作者: sunnydad 時間: 2024-3-20 06:52 標題: 儲值卡持有人=實名登記人?
3DIY人工客服就話係咁。請問是真的嗎?其他台也是這樣?謝謝
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: lauming 時間: 2024-3-20 09:22
本帖最後由 lauming 於 2024-3-20 09:24 編輯
正確! 但持有人不等於用緊的人, 可以比小朋友用.
作者: 1個閒人 時間: 2024-3-20 09:37
我登記畀長老用
作者: golfmichael 時間: 2024-3-20 09:41
本帖最後由 golfmichael 於 2024-3-20 10:42 編輯
我係持有人,我放咗係老母屋企俾老母用
上台出家庭plan都係一樣concept,家庭plan嘅所有號碼都係under同一個人嘅名,咁其實有咩問題?
作者: golfmichael 時間: 2024-3-20 09:43
完全無問題
作者: golfmichael 時間: 2024-3-20 09:45
上台plan幾十年前已經實名,而家prepaid 卡實名嘅concept其實都係一樣
3DIY人工客服就話係咁。請問是真的嗎?其他台也是這樣?謝謝
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
sunnydad 發表於 2024-3-20 06:52
作者: sunnydad 時間: 2024-3-20 10:10
明白,多謝各位。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: FT907 時間: 2024-3-20 10:19
持有人咪即係登記人囉,
唔通指明要買嗰個先可以登記咩? 冇乜可能吧
但係登記咗 可以畀第二個人用都得 例如老豆登記 畀仔用

