作者: porozo 時間: 2023-10-26 07:57 標題: 有ching收到這個短信?
請問逾期不辦理會影響什麽通信功能呢?
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2394552&k=ad8ca276e52f1d4fe2ed03c722637c6c&t=1782682705&sid=484WshdGyC

作者: EvilKo 時間: 2023-10-26 08:59
大陸定香港號?
作者: 雯雯 時間: 2023-10-26 09:13
寫得溝通100肯定係大陸號
作者: 雯雯 時間: 2023-10-26 09:14
輕則半停機 (打唔出電話), 重則全停機.
作者: rickywk 時間: 2023-10-26 09:41
中國最鍾意耐唔耐就叫你落營業廳影相

作者: SYW 時間: 2023-10-26 09:49
樓主可以透露一下用邊張卡嗎? 有無登記左D咩?
作者: 雯雯 時間: 2023-10-26 10:03
我覺得可能係移從, 可能樓主某D野觸發左 (例如途經電詐高發區域).
作者: Louis_gre2 時間: 2023-10-26 10:12
樓主張移卡,從什麼途徑/什麼時候買入的 ?
作者: liyee 時間: 2023-10-26 10:13
樓主之前冇實名過?
作者: Louis_gre2 時間: 2023-10-26 10:14
實名一定要影相留念,好多年了
作者: w__w 時間: 2023-10-26 11:00
移動未收過,以往用聯通收過
作者: 13143sing62 時間: 2023-10-26 12:13
因為早期可以用香港身份証實名,現在須重新使用回鄉証實名登記。
作者: jimie 時間: 2023-10-26 13:56
通常係短時間內喺唔同省打出電話,所以要真人再驗証,你係咪借咗電話卡俾人
作者: goalsp 時間: 2023-10-26 14:30
係咪詐騙短信?
作者: Louis_gre2 時間: 2023-10-26 14:33
回覆 14# goalsp
騙樓主落營業廳做乜 ?
樓主不是二代証的話,只能去卡號歸屬地的中移攪
作者: Louis_gre2 時間: 2023-10-26 14:38
本帖最後由 Louis_gre2 於 2023-10-26 15:03 編輯
前手二次或多次登記過 金融或電訊服務,
無註消或繼續使用,而家要確認真正號碼擁有人
所以無啦啦大 lot 湧出的x卡,買,風險自負。
作者: dtom05 時間: 2023-10-26 15:15
我10月2号上去實名同影相,
卡係大陸版1卡2号,
有朋友未做,暫時正常。
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2394612&k=92c018adaa686b840a77e009b27b6357&t=1782682705&sid=484WshdGyC

作者: sands 時間: 2023-10-26 15:28
好耐之前已經係登記回鄉證,除非你係香港上台開一卡2號
作者: sands 時間: 2023-10-26 15:29
主要係要你影相影你大頭
作者: porozo 時間: 2023-10-26 21:41
中國移動神州行用了十幾年,之前已經特登上去辦了實名制,在香港一直有開可以收到上面訊息廣告和話費餘額,疫情後返過去打過電話都冇事用到,宜家又話要認證真真麻煩...................
作者: Jackrodwell 時間: 2023-10-30 09:52
我估佢要update你個樣
手揸回鄉證影張


