Board logo

標題: 深圳聯通真正0月租,可只關數據漫遊,仍在香港收到短訊 [打印本頁]

作者: photohk    時間: 2024-2-11 14:32     標題: 深圳聯通真正0月租,可只關數據漫遊,仍在香港收到短訊

本帖最後由 photohk 於 2024-2-11 14:36 編輯

最近因買新機曾到電訊公司,因需要拆SIM卡出黎,無為意到入番SIM卡後(同一部舊手機,同一個SIM卡位),佢自動由我原設該SIM卡位的3G/2G設定變了改為4G/3G/2G。
導致2日後才發現收到10蚊數據漫遊費...

我在APP裡向聯通反應,我無開數據漫遊仍收到數據漫遊費後,
佢安排搵專人打電話比我,
收到電話後,對方二話不說,話可以幫我關閉漫遊數據,
我話我在香港仍需要收取短訊,對方話不會有影響,而且若我身在內地時也能照常使用上網/電話/短訊,
所以我再三查問確認後同意這操作(對方話係即時關閉數據漫遊,不是話等我收線後才操作),另外亦會在5日後退回10元給我(有限使用方式,例如可用作扣電話短訊之類,但不能扣漫遊費等)。
搞掂左之後收線。

我收線後嘗試搵一些要收驗證碼既APP來測試下,真係在香港仍收到短訊。

所以若各位師兄有需要,可以要求關閉數據漫遊但仍繼續能在香港接收短訊。
作者: WKW    時間: 2024-2-11 17:47

一路以來都係咁㗎啦......
作者: semson    時間: 2024-2-11 18:42

回復 2 #WKW

係喎。我今日都俾佢收左5蚊漫遊,即投訴,佢又真係退俾我。

好難玩。
作者: photohk    時間: 2024-2-11 20:52

一路以來都係咁㗎啦......
WKW 發表於 2024-2-11 05:47 PM



    雖可以退款,但可以唔觸發數據漫遊扣費,當然唔觸發最好。
唔使搞咁多麻~
作者: photohk    時間: 2024-2-11 20:55

回復 WKW

係喎。我今日都俾佢收左5蚊漫遊,即投訴,佢又真係退俾我。

好難玩。 ...
semson 發表於 2024-2-11 06:42 PM


我已觸發了2次
上次觸發,都係我根本沒有開啟手機既數據漫遊既情況之下,
就係因為4G的問題...
佢都只退款比我.

今次就話可以幫我關數據漫遊,但不會影響我收短訊.

1.jpg
2.jpg

圖片附件: 1.jpg (2024-2-11 20:55, 78.35 KB) / 下載次數 169
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2410821&k=2e8e12eb3903892d58a491fa2d0e78fa&t=1782151836&sid=1t41tM7zL8



圖片附件: 2.jpg (2024-2-11 20:55, 87.66 KB) / 下載次數 190
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2410822&k=b9cd730dc5e3975cf73c4ed4d8723620&t=1782151836&sid=1t41tM7zL8


作者: semson    時間: 2024-2-11 21:31

唔係第一次啦。咁多年黎都係咁扣。
最頂佢唔順係可以扣到負數!然后停機!逼你充值。
而家唔敢增值多過20蚊
作者: semson    時間: 2024-2-11 21:33

睇返呢篇post,原來大家都一樣。

https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=44&tid=2568395
作者: bassfranky    時間: 2024-2-11 22:20

關閉漫遊數據依個操作可唔可以喺個聯通app到做
作者: pikpikpik    時間: 2024-2-11 22:31

佢話無得關,但可以退錢

via HKEPC Reader for Android
作者: WKW    時間: 2024-2-11 22:40

關閉漫遊數據依個操作可唔可以喺個聯通app到做
bassfranky 發表於 2024-2-11 22:20

只要電話關閉數據漫遊,keep住普通漫遊就得
作者: bassfranky    時間: 2024-2-11 23:17

Thanks樓上兩位
作者: yuyuccy    時間: 2024-2-11 23:31

最近因買新機曾到電訊公司,因需要拆SIM卡出黎,無為意到入番SIM卡後(同一部舊手機,同一個SIM卡位),佢自 ...
photohk 發表於 2024-2-11 06:32


數據同短訊係兩樣嘢, 短訊係唔需要用數據接收.

而家絕大部份嘅手機, 都應該有關閉數據漫遊功能, 而且無論手機重新開機或換Sim卡, 都應該係預設咗漫遊數據係關閉嘅.
作者: yuyuccy    時間: 2024-2-11 23:35

唔係第一次啦。咁多年黎都係咁扣。
最頂佢唔順係可以扣到負數!然后停機!逼你充值。
而家唔敢增值多過20蚊 ...
semson 發表於 2024-2-11 13:31


我用Android機未試過, 係有一次手多多開咗個漫遊制, 俾佢扣咗$5蚊人仔.
作者: blueLakH    時間: 2024-2-12 07:02

關閉漫遊數據依個操作可唔可以喺個聯通app到做
bassfranky 發表於 2024-2-11 22:20

同問:關閉漫遊數據依個操作可唔可以喺個聯通app到做?
作者: photohk    時間: 2024-2-12 09:12

數據同短訊係兩樣嘢, 短訊係唔需要用數據接收.

而家絕大部份嘅手機, 都應該有關閉數據漫遊功能, 而且無 ...
yuyuccy 發表於 2024-2-11 11:31 PM


係關閉,重啟手機都係漫遊數據關閉狀態。
但網絡模式唔同左


我十分肯定,關機之前,係SET為只開3G/2G
但重新插番強SIM卡後,佢自動變了4G/3G/2G的網絡模式。
作者: wuchihangfox    時間: 2024-2-12 18:55

其實有無師兄試過用第二個 apn 令佢上唔到網呢個方法可行嘛?
作者: 莊神弄鬼    時間: 2024-2-12 19:08

其實有無師兄試過用第二個 apn 令佢上唔到網呢個方法可行嘛?
wuchihangfox 發表於 2024-2-12 06:55 PM


呢招未必得...
因為APN可以OTA PUSH落部機
作者: 趙元暢    時間: 2024-2-12 19:18

我已觸發了2次
上次觸發,都係我根本沒有開啟手機既數據漫遊既情況之下,
就係因為4G的問題...
佢都只退款 ...
photohk 發表於 2024-2-11 20:55

好多年前我已經ACTIVE過呢個服務,但當年試過就算BLOCK漫遊數據都可以上網,舊年聯通個CS仲主動同我講呢個套餐唔支援BLOCK漫遊數據呢個服務建議我取消但係我冇理佢

大陸啲CS做嘢係N重標準的
作者: freefdhk    時間: 2024-2-12 22:17

佢話無得關,但可以退錢

via HKEPC Reader for Android
pikpikpik 發表於 2024-2-11 22:31



    仲以為有得打去關數據漫遊 而只保留語音+短信
上次過左深圳灣橋先開 WiFi 蛋都俾佢食左一日漫遊5蚊
作者: yuyuccy    時間: 2024-2-12 23:56

同問:關閉漫遊數據依個操作可唔可以喺個聯通app到做?
blueLakH 發表於 2024-2-11 23:02


唔可以.
作者: photohk    時間: 2024-2-13 10:24

仲以為有得打去關數據漫遊 而只保留語音+短信
上次過左深圳灣橋先開 WiFi 蛋都俾佢食左一日漫遊5蚊 ...
freefdhk 發表於 2024-2-12 10:17 PM



    過埋大陸關後才開啟,會較為穩陣。
作者: hopkins    時間: 2024-2-13 22:35

我係中國移動¥8月租卡,今日睇完你個post,用app 搵online客服,叫佢關香港漫游功能,兼回之前收左我嘅香港漫游費,應該每次係¥6,共¥30,佢提我只能回水1次。
跟住返大陸,點知大陸數據功能都幫我關埋,之後去實體營業廳,佢幫我打電話上cs開返大陸上網,而佢話無得只關漫游數據,一關就會連sms都唔會收到,我唯有開返啦。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: HelloOcean    時間: 2024-2-14 10:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Ronaldino    時間: 2024-2-14 12:15

本帖最後由 Ronaldino 於 2024-2-16 15:59 編輯

今日喺app度叫人工客服取消,但對方始終堅持話只可以取消國際漫游服務,但會連sms都收唔到,最後放棄

更新:
最後成功申請左,流程如下,希望幫到大家

第一步去聯通app,入AI客服後打左幾次"人工",去到人工客服後,send以下呢張圖俾佢叫佢開通呢個服務

Screenshot_20240216_152526_HKEPC Reader.jpg

第二步佢會send個sms驗證碼過嚟核實開通,收到入返個驗證碼俾佢,人工客服就會馬上閞通

圖片附件: Screenshot_20240216_152526_HKEPC Reader.jpg (2024-2-16 15:55, 57.25 KB) / 下載次數 96
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2411371&k=4b69ceebca09d6d1bfdc617d751d123e&t=1782151836&sid=1t41tM7zL8


作者: poonkc    時間: 2024-2-14 12:21

我一樣case, 過去俾聯通食左過百蚊,
回左幾次水但退款係定向款項,極難用到!
開數據包唔扣得,打電話上大陸唔扣得
我尋日係微信同聯通客服講左開漫遊屏蔽,成功左,但未試係唔係真係係香港上唔到網
同埋我發覺次次都係iPhone 出事
作者: mcdull    時間: 2024-2-14 12:54

我一樣case, 過去俾聯通食左過百蚊,
回左幾次水但退款係定向款項,極難用到!
開數據包唔扣得,打電話上大 ...
poonkc 發表於 2024-2-14 12:21



   我都比佢扣過百蚊, 回左水, 但有2年期限.... 結果過期都用唔到.. 因為0月租.
作者: mcdull    時間: 2024-2-14 12:56

回覆 25# poonkc


    我記得可以關數據漫遊, 但返大陸都一樣冇數據... 果時仲有 200MB plan.. 所以冇關...
作者: 莊神弄鬼    時間: 2024-2-14 19:14

我一樣case, 過去俾聯通食左過百蚊,
回左幾次水但退款係定向款項,極難用到!
開數據包唔扣得,打電話上大 ...
poonkc 發表於 2024-2-14 12:21 PM


我其實就未試過俾收..
不過都係跟各位巴位咁搵客服停咗個漫遊數據

頭先一試. 停咗個服務都係上到網
就咁中咗伏

BTW, 以後都係過咗關先插落手機度
用就用沃特權送嗰D DATA
香港就SMS, 就確定無開DATA + 3G ONLY + 連住屋企個WIFI

BTW:用HTC 好舊款既手機
作者: bassfranky    時間: 2024-2-14 19:22

我其實就未試過俾收..
不過都係跟各位巴位咁搵客服停咗個漫遊數據

頭先一試. 停咗個服務都係上到網
就咁 ...
莊神弄鬼 發表於 2024-2-14 19:14


沃特權仲有得玩咩,已經搵唔到喺邊度
作者: 莊神弄鬼    時間: 2024-2-14 19:25

沃特權仲有得玩咩,已經搵唔到喺邊度
bassfranky 發表於 2024-2-14 07:22 PM


WECHAT裏面有個小程式叫沃特权
可以用步數換流量
作者: 1個閒人    時間: 2024-2-14 21:19

本帖最後由 1個閒人 於 2024-2-16 17:24 編輯
同問:關閉漫遊數據依個操作可唔可以喺個聯通app到做?
blueLakH 發表於 2024-2-11 23:02



    可以, 但在APPS選擇漫遊[關閉]時, 會要求在手機簽名.

警告: 關閉後, 便不能在港連線,
必需回到內地, 才能再次連接內地網絡及回復漫遊功能


Screenshot_20240214_183720.jpg

圖片附件: Screenshot_20240214_183720.jpg (2024-2-14 21:21, 61.41 KB) / 下載次數 112
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2411145&k=6f4124d89306662152a8879430f32757&t=1782151836&sid=1t41tM7zL8


作者: bassfranky    時間: 2024-2-14 21:21

WECHAT裏面有個小程式叫沃特权
可以用步數換流量
莊神弄鬼 發表於 2024-2-14 19:25


Thanks
作者: bassfranky    時間: 2024-2-14 21:43

可以, 但在APPS選擇漫遊[關閉]時, 會要求在手機簽名.
1個閒人 發表於 2024-2-14 21:19



關閉唔到,出咗依個

尊敬的用户,您暂无法通过中国联通app办
理/退订此产品,请拨打10010或前往线下营业厅受理。
作者: 1個閒人    時間: 2024-2-14 21:51

本帖最後由 1個閒人 於 2024-2-14 14:12 編輯
關閉唔到,出咗依個

尊敬的用户,您暂无法通过中国联通app办
理/退订此产品,请拨打10010或前往线下营 ...
bassfranky 發表於 2024-2-14 13:43



    啊~~ 我得你唔得, 可能係人夾人緣

不過, 唔建議停止漫遊, 會收唔到SMS, 連登入聯通的[隨機密碼], 也收不到
作者: bassfranky    時間: 2024-2-15 00:15

啊~~ 我得你唔得, 可能係人夾人緣

不過, 唔建議停止漫遊, 會收唔到SMS, 連登入聯通的[隨機 ...
1個閒人 發表於 2024-2-14 21:51


Thanks
作者: mdws2002    時間: 2024-2-16 15:21

啊~~ 我得你唔得, 可能係人夾人緣

不過, 唔建議停止漫遊, 會收唔到SMS, 連登入聯通的[隨機 ...
1個閒人 發表於 2024-2-14 21:51
聯通.jpg
唔係停止漫遊,係「國際數據漫遊屏蔽」。
唔係個個客服都知有呢樣嘢,可能係最近無耐先推出。
我之前係要人工客服係後台去做。手機App做唔到。

圖片附件: 聯通.jpg (2024-2-16 15:20, 47.78 KB) / 下載次數 113
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2411367&k=eab6f4cd8f3197891e70cbe9a67c5acf&t=1782151836&sid=1t41tM7zL8


作者: 1個閒人    時間: 2024-2-16 15:38

本帖最後由 1個閒人 於 2024-2-16 07:40 編輯
唔係停止漫遊,係「國際數據漫遊屏蔽」。
唔係個個客服都知有呢樣嘢,可能係最近無耐先推出。
我之前係要 ...
mdws2002 發表於 2024-2-16 07:21



    大家個[名詞]唔同, 係咪同一樣野?

不過, 我手多, 在港關左個APPS[出境漫游權限]後,
即使開返[出境漫游權限], 依舊無法連接到香港網絡, 亦不能收SMS.
結果要返深圳, 等自然連番大陸網後, 然後返港, 才有漫遊訊號
作者: nixon    時間: 2024-2-16 15:57

要求屏蔽“國際數據漫遊.”...失敗...

試過畀佢扣到變負數廿幾蚊   

見仲有平數據可揀就算數
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(ccf2f).jpg

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(32974).jpg (2024-2-16 15:53, 126.71 KB) / 下載次數 113
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2411370&k=16803007ecb1db26767d71f33eb92707&t=1782151836&sid=1t41tM7zL8



圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(ccf2f).jpg (2024-2-16 15:56, 107.6 KB) / 下載次數 101
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2411372&k=7e03eece38c021423cba46db58bc2da9&t=1782151836&sid=1t41tM7zL8


作者: w__w    時間: 2024-2-16 18:13

多謝Ching分享,終於解決呢張0月租卡多年嘅困擾,成功辦理「国际数据漫游屏蔽」,特意前日開始測試過直接插入iphone 15副卡位都無問題喇
作者: w__w    時間: 2024-2-16 18:31

多謝Ching分享,終於解決呢張0月租卡多年嘅困擾,成功辦理「国际数据漫游屏蔽」,特意前日開始測試過直接插 ...
w__w 發表於 2024-2-16 18:13


補充:如樓主所講,同客服講--》收SMS--》提供驗証碼給客服就OK,之後聯通APP同收到確認email,成功幫埋家人辦理
u.jpg

圖片附件: u.jpg (2024-2-16 18:31, 66.42 KB) / 下載次數 98
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2411394&k=f2e2d066dd21b0aa4c06f1e5848d518e&t=1782151836&sid=1t41tM7zL8


作者: Ronaldino    時間: 2024-2-16 19:08

本帖最後由 Ronaldino 於 2024-2-16 19:14 編輯

我辦完出事了,喺香港由4G變3G,但收到SMS
作者: noname2323    時間: 2024-2-16 19:21

申請了 但還是能聯網,和扣費了
作者: Tom_jerry    時間: 2024-2-16 20:12

大家個[名詞]唔同, 係咪同一樣野?

不過, 我手多, 在港關左個APPS[出境漫游權限]後,
即使開返[ ...
1個閒人 發表於 2024-2-16 07:38

喵2早排手痕關左 e+矛訊息 搵網上cs查過話矛樹 即喵要返大陸1轉
作者: 1個閒人    時間: 2024-2-16 20:37

喵2早排手痕關左  e+矛訊息  搵網上cs查過話矛樹  即喵要返大陸1轉  ...
Tom_jerry 發表於 2024-2-16 12:12



    吓~~  我係用大陸聯通喎,
唔知你用乜網絡
作者: w__w    時間: 2024-2-16 22:43

我辦完出事了,喺香港由4G變3G,但收到SMS
Ronaldino 發表於 2024-2-16 19:08


我係香港4G
作者: bendoraemon    時間: 2024-2-16 22:50

唔需要浪費時間辦理
試咗辦理完都係繼續扣流量
WhatsApp Image 2024-02-16 at 22.48.43.jpg WhatsApp Image 2024-02-16 at 22.48.05.jpg

今日較早時間已經扣過一次5元, 所以而家顯示0元

圖片附件: WhatsApp Image 2024-02-16 at 22.48.43.jpg (2024-2-16 22:49, 40.31 KB) / 下載次數 76
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2411420&k=ff6c6ca85130ebe180356b1187754a19&t=1782151836&sid=1t41tM7zL8



圖片附件: WhatsApp Image 2024-02-16 at 22.48.05.jpg (2024-2-16 22:49, 28.34 KB) / 下載次數 81
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2411421&k=438d41a5d654c1c41c6a194897f5e3ff&t=1782151836&sid=1t41tM7zL8


作者: w__w    時間: 2024-2-16 23:08

唔需要浪費時間辦理
試咗辦理完都係繼續扣流量


今日較早時間已經扣過一次5元, 所以而家顯示0元 ...
bendoraemon 發表於 2024-2-16 22:50



今日較早?
你張截圖顯示今日13:07成功辦理
作者: bendoraemon    時間: 2024-2-16 23:50

回覆 47# w__w


12點左右扣咗錢
13點"辦理"咗"業務"
21點繼續扣流量(冇開漫遊數據)
作者: w__w    時間: 2024-2-16 23:56

回覆  w__w


12點左右扣咗錢
13點"辦理"咗"業務"
21點繼續扣流量(冇開漫遊數據) ...
bendoraemon 發表於 2024-2-16 23:50


會唔會要次日先生效?你今日試下有冇扣?

我係#39回覆,特意過一日先試
13/2辦理
14/2試
作者: bendoraemon    時間: 2024-2-17 00:01

回覆 49# w__w


    16號先申請, 過咗十二點, 我睇下記唔記得"今日"再試
作者: Ronaldino    時間: 2024-2-17 01:25

我係香港4G
w__w 發表於 2024-2-16 22:43

香港行咩台?我試過手動選Smartone HK 4G 彧 3 HK 4G都入唔到網   其他禁用

只能手動選 Smartone HK 3G 或 3 HK 3G就入到網



via HKEPC Reader for Android
作者: Ronaldino    時間: 2024-2-17 02:01

一卡一號同一卡兩號卡開通國際數據游屏蔽後有唔同結果

一卡一號,喺香港不再扣5蚊費用亦上唔到網,喺香港亦可收大陸sms,但代價係喺香港只能收3G不能收4G

一卡兩號,喺香港仍被扣5蚊費用,上到網,可收大陸sms,喺香港仍可收4G

結論,屏蔽功能只對一卡一號卡起作用,但降格收3G

via HKEPC Reader for Android
作者: WKW    時間: 2024-2-17 02:16

一卡一號同一卡兩號卡開通國際數據游屏蔽後有唔同結果

一卡一號,喺香港不再扣5蚊費用亦上唔到網,喺香港 ...
Ronaldino 發表於 2024-2-17 02:01

用來收sms,3G/4G有咩分別
作者: Ronaldino    時間: 2024-2-17 02:22

用來收sms,3G/4G有咩分別
WKW 發表於 2024-2-17 02:16

香港4G覆蓋範圍比3G好太多,唔一定度度收到3G,即係收sms比3G覆蓋限死

via HKEPC Reader for Android
作者: 剋星    時間: 2024-2-17 12:56

今日開張 聯通卡 無啦啦自己開左聯通助理業務功能費
一個月扣3蚊  開左成年。即刻取消返
作者: tp380    時間: 2024-2-17 13:33

香港4G覆蓋範圍比3G好太多,唔一定度度收到3G,即係收sms比3G覆蓋限死

via HKEPC Reader for Android ...
Ronaldino 發表於 2024-2-17 02:22



    一卡二應該無volte,無3G 地方都係收唔到SMS.
作者: Ronaldino    時間: 2024-2-17 14:41

一卡二應該無volte,無3G 地方都係收唔到SMS.
tp380 發表於 2024-2-17 13:33

一卡一冇開屏蔽前漫遊有4G volte
作者: ueaf    時間: 2024-2-17 20:00

有 HK no ?
作者: epc19970525    時間: 2024-2-17 21:36

有冇ching 一卡兩號果款卡開到5G?
(疫情前開 6蚊月租一卡兩號果款
作者: kamenrider01    時間: 2024-2-20 10:19

本帖最後由 kamenrider01 於 2024-2-20 10:26 編輯
我一樣case, 過去俾聯通食左過百蚊,
回左幾次水但退款係定向款項,極難用到!
開數據包唔扣得,打電話上大 ...
poonkc 發表於 2024-2-14 12:21

只有大陸号
成功开通之后香港应该只能收到3G,就会没有漫游数据費

一卡两号有幾代,开通咗如果仍然收到4G,会有漫游数据费
作者: kamenrider01    時間: 2024-2-20 10:24

本帖最後由 kamenrider01 於 2024-2-20 10:35 編輯
有冇ching 一卡兩號果款卡開到5G?
(疫情前開 6蚊月租一卡兩號果款
epc19970525 發表於 2024-2-17 21:36


2020年已開通左volte一路都收唔到,5G都冇开通,更加冇可能收到
作者: ostrich1983    時間: 2024-2-20 18:03

回覆 1# photohk


    問左..唔得...一開就連數據都要開
作者: codyma    時間: 2024-2-20 20:36

原來有得退款
我之前被扣過幾次5蚊漫遊
可惜隔太耐應該搞唔到

只係問過CS可唔可由18蚊月轉8蚊 plan
但佢話我個號18蚊已係最平
作者: photohk    時間: 2024-2-24 20:43

原來有得退款
我之前被扣過幾次5蚊漫遊
可惜隔太耐應該搞唔到

只係問過CS可唔可由18蚊月轉8蚊 plan
但佢話 ...
codyma 發表於 2024-2-20 08:36 PM



    用APP問?
作者: 電費    時間: 2024-2-26 14:35

睇晒上面有人話得又有人話唔得
有冇人方便可以總結一下係咪真係可以停香港數據仍然可以收到sms
作者: w__w    時間: 2024-2-26 17:36

睇晒上面有人話得又有人話唔得
有冇人方便可以總結一下係咪真係可以停香港數據仍然可以收到sms ...
電費 發表於 2024-2-26 14:35


一卡一號得
一卡兩號唔得
作者: w__w    時間: 2024-2-26 17:36

反而好奇,有無Ching試過舊0或6蚊月租嘅一卡兩號轉到一卡一號?大家用嚟收sms,個香港號碼冇用
作者: 電費    時間: 2024-2-26 21:57

一卡一號得
一卡兩號唔得
w__w 發表於 2024-2-26 17:36



    謝
作者: kamenrider01    時間: 2024-2-26 23:49

本帖最後由 kamenrider01 於 2024-2-27 00:04 編輯
反而好奇,有無Ching試過舊0或6蚊月租嘅一卡兩號轉到一卡一號?大家用嚟收sms,個香港號碼冇用 ...
w__w 發表於 2024-2-26 17:36

一卡兩號冇得轉任何plan,冇得轉台,如客服大意轉了
一轉即死變空號,所有號碼空號,
冇得救冇得返轉頭,死號,但仍可收sms,可data,電話通話功能永久死亡
個人2018年親身經歷
作者: kamenrider01    時間: 2024-2-26 23:54

本帖最後由 kamenrider01 於 2024-2-26 23:58 編輯

回覆 66# w__w

一卡一號得
一卡兩號唔得

精簡
作者: 行者    時間: 2024-2-27 03:25

一卡兩號冇得轉任何plan,冇得轉台,如客服大意轉了
一轉即死變空號,所有號碼空號,
冇得救冇得返轉頭,死號, ...
kamenrider01 發表於 2024-2-26 23:49


嘉沃卡也是嗎?幾年前買了一張一卡兩號,6元月費,後來轉了天神卡,無左香港號碼。跟住疫情,無得上去搞,好似連大陸號碼都有問題。未得閒再試,因為從來不打電話,而且數據用漫遊卡算了

p.s. 另有一張嘉沃卡,又係因為上唔到去而過期,浪費了。
作者: ckleung0923    時間: 2024-2-29 08:54

回復 67 #w__w

如果需要國内接香港打入,上去前香港主號飛線去0租香港號,好有用。
作者: w__w    時間: 2024-2-29 10:55

回復 w__w

如果需要國内接香港打入,上去前香港主號飛線去0租香港號,好有用。 ...
ckleung0923 發表於 2024-2-29 08:54


多謝Ching指教

我常在香港,暫時設置相反,將國內0月租號碼語音+SMS飛去香港號內(聯通香港-關聯家鄉號)
作者: andysui    時間: 2024-3-4 11:50

唔係停止漫遊,係「國際數據漫遊屏蔽」。
唔係個個客服都知有呢樣嘢,可能係最近無耐先推出。
我之前係要 ...
mdws2002 發表於 2024-2-16 15:21



    成功! 非常感謝分享! 之前個個月都無故俾它扣錢!20到60不等!
作者: 一擊顏射    時間: 2024-3-8 07:40

我冇屏蔽數據漫遊, 部iphone有偷流量但中國聯通冇扣錢

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: pikpikpik    時間: 2024-3-11 02:58

唔需要浪費時間辦理
試咗辦理完都係繼續扣流量


今日較早時間已經扣過一次5元, 所以而家顯示0元 ...
bendoraemon 發表於 2024-2-16 22:50

所以, 事後申請返退費就算

via HKEPC Reader for Android
作者: kcl0203    時間: 2024-3-13 09:53

前兩日去聯通大廈換左新卡

新卡印住 5G,不過同之前一樣無 VoLTE,無大陸 5G。

原本張卡仲可以係香港收到 3HK 5G,現在跌番去 3HK 4G,結論係唔換好過換
作者: wuchihangfox    時間: 2024-3-30 22:55

二月屏蔽左 兩張
兩張都係仲俾佢扣香港數據錢
作者: tp380    時間: 2024-3-31 09:13

無volte 真係好唔掂

其他台的一卡二號都做到volte,唔知佢有乜技術問題搞唔到
作者: daidu    時間: 2024-3-31 12:31

我冇屏蔽數據漫遊, 部iphone有偷流量但中國聯通冇扣錢

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ...
一擊顏射 發表於 2024-3-8 07:40


ching 張卡冇餘額一樣可以照常收到 sms? 唔充值會唔會有乜麻煩?
作者: YBM    時間: 2024-4-1 10:31

想問你哋係上去市民中心間門市整“國際數據漫遊屏蔽“ , 定係wechat搵客服? wechat公眾號得啲auto reply, 返唔到人整嘢
作者: ivanlung    時間: 2024-4-1 11:17

想問你哋係上去市民中心間門市整“國際數據漫遊屏蔽“ , 定係wechat搵客服? wechat公眾號得啲auto reply,  ...
YBM 發表於 2024-4-1 10:31 AM



    我用嗰張係中山聯通手機卡,上星期喺「廣東聯通」微信公眾號搵人工客服,成功啟動「国际数据漫游屏蔽」服務。
作者: 一擊顏射    時間: 2024-4-2 13:44

ching 張卡冇餘額一樣可以照常收到 sms? 唔充值會唔會有乜麻煩?
daidu 發表於 2024-3-31 12:31

有餘額的

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: law_chiw    時間: 2024-4-2 15:37

本帖最後由 law_chiw 於 2024-4-2 15:38 編輯

搞掂,在wechat 廣東聯通找人工啟動「国际数据漫游屏蔽」服務,thx ching
作者: LKF    時間: 2024-4-2 15:42

就算搞咗都要小心D, 有師兄話照扣。
作者: totalz    時間: 2024-4-3 13:48

咁如果只係需要收大陸短訊, 一卡一號就夠玩?
仲可以國際數據漫遊屏蔽。

其實android機系統都有這個設定, 有冇效就唔知。

依家仲開唔開到呢張深圳聯通零月租?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: wuchihangfox    時間: 2024-4-3 13:58

咁如果只係需要收大陸短訊, 一卡一號就夠玩?
仲可以國際數據漫遊屏蔽。

其實android機系統都有這個設定,  ...
totalz 發表於 2024-4-3 13:48


咁如果只係需要收大陸短訊, 一卡一號就夠玩? <- YES
依家仲開唔開到呢張深圳聯通零月租? <- NO

其實玩開呢張咭既都係當年漫遊數據仲係天價既時候要用免費大陸數據 + 翻牆
今時今日... 你要個大陸號收短訊便可.. 所以好多人 用中移 8 元...
0 月租既話.. 淘寶後...做一次小明喇
作者: wuchihangfox    時間: 2024-4-3 13:58

搞掂,在wechat 廣東聯通找人工啟動「国际数据漫游屏蔽」服務,thx ching
law_chiw 發表於 2024-4-2 15:37


一咭兩號開左都仲係照扣.. 改 APN 算喇...
作者: chungemail    時間: 2024-4-3 14:55

中國聯通有冇免費流量呢?

via HKEPC Reader for Android
作者: Tom_jerry    時間: 2024-4-5 11:44

搞掂,在wechat 廣東聯通找人工啟動「国际数据漫游屏蔽」服務,thx ching
law_chiw 發表於 2024-4-2 07:37



搵左CS仲要係廣東話的條囡搞左好耐都係5得
作者: master_hong    時間: 2024-4-5 14:03

大陸版一卡兩號0月租
嘗試中

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(7cf83).jpg

圖片附件: Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(7cf83).jpg (2024-4-5 14:03, 124.27 KB) / 下載次數 64
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2417637&k=20a6c0fd3f680d05765a39020ba0c22a&t=1782151836&sid=1t41tM7zL8


作者: w__w    時間: 2024-4-5 16:11

大陸版一卡兩號0月租
嘗試中

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
master_hong 發表於 2024-4-5 14:03


無用,已測試一卡兩號關閉都係照扣
作者: cct1978    時間: 2024-4-5 17:22

呢張咭都係用返NOKIA 105 4G 手機算吧
作者: 2006    時間: 2024-4-5 19:08

最衰在澳門  收唔到

via HKEPC Reader for Android
作者: wuchihangfox    時間: 2024-4-5 21:42

呢張咭都係用返NOKIA 105 4G 手機算吧
cct1978 發表於 2024-4-5 17:22

I am using Nokia 110
作者: tp380    時間: 2024-4-5 23:40

I am using Nokia 110
wuchihangfox 發表於 2024-4-5 21:42



  紅米副卡,回港過關前set定做 3G 都無事。
作者: ccbb1234    時間: 2024-4-7 11:26

我用Nokia 105 4G,關流動數據,係香港開機時用0.37kb流量但唔扣錢,係大陸開機都會用咗流量及扣¥0.29。記得要關VoLTE就兩邊都唔會扣錢。不過如果換咗sim slot位VoLTE會自動開翻,咁如果係大陸開機就會扣錢。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: cct1978    時間: 2024-4-7 11:44

我都係用返張東毛算,起碼唔會亂扣錢
作者: w__w    時間: 2024-4-7 20:22

我用Nokia 105 4G,關流動數據,係香港開機時用0.37kb流量但唔扣錢,係大陸開機都會用咗流量及扣¥0.29。記 ...
ccbb1234 發表於 2024-4-7 11:26


張0月租一卡兩號我已放棄(實測長插simbox收sms、用聯通香港關聯家鄉號無扣)
以前係香港先扣,因為近來國內基本關閉3G,依家開機一刻兩邊都會扣關唔切、一係就國內冇訊號
作者: w__w    時間: 2024-4-7 20:31

張0月租一卡兩號我已放棄(實測長插simbox收sms、用聯通香港關聯家鄉號無扣)
以前係香港先扣,因為近來 ...
w__w 發表於 2024-4-7 20:22


張卡無用好耐,特意實測屏蔽漫遊數據後,仲衰過以前,兩邊都扣
4.JPG

圖片附件: 4.JPG (2024-4-7 20:29, 34.23 KB) / 下載次數 85
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2418025&k=50b97bac174f9bccb2ce89baed1abd76&t=1782151836&sid=1t41tM7zL8






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2