作者: 正宗球迷 時間: 2023-4-21 14:03 標題: 鴨仔卡電話號碼點先搵到?
之前買左張鴨年,未實名,呢家要開黎用,入機機用只係send sms叫我去實名,但係冇心電話號碼我。
手頭我得張大卡,去網站搞,只入icid既位就入唔到,下邊入電話號同icid就得,但係我收唔到號碼
有冇用家知,呢家點搞鴨仔卡先開到?
via HKEPC Reader for Android
作者: hoho2147 時間: 2023-4-21 14:31
https://rnr.hk.chinamobile.com/realname/#/webRealName
作者: 正宗球迷 時間: 2023-4-21 14:36
回復 2 #hoho2147
我去到呢頁,但係我未收到電話號碼,得張iccid號
網頁入iccid係灰左入唔到
via HKEPC Reader for Android
作者: Louis_gre2 時間: 2023-4-21 14:37
手機定 PC ?
作者: 正宗球迷 時間: 2023-4-21 14:41
回復 4 #Louis_gre2
手機
via HKEPC Reader for Android
作者: soccerhk 時間: 2023-4-21 14:52
大卡好似有qrcode
作者: kk9ghost 時間: 2023-4-21 15:15
咪跟佢步驟啟動咗張卡先
一係是但打個電話,一係*#130#
跟住會有個短訊send嚟話啟用咗,嗰電訊有寫電話number
作者: 正宗球迷 時間: 2023-4-21 15:19
回復 7 #kk9ghost
冇呀,個sms只有去實名網站,冇電號號碼提供
via HKEPC Reader for Android
作者: 正宗球迷 時間: 2023-4-21 15:20
回復 6 #soccerhk
個qrcode網站?定係手機碼?
我呢家只得iccid,冇手機號,網站入iccid既灰左,一定要入iccid and phone no
via HKEPC Reader for Android
作者: kk9ghost 時間: 2023-4-21 15:21
你啟用咗張卡未先?試咗打電話未?
作者: soccerhk 時間: 2023-4-21 15:23
用mylink app 實名 scan 大卡qrcode iccid
作者: 正宗球迷 時間: 2023-4-21 15:29
回復 10 #kk9ghost
打左包裝個確認*103*800#
都係一樣
via HKEPC Reader for Android
作者: 正宗球迷 時間: 2023-4-21 15:32

打完佢比番個sms
via HKEPC Reader for Android
作者: kens4 時間: 2023-4-21 15:33
點解會咁難?!
1. 放張卡入手機
2. 去呢個網頁
https://rnr.hk.chinamobile.com/realname/#/real/login
3. 登記此儲值卡
4. 1分鐘內完成
作者: ccyy2023 時間: 2023-4-21 15:35
打 *#130# 收唔收到sms,有d手機設定咗(只用4G)之後收唔到sms
作者: 正宗球迷 時間: 2023-4-21 15:40
回復 6 #soccerhk
個qr code係iccid,冇手機號碼
via HKEPC Reader for Android
作者: 正宗球迷 時間: 2023-4-21 15:41
回復 14 #kens4
我去到,但係冇sms手機號碼比我
via HKEPC Reader for Android
作者: gamebridgese 時間: 2023-4-21 15:44
你電話卡都係放電話用
你放張SIM卡入電話再SCAN QR CODE
你跟佢指示做就會自動讀取你SIM卡入邊分配個電話號碼
作者: Ashley2015 時間: 2023-4-21 15:49
兩個方法:
1)插卡放卡1 , 唔好用WI-FI , 行卡1既mobile network , 去到實名網站既話自動出個ICCID , 繼續實名
2) 掃大卡左下方既QR CODE , 直接進入實名網站實名
手動個個佢寫明比舊客用 , 而家新卡都唔會配號碼 , 要開通左先知
作者: 正宗球迷 時間: 2023-4-21 15:51
回復 18 #gamebridgese
已經跟住做,包裝面係實名網頁,大卡係iccid號
過往用開係一入就收sms有手機碼,今次冇,只叫我去實名網
via HKEPC Reader for Android
作者: kk9ghost 時間: 2023-4-21 15:57
我話打電話號碼喎,唔係入code喎
作者: gamebridgese 時間: 2023-4-21 16:02
跟返 #19位師兄個方法用手機做啦
要入電話號碼果D 係俾法例生效之前就開咗卡果D用
你新卡要先實名先俾電話號碼你
作者: kk9ghost 時間: 2023-4-21 16:12
本帖最後由 kk9ghost 於 2023-4-21 16:34 編輯
我都係上個禮拜開咗鴨聊佳,一樣係打電話啟用喎,跟住先實名

作者: 正宗球迷 時間: 2023-4-21 16:35
回復 21 #kk9ghost
有呀,佢唔比我打呀,張卡未開
via HKEPC Reader for Android
作者: 正宗球迷 時間: 2023-4-21 16:37
回復 22 #gamebridgese
一陣試下
我一路都係用sim2搞,同時試過熄左sim1,好似單一sim咁做都一樣
via HKEPC Reader for Android
作者: 正宗球迷 時間: 2023-4-21 16:39
回復 23 #kk9ghost
我打個陣,個錄音話我有個防止打出功能,要解除先打到
應該係個台封住,我手機冇set呢樣野
via HKEPC Reader for Android
作者: kk9ghost 時間: 2023-4-21 16:39
本帖最後由 kk9ghost 於 2023-4-21 16:41 編輯
總之我上個禮拜開都係咁做,打個電話,正常係唔會通,跟住就有短訊話張卡啟用咗,有埋電話號碼
https://ibb.co/kXkW1Js
作者: 正宗球迷 時間: 2023-4-21 16:52
回復 27 #kk9ghost
咁我同你唔同了
總知做乜,未實名就一律封住,冇號碼sms比到我。
唔緊要,我睇下其他方法
via HKEPC Reader for Android
作者: Ashley2015 時間: 2023-4-21 16:53
你個張係漫遊卡吧 , 如果係漫遊卡按code 唔洗實名 , 不過唔實名就唔會有本地服務
本地卡就必須先實名才會啟動 。
作者: 正宗球迷 時間: 2023-4-21 16:57
我記得上一張實名鴨卡,佢有條sms係rnr網址包埋我手機號同passcode
如果pad番入去,個網站係可以iccid個頁灰左變有番號碼,好似preset咁
我搵番先
via HKEPC Reader for Android
作者: hoho2147 時間: 2023-4-21 16:58
實名後,打個電話俾另手機.就睇到來電顯示,我昨日開
作者: kk9ghost 時間: 2023-4-21 17:00
本帖最後由 kk9ghost 於 2023-4-21 17:02 編輯
我唔係撳code,係打電話
咁可能因你咁講係中港卡所以唔同
作者: Louis_gre2 時間: 2023-4-21 17:38
回覆 30# 正宗球迷
裝 mylink app 經佢來實名吧
作者: NeTZoO 時間: 2023-4-21 17:53
去到實名個網頁熄wifi開data等個apps讀張卡
作者: iamla 時間: 2023-4-21 18:04
off wifi + on mobile data -> read SIM info
then turn on wifi for data transfer of your ID card info
(I think should be the same as wellcome sim 實名procedure)
作者: 正宗球迷 時間: 2023-4-21 18:20
唔該哂幾位, 終於去rnr網站比佢認到個iccid, 即係灰色位置佢自己出番號碼.
我只插鴨卡, 熄wifi, 收到個sms去rnr網後, 㨂實名, 佢今次個灰色位可以認到張iccid. 之後就冇難度搞到.
可能之前我冇轉番入slot 1, 因為我已經試過off wifi, off slot1, 只用slot2, 重試都係認唔到.
唔該哂咁多位提供意見同方法.
作者: 正宗球迷 時間: 2023-4-21 18:23
回覆 33# Louis_gre2
剛睇到原來mylink佢有個scan code位, 網頁版冇, 謝.
作者: 正宗球迷 時間: 2023-4-21 18:24
回覆 35# iamla
實名後未試過開新卡黎玩cmhk, 原來要咁搞.
thx
作者: watadou 時間: 2023-4-21 18:53
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=44&tid=2688327
作者: kens4 時間: 2023-4-21 19:06
香港人就係喜歡有"自我"的一套 !!
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2369202&k=3cbaccab090f906aabfe2b709d14bcb2&t=1782677417&sid=1aF928pMlSr

作者: Rubi 時間: 2023-4-21 21:15
我早排淨係帶部掛機用手機齋插惠康SIM既出街
諗住晌街度用到期先開張新惠康SIM
點鬼知換完SIM收到SMS喊我去實名後...根本冇網俾我連上去...佢老眉
REBOOT幾次...試左十幾分鐘先有網實名
作者: 正宗球迷 時間: 2023-4-22 01:36
回覆 39# watadou
我就係呢條link個樓主咁, 呢家搞到了
作者: 正宗球迷 時間: 2023-4-22 01:38
回覆 41# Rubi
如果單卡機, 冇錯可以認到iccid, 不過又冇上網.
用到上網, 如果唔知長開又拎唔到iccid, 一係又冇上網又未做到實名.
其實個sms加埋個手電號碼落去就好得多啦.
作者: Rubi 時間: 2023-4-22 02:24
一直用開惠康SIM掛機貪佢冇SOSIM勁容易斷線
3月後都實名過一張都係SMS果個網實名唔駛手打
前一排新開果張遇正11點幾要出門而張SIM係凌晨0時到期
係估唔到會收到SMS
但係SMS果個網同MYLINK都用唔到(俾3G網路我...)
作者: 正宗球迷 時間: 2023-4-22 03:18
回覆 44# Rubi
長一智啦, 用cmhk卡要預早搞定先, 佢可以揀稍後啟用, 差不多要開個陣搵有網地方搞好先

