Board logo

標題: 搏完一卡兩號好唔好 [打印本頁]

作者: 3dgold    時間: 2023-4-17 03:01     標題: 搏完一卡兩號好唔好

想出個大陸號碼用嚟辦理大陸銀行戶口,28/月 包300mb和100分鐘中港用量,有冇人用緊,呢度好似好少人講。
作者: 格拉底    時間: 2023-4-17 06:03

本帖最後由 格拉底 於 2023-4-17 07:58 編輯

反正都要上大陸一次搞銀行嘢,點解唔上去開返張大陸卡?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: Louis_gre2    時間: 2023-4-17 06:31

還便都係香港攪,點解要用貴野
廣告 ?
作者: cct1978    時間: 2023-4-17 08:25

可以答您, 12306都開不到, 博元客服話不是她問題
作者: tp380    時間: 2023-4-17 09:27

正常人任揀一間都唔應該會諗到呢間架啦
作者: 趙元暢    時間: 2023-4-17 09:30

深圳羅湖口岸大把人SELL你出電話咭啦
作者: 3dgold    時間: 2023-4-17 20:12

回覆 2# 格拉底

諗住主號碼加大陸電話二合一
作者: 3dgold    時間: 2023-4-17 20:13

回覆 5# tp380


    咁得人驚????
作者: 3dgold    時間: 2023-4-17 20:14

回覆 6# 趙元暢


    主要用黎收SMS
作者: volyo    時間: 2023-4-17 20:37

香港出一卡兩號,我答你唔好,副號係內地號碼有其缺點,缺點是主號香港號碼轉台或取消,副號內地號碼不會保留;
內地出一卡一號,適合你,
內地出一卡兩號,不適合你,副號係香港號碼有其缺點,缺點是主號內地號碼轉台或取消,副號香港號碼不會保留;副號香港號碼SMS收不到驗證碼;
除非四大內地流動號碼供應商授權中國香港公司代理出主號內地號碼。
這是我本人的看法,僅供參考。
作者: 格拉底    時間: 2023-4-17 21:19

香港出一卡兩號,我答你唔好,副號係內地號碼有其缺點,缺點是主號香港號碼轉台或取消,副號內地號碼不會保 ...
volyo 發表於 2023-4-17 20:37

ching好認真

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: slt    時間: 2023-4-17 21:31

以前潤迅通信 CMMobile 未執笠時,有次突然間,在短時間通知後,就終止晒全公司所有客戶嘅一卡兩號國內號碼。

前車可鑑。
作者: slt    時間: 2023-4-17 21:38

正常人任揀一間都唔應該會諗到呢間架啦
tp380 發表於 2023-4-17 09:27

我完全唔知呢間嘢有咩selling point.
作者: 3dgold    時間: 2023-4-17 22:36

回覆 10# volyo


    多謝師兄意見, 香港一卡兩號諗住方便唔使轉卡, 慳返一個sim卡位
作者: 3dgold    時間: 2023-4-17 22:37

回覆 12# slt


    咁恐怖
作者: tp380    時間: 2023-4-17 22:39

大陸幾間公司自己出的卡係一線
香港幾大電信公司出的副號係二三線
艇仔公司出果啲真係四五線產品,用來叫吓車點吓餐就無妨,開戶口真係唔好諗啦。
作者: kk9ghost    時間: 2023-4-18 01:57

回覆  volyo


    多謝師兄意見, 香港一卡兩號諗住方便唔使轉卡, 慳返一個sim卡位 ...
3dgold 發表於 2023-4-17 22:36


其實返大陸出張中移動卡,跟住係APP到託管咗嗰號碼,都唔洗放張Sim卡入機
作者: w__w    時間: 2023-4-18 13:06

建議香港搞,價格差唔多, 交費/有事容易落分行
用大陸號碼, 你係香港/目前大陸開卡都係無得轉其他台
大陸政策成日變,無故停你號又要上去搞一輪
作者: slt    時間: 2023-4-19 19:42

回復 15 #3dgold

一句同大陸公司終止合作關係,國內號全部就無晒

呢種情況,應該唔會發生在香港的中字頭公司身上啩……
作者: makray    時間: 2023-4-20 14:00

use HK 中國聯通  online apply 4G 自由plan 中國200Mb  送大陸副號
$11 x24 = $264 for 24months
$12 x12 =$144 for 12months
$14 x6 = $86 for 6months
好過搞比開咭費





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2