係送1GB內地
作者: 1個閒人    時間: 2024-5-2 12:35

抵用,
若有PLAN 係10GB内地及香港數據+其後無限
即使每月收40元, 我也會轉過來
作者: ban_account    時間: 2024-5-2 12:49

回覆 1# ostrich1983
用電信返國內真係講彩數,香港中移198有30GB中港5G。當然貴左好多,但中移係國內真係好電信好多
作者: w__w    時間: 2024-5-2 13:04

本帖最後由 w__w 於 2024-5-2 20:07 編輯

del…
作者: popo1234    時間: 2024-5-2 13:04

大陸卡用唔到GOOGLE/ FB/ YB/ WHATSAPP 喎
作者: 1個閒人    時間: 2024-5-2 13:15

大陸卡用唔到GOOGLE/ FB/ YB/ WHATSAPP 喎
popo1234 發表於 2024-5-2 05:04



    這張咭, 不是香港中國電信出嗎?
作者: zqwerty1616    時間: 2024-5-2 14:11

有年付$900每月中港20GB, 應該啱你地用喎, 除番開每月$75

via HKEPC Reader for Android
作者: mcdull    時間: 2024-5-2 14:30

可唔可以加$10 用衛星先...
作者: ostrich1983    時間: 2024-5-2 15:21

本帖最後由 ostrich1983 於 2024-5-2 15:24 編輯

回覆 7# ban_account


    講多小小得唔得, 因為好似CMHK咁, 你返工放工, 你都予左只可以WHASTAPP.
作者: ostrich1983    時間: 2024-5-2 15:21

回覆 9# popo1234


    我講緊香港既中國電信, 唔係大陸
作者: popo1234    時間: 2024-5-2 15:27

回覆  popo1234


    我講緊香港既中國電信, 唔係大陸
ostrich1983 發表於 2024-5-2 15:21


IC
作者: xibeilou    時間: 2024-5-2 18:19

回覆  ostrich1983
用電信返國內真係講彩數,香港中移198有30GB中港5G。當然貴左好多,但中移係國內真係好 ...
ban_account 發表於 2024-5-2 12:49



    香港中移198有30GB中港5G?

198唔係15G數據咩?
作者: ban_account    時間: 2024-5-3 10:17

回覆 16# xibeilou

之前係15GB再送15GB中港,而家改左15GB中港加35GB本地





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2