作者: Jerryc 時間: 2023-12-22 01:16 標題: 大陸數據卡?
我爸爸每個月都要返去大陸兩至三次,每次大約三至四天。佢有兩個手機,一個有大陸嘅SIM卡,但佢想用WhatsApp同Facebook,所以都要買漫遊數據,好貴嘅。我想買一張年卡俾佢用,佢可以喺大陸收到WhatsApp,其他嘅軟件就用大陸嘅電話卡。我而家揀咗兩張卡,唔知評價如何?
1. Lucky2 4G 中國 日本 韓國 台灣 澳門 365日 20GB無限上網卡, 深水埗賣 150
2. 中聯通 内地及澳門365日上網卡 (20GB) 深水埗賣128

仲有乜嘢卡可推介?
作者: freefdhk 時間: 2023-12-22 01:42
如果會去埋日韓台應該頭果張幾吸引.
外地用係咪唔洗實名都用得 ?
係大陸用既話應該 下面果張係親生仔點都上網快過上面果張.
作者: chenbros 時間: 2023-12-22 09:56
仲有一張鴨了佳大中華都可以睇睇
作者: w__w 時間: 2023-12-22 11:47
*呢張每次過關後要成半個鐘先有訊號用到(試過:開關機/飛行模式開關, Android同iphone都試過 都一樣)
作者: w__w 時間: 2023-12-22 11:49
本帖最後由 w__w 於 2023-12-22 11:58 編輯
呢張
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2403606&k=3c5af601d60b6ef5dea7dc2968e25ed0&t=1782272446&sid=1mj4uylJmg1

作者: asasas999 時間: 2023-12-22 13:13
大陸DATA年卡只會揀親生仔: 20GB 365日聯通/紅色鴨聊佳
作者: 翠絲絲 時間: 2023-12-22 13:44
手動揀聯通
作者: w__w 時間: 2023-12-22 13:53
提示無登記之類!
我唔係第一日玩上網卡
作者: 註冊 時間: 2023-12-22 13:56
有訊號之後用表現如何?
作者: zqwerty1616 時間: 2023-12-22 19:23
有冇人用lucky果要張?
想知爆咗20gb後限速最高512kbps仲用唔用到?
作者: codyma 時間: 2023-12-23 11:27
買聯通果張年卡啦 $12x係咁上下價
作者: 風十三 時間: 2023-12-25 10:49
咁我都去出張親生仔先
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: 埼玉 時間: 2023-12-25 11:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dannyu 時間: 2023-12-27 22:27
咪係. 仲要用LUCKY. 個人LUCKY都變UNLUCKY.
作者: 風十三 時間: 2023-12-28 12:51
係旺角買咗張親生仔(聯通內地20GB365),店員話要開慢遊,
咁如果放落WiFi旦用得唔得呢?
作者: smchkman 時間: 2023-12-28 13:20
x佢x街,早兩日在大陸完全收吾到臺用吾到!真系媽媽聲!
Hk
作者: w__w 時間: 2023-12-28 13:27
大陸用返親生仔數據卡好D
作者: asasas999 時間: 2023-12-28 21:32
wifi蛋都有setting開漫遊
作者: asasas999 時間: 2023-12-28 21:34
就算唔係大陸親生仔,都起碼係香港親生仔 例如3萬能或者hk mobile
作者: 風十三 時間: 2023-12-30 23:01
本帖最後由 風十三 於 2023-12-31 11:54 編輯
過關後有訊號。
放咗入去 HTC 11+ 做分享,5台手機。
暫時5位人兄,都話流暢。
作者: w__w 時間: 2023-12-30 23:25
純粹返大陸用,數據年卡建議用香港聯通親生仔/香港移動鴨聊佳
作者: 風十三 時間: 2024-1-4 15:56
啱啱淘咗隻中興4G WiFi 6 旦,過兩日北上試下親生仔同隻但。
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2405436&k=1d640fd36b1b40f9f2f0c38f3176e078&t=1782272446&sid=1mj4uylJmg1

作者: 風十三 時間: 2024-1-6 21:40
係褔田
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2405747&k=069171533b38bfc71af7d1f815468e2f&t=1782272446&sid=1mj4uylJmg1

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2405748&k=eab484ec03ae5954db2c29a54e5a7017&t=1782272446&sid=1mj4uylJmg1

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2405749&k=0ac6c9b744db17020fac2995216004e1&t=1782272446&sid=1mj4uylJmg1

作者: Tom_jerry 時間: 2024-1-6 22:18
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2405756&k=e65bedcc11f79b1ae73bac9304ad9f83&t=1782272446&sid=1mj4uylJmg1

作者: 風十三 時間: 2024-1-6 22:30
本帖最後由 風十三 於 2024-1-6 22:37 編輯
因為姑韓,我呢台唔洗食餐羊210
你果部5G都要羊429,仲好似要吊住充電寶。
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: hkmand001 時間: 2024-1-7 12:48
我會選擇手機射熱點
作者: w__w 時間: 2024-1-7 23:50
我就唔會用wifi蛋
基本雙卡機,sim卡直接插入手機用、射熱點
作者: smchkman 時間: 2024-1-11 14:37
本帖最後由 smchkman 於 2024-1-12 12:14 編輯
咪系,用部舊三叔s8 做hotpot /當wifi蛋比其他人用就搞掂,電可以頂到一日用
Hk
作者: 風十三 時間: 2024-1-16 18:53
本帖最後由 風十三 於 2024-1-16 18:58 編輯
而家係SSP買聯通內地20G 365 $120
紅鴨大中華要$140
有冇巴打係鴨仔街。
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: chiaki1314 時間: 2024-1-16 19:01
而家係SSP買聯通內地20G 365 $120
紅鴨大中華要$140
有冇巴打係鴨仔街。
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android( ...
風十三 發表於 2024-1-16 18:53
佢好似有張100gb 半年
同埋3hk 張3xx 蚊半年 60gb 好似冇哂
via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: chiaki1314 時間: 2024-1-16 19:03
而家係SSP買聯通內地20G 365 $120
紅鴨大中華要$140
有冇巴打係鴨仔街。
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android( ...
風十三 發表於 2024-1-16 18:53
btw 我都係覺得最屈係澳門個張大灣區不過期 中國電信
一來 計番最平6.1蚊1gb 包翻牆 澳門ip
二來有大陸電話 1蚊日
via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: hkmand001 時間: 2024-1-16 19:50
最屈機一定係直接去大陸開卡
廣電卡好出名
作者: kli 時間: 2024-1-16 19:52
有咩咁出名?
作者: kk9ghost 時間: 2024-1-16 23:12
而家係SSP買聯通內地20G 365 $120
紅鴨大中華要$140
有冇巴打係鴨仔街。
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android( ...
風十三 發表於 2024-1-16 18:53
唔知點解紅鴨加咗價...
作者: Ronaldino 時間: 2024-1-17 14:00
回復 29 #風十三
邊度$120?
via HKEPC Reader for Android
作者: tp380 時間: 2024-1-17 14:18
有5G 嘛

作者: chiaki1314 時間: 2024-1-17 14:53
邊張廣電卡?
via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: 風十三 時間: 2024-1-17 14:55
本來都想試下"紅鴨"睇下邊張流量順啲,不過$140/18GB。
作者: 風十三 時間: 2024-1-17 14:57
地鐵站出口,直行到尾街口檔。
即係左邊係聖殿果條街。
不過我都見到出口向咗行,有幾檔都係$120
作者: tp380 時間: 2024-1-17 15:29
兩張我都買了,返到大陸,基本都係 4G,
紅鴨有 5% 機會遇到仲未熄 NSA 站,會行 5G,
聯通 0% 機會係 5G。
順就都係大陸普遍情況,基本移動好過聯通。
作者: kk9ghost 時間: 2024-1-17 18:49
不嬲都有㗎啦, 我係話加咗價
作者: kk9ghost 時間: 2024-1-17 18:50
15gb咋喎
作者: tp380 時間: 2024-1-17 19:10
多咗人想用5G 嘛,供求問題所以加價囉。
作者: Ronaldino 時間: 2024-1-18 01:11
回復 39 #風十三
唔該ching
via HKEPC Reader for Android


