Board logo

標題: 我留意到網絡供應商嘅門市設計。 [打印本頁]

作者: Pinky_EeePC    時間: 2023-2-1 10:35     標題: 我留意到網絡供應商嘅門市設計。

如題。我屋企樓下齊唒所有門市,我發現只有中國移動香港同電訊數碼係有櫈畀客坐喺度辦手續嘅,其他數碼通,中國聯通,仲有3HK係冇櫈畀客坐嘅,即係要啲客企喺度辦手續同查詢,我自己就唔係太鍾意呢個設計嘅,所以我揀咗有櫈坐嘅網絡供應商門市嚟轉台。

via HKEPC Reader for Android
作者: 1個閒人    時間: 2023-2-1 11:22

我只在乎網絡質素, 其次係收費
作者: peter_chan    時間: 2023-2-1 11:27

我只在乎網絡質素, 其次係收費
1個閒人 發表於 2023-2-1 11:22



    做客﹐基本上同你一樣﹐唔在乎店內的擺設。

有幾可要去門市辦手續。
最多﹐選擇一些人少的時間才入去。


但係﹐做職員就慘D﹐真係企足全日。
作者: tp380    時間: 2023-2-1 11:39

去銀行,都有D客要企,有D客有得坐,仲有嘢飲添。
作者: 1個閒人    時間: 2023-2-1 11:42

做客﹐基本上同你一樣﹐唔在乎店內的擺設。

有幾可要去門市辦手續。
最多﹐選擇一些人少的時間才入 ...
peter_chan 發表於 2023-2-1 11:27



    做得銷售員, 通常都要企
作者: peter_chan    時間: 2023-2-1 11:49

做得銷售員, 通常都要企
1個閒人 發表於 2023-2-1 11:42



    只針對這一類要辦手續行業來講﹐有坐位的確係好一些的。

對客又好﹐對員工又好﹐坐低睇清楚才簽名﹐大家有機會坐低小休。
作者: wuchihangfox    時間: 2023-2-1 11:51

百貨應百客
作者: hostelworld    時間: 2023-2-1 12:05

回覆 1# Pinky_EeePC


    識揀,梗係揀 1010 有 Coffee 飲,上埋台,同你免費換 screen protector  ,落雨仲有遮送 Tim。支台,cheap碼,不了。
作者: NeTZoO    時間: 2023-2-1 12:12

做老人家生意,要坐
其他果幾間就係想你唔好問咁多野
你睇3HK之前連台費都唔想收就知
作者: alistair1983    時間: 2023-2-1 13:24

中移中環同旺角旗艦店都係冇櫈俾你坐

唔同地區,百貨應百客
作者: SYW    時間: 2023-2-1 13:27

本帖最後由 SYW 於 2023-2-1 13:42 編輯



觀塘cmhk,完全無櫈坐 ,要我企係度問 ,職員忙到死


作者: Pinky_EeePC    時間: 2023-2-1 13:38

係呀,所以我唔會去中國移動香港旺角嗰間門市問嘢。

via HKEPC Reader for Android
作者: 56734    時間: 2023-2-1 16:30

本帖最後由 56734 於 2023-2-1 16:32 編輯
係呀,所以我唔會去中國移動香港旺角嗰間門市問嘢。

via HKEPC Reader for Android ...
Pinky_EeePC 發表於 2023-2-1 13:38

中移依家好多野上網都搞到…根本好少要去門市…    定係門市plan 同 上網d plan 唔一様?門市問會平d?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: Pinky_EeePC    時間: 2023-2-1 16:39

中國移動香港街霸係最平嘅,155蚊200GB加5M無限,門市貴啲。

via HKEPC Reader for Android
作者: 56734    時間: 2023-2-1 16:46

本帖最後由 56734 於 2023-2-1 16:57 編輯
中國移動香港街霸係最平嘅,155蚊200GB加5M無限,門市貴啲。

via HKEPC Reader for Android ...
Pinky_EeePC 發表於 2023-2-1 16:39

. 咁門市問200gb 幾錢?…上官網見到$199…有冇平d?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: TH30    時間: 2023-2-1 17:09

觀塘cmhk,完全無櫈坐 ,要我企係度問  ,職員忙到死

SYW 發表於 2023-2-1 01:27 PM


同職員講,我地齊齊坐地下,慢慢傾丫
作者: TH30    時間: 2023-2-1 17:14

做得銷售員, 通常都要企
1個閒人 發表於 2023-2-1 11:42 AM


又話返office企度做健康d?



作者: Pinky_EeePC    時間: 2023-2-1 17:29

中國移動香港門市限時優惠199蚊200GB,街霸平啲,所以我宜家都同街霸傾緊WhatsApp,我之前問中國移動香港嘅一咭兩號有個街霸PM我,我宜家同佢傾緊WhatsApp。

via HKEPC Reader for Android
作者: 56734    時間: 2023-2-1 19:20

中國移動香港門市限時優惠199蚊200GB,街霸平啲,所以我宜家都同街霸傾緊WhatsApp,我之前問中國移動香港嘅 ...
Pinky_EeePC 發表於 2023-2-1 17:29

姐係同上網一樣價     唔洗去門市la   

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: slt    時間: 2023-2-1 21:00

回復 1 #Pinky_EeePC

上次我去中環中聯通,坐到我發吽哣
作者: slt    時間: 2023-2-1 21:01

回復 13 #56734

去增值 $10 嗰時咪落門市囉  
作者: inston    時間: 2023-2-2 22:16

回覆  Pinky_EeePC


    識揀,梗係揀 1010 有 Coffee 飲,上埋台,同你免費換 screen protector  ,落雨 ...
hostelworld 發表於 2023-2-1 12:05



    羊毛出自羊身上架啫,事實係個1010客人每月要自己畀貴D月費,先換取到呢D所謂嘅免費服務嘅
作者: 留白兄    時間: 2023-2-3 01:27

本帖最後由 留白兄 於 2023-2-3 01:33 編輯

又話mysim?
發覺你個人都幾三心兩意
早幾日又話要做supreme 可以手機睇醫生
過兩日又話住誠哥地頭要用sosim
再早幾日又話mysim 有得換禮券
依家又話上台有得去門市坐
得罪講句 你個台可唔可以轉快少少
我張卡係廢雀過埋冷河出返黎了 你仲係度講緊d春夏秋冬
作者: Pinky_EeePC    時間: 2023-2-3 10:41

師兄,我講過我九月先喺1010度滿約,所以宜家仲未轉到台,因為最起碼係半年前先可以轉台,我宜家已經決定轉台去中國移動香港,因為我一向有同朋友返大陸玩嘅,中國移動香港可以加十八蚊有個中國大陸手機號碼,我宜家係等緊九月滿約轉台咋。

via HKEPC Reader for Android
作者: lkh_214    時間: 2023-2-3 11:28

回覆  Pinky_EeePC


    識揀,梗係揀 1010 有 Coffee 飲,上埋台,同你免費換 screen protector  ,落雨 ...
hostelworld 發表於 2023-2-1 12:05

1010 應該得返3間大先有咖啡(中環 尖咀重有間唔記得咩)
其他屯門 元朗 荃灣果d細鋪唔會有

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: Pinky_EeePC    時間: 2023-2-3 11:33

係呀,我知呀,不過我唔飲咖啡嘅,哈哈。

via HKEPC Reader for Android
作者: 留白兄    時間: 2023-2-3 20:59

回覆 24# Pinky_EeePC


大陸號碼其實club sim同diy都有
唔止係上台客專利黎
作者: Pinky_EeePC    時間: 2023-2-4 09:46

哦,我聽其他師兄講話Club Sim長期撈空氣,我都有張之前派未開嘅,我唔諗住開啦,我宜家諗緊出多張DIY或者MySim,呢兩張有咩分別?有冇介紹?

via HKEPC Reader for Android
作者: 鴨仔    時間: 2023-2-5 00:23

轉台可以上網搞
作者: Pinky_EeePC    時間: 2023-2-5 08:12

我宜家同緊中國移動香港嘅街霸傾緊WhatsApp,佢話佢街霸一定平過中國移動香港門市搞轉台。

via HKEPC Reader for Android
作者: VR2XXX    時間: 2023-2-9 00:44

中國移動香港門市限時優惠199蚊200GB,街霸平啲,所以我宜家都同街霸傾緊WhatsApp,我之前問中國移動香港嘅 ...
Pinky_EeePC 發表於 2023-2-1 17:29

我一月join咗$199/200GB包10GB大灣區同100分鐘大灣區通話。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: 留白兄    時間: 2023-2-9 08:14

笑死
樓主實牙實齒話簽中移動
點知轉個頭就簽左聯通
因為門市姐姐服侍好
上面認真答既全部比人玩左鑊
作者: Pinky_EeePC    時間: 2023-2-9 08:45

笑咩死?我去中國聯通上台係家庭數據計劃,呢個計劃係全家人喺中國大陸用嘅,因為我會同屋企人上深圳同大灣區玩。

via HKEPC Reader for Android
作者: Pinky_EeePC    時間: 2023-2-9 08:47

我嚟緊九月滿約,我會一個人拆出嚟去中國移動香港上台簽約,由1010轉台去中國移動香港。

via HKEPC Reader for Android
作者: Pinky_EeePC    時間: 2023-2-9 08:50

中國聯通我係出咗個靚號,六字頭嘅靚號畀我自己用,我仲出埋個中國大陸靚號畀我自己用,其餘四張咭畀我屋企人用。

via HKEPC Reader for Android
作者: watadou    時間: 2023-2-9 10:38

笑死
樓主實牙實齒話簽中移動
點知轉個頭就簽左聯通
因為門市姐姐服侍好
上面認真答既全部比人玩左鑊 ...
留白兄 發表於 2023-2-9 08:14


今天的我打倒昨天的我
作者: Pinky_EeePC    時間: 2023-2-9 10:51

笑咩Q?師兄,我都講咗我出中國聯通係畀我返中國大陸玩,你睇清楚先好話我。

via HKEPC Reader for Android
作者: 4233    時間: 2023-2-10 11:05

笑咩Q?師兄,我都講咗我出中國聯通係畀我返中國大陸玩,你睇清楚先好話我。

via HKEPC Reader for Androi ...
Pinky_EeePC 發表於 2023-2-9 10:51


Pinky,你好,請問你的小米迷你電腦到左手未,好想睇下開箱文。
作者: Pinky_EeePC    時間: 2023-2-10 11:23

師兄,你好,我Check吓SMS原來已經到咗集運點,我陣間落去我屋企樓下舖頭攞貨,唔該唒。

via HKEPC Reader for Android
作者: 4233    時間: 2023-2-10 20:04

師兄,你好,我Check吓SMS原來已經到咗集運點,我陣間落去我屋企樓下舖頭攞貨,唔該唒。

via HKEPC Reader ...
Pinky_EeePC 發表於 2023-2-10 11:23



    之前睇到你話買黎俾家中長老使用,你真係夠孝順,好有人情味!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2