作者: sengmf 時間: 2023-12-30 00:33 標題: 中移動港鐵隧道5G?
究竟中移動而家喺港鐵隧道有冇5G用?
轉台前一問
謝謝
作者: Linksys999 時間: 2023-12-30 01:15
中移投到地鐵5G黃金頻段承建商支標,有真5G用,唔係用假5G N1。
作者: holdhearted 時間: 2023-12-30 02:44
請問係隧道邊一part有你所講n78用?
見吾到你所講n78係地鐵隧道出現,咁係咪即是所有台依家都係用緊你口中所講嘅假5G?
作者: Linksys999 時間: 2023-12-30 03:03
本帖最後由 Linksys999 於 2023-12-30 03:10 編輯
你見唔到係因為支標投咗無耐,你get錯我meaning以為呢刻已經有啫。
N1被喻為假5G,唔係黃金頻段,好多人都係咁認為啦,不過你都可以講"鯨魚唔係魚呀?"咁嘅。
https://www.hk.chinamobile.com/tc/home/news/20231011pr
不過你放心,起好之後都係share出來用嘅,不過N77 N78頻寬多過中移先再算啦。
作者: holdhearted 時間: 2023-12-30 04:14
恭喜移動香港價低者得投得港鐵tender,起好屬於港鐵資產租俾不同網絡商。
乜國際有標準話n78先係5g,我只係香港啲討論區見到啲打手話假5G,移動係國內用咁多n41算吾算假5G?
5G只係一種技術,冇特定預設用某一條band先叫5G,吾好再誤導人
作者: rickywk 時間: 2023-12-30 09:21
N78仲未見影,同埋唔係中移獨家,係中移做建設,整好後移交比黨鐵,黨鐵再收返網絡商錢
作者: sengmf 時間: 2023-12-30 11:37
多謝各位回覆,咁我等佢起好咗先轉台
作者: popo1234 時間: 2023-12-30 11:46
我用3地鐵經常收唔到, 之前用中移; 中環又係死哂
作者: Linksys999 時間: 2023-12-30 12:49
本帖最後由 Linksys999 於 2023-12-30 13:02 編輯
我都預有呢一著㗎喇,所以我都有講起完係share嘅,不過小氣通可以有連續頻譜做到80MHz高頻寬黃金頻段先講啦,做唔到即係同佢個N1一樣都係慢囉。"鯨魚唔係魚呀?"就係睇你咩角度睇野囉,只要用5G器材,慢到64K咁都可以叫5G嘅。
係㗎,低到600MHz都可以做5G呀,不過慢過4G啫,實得㗎。
邊間用多N1呃人,好多人知啦,無嘅,價又唔係平,5G速就全港最慢,只可以講願者上釣。
N41都高頻過小氣通N1啦陰功,N1個2100MHz 3G時代㗎喇,間間都有N1,但係小氣通特別多呢。
真係出名成日誤導人嘅台正正就係小氣通囉,連未出5G時個4.5G logo個5字都可以特別大隻highlight紅色,當時無咩電訊知識嘅普通市民真係以為佢咁快一早已經出咗5G咁勁。

作者: Linksys999 時間: 2023-12-30 12:58
本帖最後由 Linksys999 於 2023-12-30 13:06 編輯
大家用到都無用,人哋N77 N78連續頻譜做到80MHz高頻寬黃金頻段。其他台要做CA,有兩間仲要CA完都唔夠中移多。
可以想像到到時地鐵入面各台嘅真5G網速同網絡容量會係點。
作者: Linksys999 時間: 2023-12-30 13:04
又係得小氣通可以地鐵上到網?地鐵入面玩緊電話嘅每一位乘客都係小氣通用戶?
作者: sengmf 時間: 2023-12-31 01:18
和氣和氣。。大家作為消費者應該好開心見到有競爭
唔該曬大家,我會同現有台續兩年,等中移動有地鐵隧道5g覆蓋就一定轉, 始終中移動大灣區真係無敵
作者: rickywk 時間: 2023-12-31 09:51
一推就個個台有,但觀乎而家黨鐵用嘅CAS,睇黎等到6G出佢先有都真係講唔埋。
新線、新站用華為月餅盒,呢d有5G先機會高,但好多舊線、舊站仲行緊Comba吸頂天線,甚至再舊式d嘅吸頂天線,呢d站要行5G,工程都幾大。
再講,5G RRU用電咁高,radio room隨時要再加電,又要等,之後黨鐵一定會因為用電量高同含金量高收得好貴
作者: pandchow77 時間: 2023-12-31 12:58
我都係用3, 反而地鐵收得好好,完全冇事
作者: pandchow77 時間: 2023-12-31 12:59
中記真係未試過, 淨係知smt 4g扮5g, 宜家用3, 95%時間都收到5g
作者: rickywk 時間: 2023-12-31 13:20
本帖最後由 rickywk 於 2023-12-31 13:22 編輯
而家黨鐵月台、隧道全部台都係所謂假5G,由Band 1 DSS refarm出黎
作者: PN420 時間: 2023-12-31 13:38
N1做5G係個spec有的, 假唔晒,
只不過係現有頻譜重耕再用, 網絡容量並沒有因此增加,
(嚴格講可以透過調整sub-carrier spacing增加少少容量,但好少.)
所以個人認為,呢個所謂5G唔算真正5G.
作者: PN420 時間: 2023-12-31 13:42
我都搵唔到CMHK既n78出現在地底站+隧道.
作者: stockmike 時間: 2023-12-31 14:28
東九中移室內差,近排常load 空氣,要手動飛航再開番就正常,有啲煩,尤其成日捉棋斷線變咗我輸
via HKEPC Reader for Android
作者: jd2268 時間: 2023-12-31 19:11
本帖最後由 jd2268 於 2023-12-31 19:16 編輯
回覆 2# Linksys999
CMHK投到MTR N78支標係呢一兩個月既事
投到支標唔等於已經起左哦, 你係咪有野誤會左?
作者: jd2268 時間: 2023-12-31 19:15
回覆 16# rickywk
5G DSS呢樣野既然係3GPP r16定出黎既, 咁都係5g spec既一部分黎既
不過確實係有d電訊業人士係唔當5G DSS係5G, 不過官網都係會hard sell有5g dss
作者: Linksys999 時間: 2023-12-31 20:03
緊係無誤會,我上面一早講咗唔係呢刻有。
作者: holdhearted 時間: 2023-12-31 23:41
你攪清楚乜嘢係頻寬同頻率先,另外理倫同實際兩回事,起都未起用都未用得,得個吹字,到真正商用先講
作者: holdhearted 時間: 2023-12-31 23:51
你話DSS容量增加少少已經全錯,吾識就自己上網睇多啲資料,話DSS係假5G咪就係得香港一班冇做DSS嘅網絡商打手話,T-mobile係美國做埋mmWave都吾會講at&t嘅dss係假5G
作者: holdhearted 時間: 2023-12-31 23:53
確實咪就係香港冇dss嘅網絡商打手話DSS係假
作者: Linksys999 時間: 2023-12-31 23:54
本帖最後由 Linksys999 於 2024-1-1 00:05 編輯
你就真係唔知咩係頻寬&頻率喇,80MHz係頻寬呀。頻率同頻寬個單位都可以係MHz㗎。
中移好多室內地方已經用緊N77+N78連續頻譜,唔好笑大人個口啦,個效果一早已經睇到。
講吹大炮,屎台認第二,邊有人敢認第一。
作者: Linksys999 時間: 2024-1-1 00:02
本帖最後由 Linksys999 於 2024-1-1 00:06 編輯
DSS多數係頻譜不足先會用,當然多頻譜嘅網絡商都可能會用,我唔排除中移CSL呢啲會用少少。
但係可以好肯定咁講,屎台用DSS正正係因為唔夠頻譜死頂出嚟。
面對現實啦。
作者: holdhearted 時間: 2024-1-1 03:55
你睇你返自己之前寫乜先,攪清楚頻寬同頻率,免得教精你🤣
作者: holdhearted 時間: 2024-1-1 03:58
華為都大力宣傳DSS,係2020年8月27日成功開通DSS
https://www.huawei.com/cn/news/2 ... ichuan-chinatelecom
作者: Linksys999 時間: 2024-1-1 04:30
華為都有DSS技術又點?總之DSS呢樣野本身係for個台頻譜唔夠攞嚟頂住先嘅。
法拉利有出兒童電動車比細路玩,唔通咁就代表法拉利啲真跑車係慢咩?要照顧下啲垃圾台,有錢搵就出㗎啦。
作者: Linksys999 時間: 2024-1-1 04:33
本帖最後由 Linksys999 於 2024-1-1 04:35 編輯
你係識就講啦,關於頻寬&頻率我講錯啲乜?

"不過小氣通可以有連續頻譜做到80MHz高頻寬黃金頻段先講啦" 呢句有咩係錯?
係你自己攪亂咗咋。
作者: PN420 時間: 2024-1-1 12:01
你又沒事吧? 做咩又玩人身攻擊呢? 你不累嗎?
我並沒有提過DSS喔, 我講的是NR已經調整了sub-carrier spacing, 這也是spec裡有的, 用意是令訊號的抗干擾能力稍稍增強,從而令容量變相地提高少少, 何錯之有?
作者: PN420 時間: 2024-1-1 12:19
5G尚未推出嗰陣, 就已經被捧紅到速度極快,時延極少;
到5G出左冇幾耐,各台相繼宣佈其覆蓋已經達到9X%, 有D就話99%, 但其實只係靠refarm B1做N1做出黎, 速度容量冇增加到,只係latency好左少許,降至1x ms左右.
跟住D人試到大部份地方速度時延跟4G差不多(因當時各台n78覆蓋唔多),就紛紛問到底這5G是真是假? 假5G之說由此而來.
所以係咪假5G, 係睇你點睇,如果只睇spec,它不是假, 但如果睇埋一般使用者的感受,它便顯得假了.
(利申: 我是說所有台, 並非只針對某一間.)
作者: Linksys999 時間: 2024-1-1 13:12
本帖最後由 Linksys999 於 2024-1-1 13:13 編輯
有道理就理性辯論落去,人身攻擊只會更顯得理虧。
用實際表現同學術基礎去判別一個台嘅好與壞。一個出晒名5G慢嘅台,真係唔知仲有乜好拗。
作者: holdhearted 時間: 2024-1-1 13:12
話你講錯就係人身攻真好笑,dss只會提升少量頻寬?你質疑緊華為嘅dss技術同能力,你睇下我早幾個post貼咗華為介绍dss技術條link先講
作者: Linksys999 時間: 2024-1-1 13:17
本帖最後由 Linksys999 於 2024-1-1 13:20 編輯
相比起投一條頻譜返嚟,用DSS死頂的確係只可提升少量容量,完全無錯喎。DSS咁勁嘅話,仲有人用億億聲去投頻譜嘅???
你解答到我講頻率同頻寬有咩錯未??

作者: holdhearted 時間: 2024-1-1 13:20
係呀好犀利有80,到真正係地鐵商用先講,smc都有3500(50+20)中頻,另外現在已經係地鐵用緊嘅30+20,仲有將來NR同lte都一樣有幾個ca
你講錯梗係吾話你知,識嘢嘅自然會明
作者: Linksys999 時間: 2024-1-1 13:29
本帖最後由 Linksys999 於 2024-1-1 13:52 編輯
CMHK幫地鐵舖個5G都肯定係行N77+N78啦,屎台你都識講得70MHz咋,係少過人就少過人㗎啦, 仲要唔係連續頻譜,要用CA先可以打孖一齊用,中移係連續頻譜呀,唔使CA一條頻過已經用到,你唔好同我講無分別,CA嘅野唔係一定咬到㗎,一條過係好好多。
地鐵CA一向個個台都有㗎啦,講嚟做乜,屎台咁都可以認叻。
如果頻率&頻寬我有講錯,你仲唔發大嚟講咩,頻率&頻寬只係好顯淺嘅野,呢度大把人識,只係你自己攪錯咗啫。

作者: holdhearted 時間: 2024-1-1 13:37
話說當年Dss係Ericsson專利,其他網絡器材商要用dss技術係要另外買license,所以某間器材供應商極力遊說網絡商吾好用dss,大話講一百次就會有人信,到咗早前某大器材供應商跟Ericsson簽咗專利互換協議,網絡升級到dss嘅費用減輕一大截,跟住力推dss做upgrade賺多啲,器材供應商就一個華麗轉身,下面班嘍囉跟車太貼就轉吾切身啦,就算肯放下身段都要真金白銀肯做upgrade先得
作者: Linksys999 時間: 2024-1-1 13:47
本帖最後由 Linksys999 於 2024-1-1 13:50 編輯
做生意有錢就去賺㗎啦,咁唔代表DSS係勁定唔勁,DSS係勁咁仲使去投頻譜嘅?全部用晒DSS攪掂得啦。
樓下阿茂士多想賺你錢想你買野,唔代表個老闆對你有感情㗎。
仲有艾力神都要奶華為,同華為講好說話呢啲野你唔講?
作者: holdhearted 時間: 2024-1-1 13:52
你都認為某大器材供應商測試做假,為咗賺錢乜都做得出?
作者: Linksys999 時間: 2024-1-1 13:55
本帖最後由 Linksys999 於 2024-1-1 14:14 編輯
有錢賺就推個產品出嚟, 好正常。
講做假,都係屎台首屈一指。
4.5G都要放大個5字用紅色highlight去呃無乜電訊知識嘅普通市民做5G。

作者: holdhearted 時間: 2024-1-1 13:58
CA好多台都會有,係呀強調80Mhz又為乜?吾行ca俾你講到盡剩係80Mhz vs 50Mhz,請問兩間有國企背景嘅網絡商客戶比友台多幾多倍,實際商用嗰陣夠吾夠俾客戶分㗎?
作者: Linksys999 時間: 2024-1-1 14:06
本帖最後由 Linksys999 於 2024-1-1 14:18 編輯
係勁過就勁過㗎啦。人哋呢30Mhz用多幾多錢投返嚟呀?屎台背脊唔夠人硬又唔夠銀彈投唔到就節省少少啦。
人哋考第一,你又challenge返人只係高你30分,又話人哋考第一唔代表第時事業叻過你,真係講晒。
"夠吾夠俾客戶分"? 事實5G兩個C台最快已經係最好嘅證明啦,唔係想攞經常5G比4G慢嘅屎台嚟比下話?
作者: holdhearted 時間: 2024-1-1 14:16
咁又喺呀,祖國gdp第一係應該嘅,人均gdp算得乜,吾提就當吾知吾理㗎啦,我就真心相信華為7nm好過蘋果4nm,台灣回歸指日可待,linksys都變國企
作者: Linksys999 時間: 2024-1-1 14:21
本帖最後由 Linksys999 於 2024-1-1 14:24 編輯
你講嘅嘢同香港網絡商比較完全無關,祖國其他野勁唔勁我無乜與趣知亦唔關我事。
我只擔心我用緊個網絡有無屎台咁垃圾。
作者: holdhearted 時間: 2024-1-1 14:28
乜你吾知網絡商嘅頻譜都係分餅仔俾用戶?我就係信你講中移有幾勁,尋晚用張移動咭係尖沙咀失聯,可能祖國科技太犀利,要係神人先用得到溝通得到
作者: Linksys999 時間: 2024-1-1 14:32
本帖最後由 Linksys999 於 2024-1-1 14:35 編輯
就係中移多客過屎台好多,5G都快過屎台一大段距離先可笑吖嘛。
你話噚晚中移尖沙咀收唔到,講就係?證據呢?無證據我話屎台到而家都未打得出電話都得啦。
唔夠講要人身攻擊真係難睇㗎。

作者: holdhearted 時間: 2024-1-1 14:38
你好cute
作者: holdhearted 時間: 2024-1-1 14:43
背靠袓國係勁嘅有中央射住,移動一年賺嘅錢夠吾夠還國債同地方債嘅息,萬億發展芯片都起碼夠俾個零頭嘅
作者: Linksys999 時間: 2024-1-1 14:46
歡迎踴躍參與討論電訊知識。
作者: Linksys999 時間: 2024-1-1 14:48
本帖最後由 Linksys999 於 2024-1-1 14:51 編輯
關我哋用家用唔用到好網絡咩事?
我而家淨係知中移香港個5G勁過屎台個假5G好多好多。大家都知。
唔該中移執笠𠴱日上嚟通知大家,咁就關我哋事喇。

作者: holdhearted 時間: 2024-1-1 14:53
你要講背後金主,同你講吓移動有幾勁,國家重點支持芯片企業,身為國企一員都冇以身作則upgrade網絡去dss支持一下偉大復興不可或缺嘅華為
作者: Linksys999 時間: 2024-1-1 15:04
本帖最後由 Linksys999 於 2024-1-1 15:47 編輯
完全無呢喇更,投頻譜有錢投就有錢,無錢投就無錢,就係咁簡單。我食菜唔需要知個農夫同種菜以外其他野嘅關係,我知啲菜又平又好食就得,你有日同我哋講個農夫同隔籬屋個女人有奸情,所以啲菜好差好垃圾,我同大家都真係唔知點回應你。

唔好學屎台黎大炮咁,自己無投就話人哋條頻無用,之後自己又投返同一條頻自打咀巴。唔好詭辯話條頻當時無用,而家時移勢易,而家又變返有用喇咁樣,又係難睇嘅
作者: Linksys999 時間: 2024-1-1 15:32
你話我講頻寬用xxxMHz係錯,點解你而家自己又用MHz?
你答到我錯喺邊未?

