Board logo

標題: 有ching收到這個短信? [打印本頁]

作者: porozo    時間: 2023-10-26 07:57     標題: 有ching收到這個短信?

請問逾期不辦理會影響什麽通信功能呢?

C.jpg

圖片附件: C.jpg (2023-10-26 07:53, 141.91 KB) / 下載次數 152
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2394552&k=ad8ca276e52f1d4fe2ed03c722637c6c&t=1782682705&sid=484WshdGyC


作者: EvilKo    時間: 2023-10-26 08:59

大陸定香港號?
作者: 雯雯    時間: 2023-10-26 09:13

大陸定香港號?
EvilKo 發表於 2023-10-26 08:59


寫得溝通100肯定係大陸號
作者: 雯雯    時間: 2023-10-26 09:14

請問逾期不辦理會影響什麽通信功能呢?
porozo 發表於 2023-10-26 07:57


輕則半停機 (打唔出電話), 重則全停機.
作者: rickywk    時間: 2023-10-26 09:41

中國最鍾意耐唔耐就叫你落營業廳影相
作者: SYW    時間: 2023-10-26 09:49

樓主可以透露一下用邊張卡嗎? 有無登記左D咩?
作者: 雯雯    時間: 2023-10-26 10:03

樓主可以透露一下用邊張卡嗎? 有無登記左D咩?
SYW 發表於 2023-10-26 09:49


我覺得可能係移從, 可能樓主某D野觸發左 (例如途經電詐高發區域).
作者: Louis_gre2    時間: 2023-10-26 10:12

樓主張移卡,從什麼途徑/什麼時候買入的 ?
作者: liyee    時間: 2023-10-26 10:13

樓主之前冇實名過?
作者: Louis_gre2    時間: 2023-10-26 10:14

中國最鍾意耐唔耐就叫你落營業廳影相
rickywk 發表於 26/10/2023 09:41


實名一定要影相留念,好多年了
作者: w__w    時間: 2023-10-26 11:00

移動未收過,以往用聯通收過
作者: 13143sing62    時間: 2023-10-26 12:13

因為早期可以用香港身份証實名,現在須重新使用回鄉証實名登記。
作者: jimie    時間: 2023-10-26 13:56

通常係短時間內喺唔同省打出電話,所以要真人再驗証,你係咪借咗電話卡俾人
作者: goalsp    時間: 2023-10-26 14:30

係咪詐騙短信?
作者: Louis_gre2    時間: 2023-10-26 14:33

回覆 14# goalsp

騙樓主落營業廳做乜 ?

樓主不是二代証的話,只能去卡號歸屬地的中移攪
作者: Louis_gre2    時間: 2023-10-26 14:38

本帖最後由 Louis_gre2 於 2023-10-26 15:03 編輯
通常係短時間內喺唔同省打出電話,所以要真人再驗証,你係咪借咗電話卡俾人 ...
jimie 發表於 26/10/2023 13:56


前手二次或多次登記過 金融或電訊服務,
無註消或繼續使用,而家要確認真正號碼擁有人

所以無啦啦大 lot 湧出的x卡,買,風險自負。
作者: dtom05    時間: 2023-10-26 15:15

我10月2号上去實名同影相,
卡係大陸版1卡2号,
有朋友未做,暫時正常。

231026r.jpg

圖片附件: 231026r.jpg (2023-10-26 15:15, 106.61 KB) / 下載次數 105
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2394612&k=92c018adaa686b840a77e009b27b6357&t=1782682705&sid=484WshdGyC


作者: sands    時間: 2023-10-26 15:28

因為早期可以用香港身份証實名,現在須重新使用回鄉証實名登記。
13143sing62 發表於 2023-10-26 12:13



    好耐之前已經係登記回鄉證,除非你係香港上台開一卡2號
作者: sands    時間: 2023-10-26 15:29

回覆  goalsp

騙樓主落營業廳做乜 ?

樓主不是二代証的話,只能去卡號歸屬地的中移攪 ...
Louis_gre2 發表於 2023-10-26 14:33



    主要係要你影相影你大頭
作者: porozo    時間: 2023-10-26 21:41

樓主可以透露一下用邊張卡嗎? 有無登記左D咩?
SYW 發表於 2023-10-26 09:49

中國移動神州行用了十幾年,之前已經特登上去辦了實名制,在香港一直有開可以收到上面訊息廣告和話費餘額,疫情後返過去打過電話都冇事用到,宜家又話要認證真真麻煩...................
作者: Jackrodwell    時間: 2023-10-30 09:52

我估佢要update你個樣
手揸回鄉證影張





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2