Board logo

標題: 3 國際萬能卡慢慢停用 UUSD, 改用 App查詢用量 [打印本頁]

作者: kli    時間: 2022-1-14 15:25     標題: 3 國際萬能卡慢慢停用 UUSD, 改用 App查詢用量

https://www.facebook.com/102124384863316/posts/486028203139597/
作者: FT907    時間: 2022-1-14 15:36

kli 發表於 2022-1-14 15:25



    配合儲值卡實名制來了
作者: SYW    時間: 2022-1-14 15:41

好灰   
睇黎早走mnp早著

via HKEPC Reader for Android
作者: taison    時間: 2022-1-14 16:01

好灰   
睇黎早走mnp早著  

via HKEPC Reader for Android
SYW 發表於 2022-1-14 15:41

應該其他台都會跟

via HKEPC Reader for Android
作者: taison    時間: 2022-1-14 16:04

用量部機都識計,如果開plan都要用app就煩d

via HKEPC Reader for Android
作者: 棉花雞    時間: 2022-1-14 17:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jetflyer    時間: 2022-1-14 17:56

好灰   
睇黎早走mnp早著  

via HKEPC Reader for Android
SYW 發表於 2022-1-14 15:41



    走得去邊?
有好嘢求分享
作者: new68u    時間: 2022-1-14 19:15

剛剛試未轉到我。
作者: 楓葉心    時間: 2022-1-14 20:49

本帖最後由 楓葉心 於 2022-1-14 20:51 編輯

用app咪仲好  唔洗下下打code 方便得多
作者: slt    時間: 2022-1-14 22:11

回復 9 #楓葉心

why not both
作者: 剋星    時間: 2022-1-14 22:32

本帖最後由 剋星 於 2022-1-14 22:34 編輯

又出多個APP
DL完..想登入..入自己萬能卡號碼..
請輸入正確的儲值卡電話號碼.
得50人下載.
作者: taison    時間: 2022-1-14 23:58

本帖最後由 taison 於 2022-1-14 23:59 編輯
灰在咩?
走得去邊?
棉花雞 發表於 2022-1-14 17:49

管理儲值卡點解要咁多權限?

螢幕擷取畫面 2022-01-14 235607.png

圖片附件: 螢幕擷取畫面 2022-01-14 235607.png (2022-1-14 23:57, 56.55 KB) / 下載次數 40
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2302773&k=e08bea3fbf1bcc1cdc979845282ca77c&t=1782428822&sid=m5UvcKkTVT


作者: 1個閒人    時間: 2022-1-15 01:09

有新野玩, 幾好丫, 唔使再去網搵CODE OF PLAN

已經有100+下載, 我等報告先
作者: lolololl    時間: 2022-1-15 11:12

換咗新skin嘅sosim App
作者: Geeloo    時間: 2022-1-15 11:31

都用唔到!請問有冇師兄用到?
作者: mosin    時間: 2022-1-15 11:36

黑萬,無法登陸
作者: keit    時間: 2022-1-15 12:02

都用唔到!請問有冇師兄用到?
Geeloo 發表於 2022-1-15 11:31

#1 FB
作者: Geeloo    時間: 2022-1-15 12:20

#1 FB
keit 發表於 2022-1-15 12:02 PM



  師兄你用到  ? 我好似11樓咁 "請輸入正確的儲值卡電話號碼"
作者: 棉花雞    時間: 2022-1-15 12:25

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 1個閒人    時間: 2022-1-15 15:23

師兄你用到  ? 我好似11樓咁 "請輸入正確的儲值卡電話號碼"
Geeloo 發表於 2022-1-15 12:20



    我又係入唔到
作者: lolai    時間: 2022-1-15 15:44

我又係入唔到
1個閒人 發表於 2022-1-15 15:23


輪到你就入到,
未輪到你就........
作者: lolai    時間: 2022-1-15 16:12

kli 發表於 2022-1-14 15:25


如 Prepaid checker app 能用到就更好了。
作者: 爽YY    時間: 2022-1-15 17:10

師兄你用到  ? 我好似11樓咁 "請輸入正確的儲值卡電話號碼"
Geeloo 發表於 2022-1-15 12:20

17樓位師兄係叫你去1樓撳條FB link入去睇下人哋講咩

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 1個閒人    時間: 2022-1-15 17:51

直接抄低CS留言如下:
先在手機按時##107#,會收到sms 提示要用sim world APP. ,
如沒有提示用sim world 即該號暫未可使用app.

作者: soho888    時間: 2022-1-15 19:33

GOOD ! 唔洗去買增值卷.....
作者: SYW    時間: 2022-1-15 20:45

本帖最後由 SYW 於 2022-1-15 20:49 編輯
GOOD ! 唔洗去買增值卷.....
soho888 發表於 2022-1-15 19:33

變相正價增值     好咩?

via HKEPC Reader for Android
作者: taison    時間: 2022-1-15 21:42

變相正價增值     好咩?  

via HKEPC Reader for Android
SYW 發表於 2022-1-15 20:45

去中間人化, 或者有得減價
作者: taison    時間: 2022-1-15 21:44

走得去邊?
有好嘢求分享
jetflyer 發表於 2022-1-14 17:56

應該得番中移動留住一大班2G客
作者: SYW    時間: 2022-1-15 21:51

去中間人化, 或者有得減價
taison 發表於 2022-1-15 21:42



    apple一早去哂中間人, 呢十年有無見減價?
作者: bobopig    時間: 2022-1-15 22:56

又多左一個
同 Sonim 有乜分別?
Sonim 都可以增值買plan check用量

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: zwanzig    時間: 2022-1-15 23:45

舊有的增值券可以繼續用吧
作者: csuse123    時間: 2022-1-16 00:48

又多左一個
同 Sonim 有乜分別?
Sonim 都可以增值買plan check用量

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3. ...
bobopig 發表於 2022-1-15 22:56

老實講,沒分別,都是儲值卡,只是不同plan,不同價錢,這就是分別。
巴士和的士有乜分別?
沒分別,都是交通工具,只是不同車型,不同價錢,這就是分別。
作者: kingkiu    時間: 2022-1-16 11:48

睇落同3自家個APPS - DIY SIM 差唔多
無啦啦又整多舊魚...
作者: 論壇新手    時間: 2022-1-16 12:04

如果數據用哂,到時又可以點check?
作者: lolai    時間: 2022-1-16 12:12

本帖最後由 lolai 於 2022-1-16 12:15 編輯
如果數據用哂,到時又可以點check?
論壇新手 發表於 2022-1-16 12:04


##107#

唔得就去
麦記,七仔....
作者: 論壇新手    時間: 2022-1-16 12:25

##107#

唔得就去
麦記,七仔....
lolai 發表於 2022-1-16 12:12



    咁樣就真係麻乜煩啦
作者: csuse123    時間: 2022-1-16 13:41

睇落同3自家個APPS - DIY SIM 差唔多
無啦啦又整多舊魚...
kingkiu 發表於 2022-1-16 11:48

這是政府實施實名制的規定,每人可登記每個持牌人10張卡,於是乎個個都去申請牌照,有自己的app,其實都是為生存、要做最多生意。
假如當日政府規定是不限數量,相信每個電訊商只需用一個app就掂。
作者: 1個閒人    時間: 2022-1-16 15:05

咁樣就真係麻乜煩啦
論壇新手 發表於 2022-1-16 12:25



    這是方便實名制, 我支持.
最好為合作的用家, 加多點優惠啦
作者: 楓葉心    時間: 2022-1-16 20:20

睇落同3自家個APPS - DIY SIM 差唔多
無啦啦又整多舊魚...
kingkiu 發表於 2022-1-16 11:48

係囉...點解唔合埋一個
作者: chuwest    時間: 2022-1-16 20:49

這是方便實名制, 我支持.
最好為合作的用家, 加多點優惠啦
1個閒人 發表於 2022-1-16 15:05

免費倒貼你用好無?

P.s.無data check唔到status 係本末倒置既設計
你吹奏都吹得make sense少少好無?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: chuwest    時間: 2022-1-16 20:51

係囉...點解唔合埋一個
楓葉心 發表於 2022-1-16 20:20

因為agent 唔到。
似乎萬能卡agent “未必”只開俾3卡用。
可能開俾hk mobile 個啲

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: csuse123    時間: 2022-1-16 22:06

本帖最後由 csuse123 於 2022-1-17 02:00 編輯
因為agent 唔到。
似乎萬能卡agent “未必”只開俾3卡用。
可能開俾hk mobile 個啲

via HKEPC IR Pro 3. ...
chuwest 發表於 2022-1-16 20:51

萬能卡agent 是直銷中心直接出牌。
但hk mobile 自己亦有一個牌,所以必然會分開app,但兩個app相似度應該有99%。
雖然我未用到sim world,但登入頁面基本上與sosim一模一樣,可見都是同一制作,隨時是買一送三(sosim、hkmobile、萬能卡)。
作者: 愚樂無窮    時間: 2022-1-16 22:31

以前用3個apps睇到
依家仲得唔得
作者: h5n1abc    時間: 2022-1-17 09:31

如果用app 可以睇埋其他親友的萬能卡 用量同到期日,又可替佢地增值同開plan 就好。
作者: csuse123    時間: 2022-1-17 09:51

本帖最後由 csuse123 於 2022-1-17 10:40 編輯
如果用app 可以睇埋其他親友的萬能卡 用量同到期日,又可替佢地增值同開plan 就好。 ...
h5n1abc 發表於 2022-1-17 09:31

原則上可以,但登入要otp。
操作基本上與sosim一樣。
作者: 論壇新手    時間: 2022-1-17 11:07

這是方便實名制, 我支持.
最好為合作的用家, 加多點優惠啦
1個閒人 發表於 2022-1-16 15:05



    實名,有得你吾合作咩?
作者: 1個閒人    時間: 2022-1-17 11:14

實名,有得你吾合作咩?
論壇新手 發表於 2022-1-17 11:07



    有D人早早合作去實名, 應該要獎佢
    有D人多多藉口唔實名, 就冇謂獎佢
作者: s2140091    時間: 2022-1-17 11:55

有D人早早合作去實名, 應該要獎佢
    有D人多多藉口唔實名, 就冇謂獎佢 ...
1個閒人 發表於 2022-1-17 11:14


早實名=合作?
你呢D係咩邏輯
作者: 論壇新手    時間: 2022-1-17 11:58

有D人早早合作去實名, 應該要獎佢
    有D人多多藉口唔實名, 就冇謂獎佢 ...
1個閒人 發表於 2022-1-17 11:14



實名,有得你找藉口咩?
亦吾會因為小恩小惠而提早實名囉,數據及分鐘多的是,都用唔哂。
提早實名送多一年有效期就或者諗下。
作者: s2140091    時間: 2022-1-17 12:03

實名,有得你找藉口咩?
亦吾會因為小恩小惠而提早實名囉,數據及分鐘多的是,都用唔哂。
提早實名送多 ...
論壇新手 發表於 2022-1-17 11:58


咪就係,法例規定要實名除非唔用,要用就無得唔合作
係佢自己衝出黎自我感覺良好
作者: 1個閒人    時間: 2022-1-17 12:11

早實名=合作?
你呢D係咩邏輯
s2140091 發表於 2022-1-17 11:55



    乜你個邏輯, 覺得拖延實名, 就可以叫合作咩
作者: s2140091    時間: 2022-1-17 12:18

本帖最後由 s2140091 於 2022-1-17 12:21 編輯
乜你個邏輯, 覺得拖延實名, 就可以叫合作咩
1個閒人 發表於 2022-1-17 12:11


咩叫拖延?法例講明限期前實名就得
你呢D係咩邏輯?笑死人
作者: 1個閒人    時間: 2022-1-17 12:34

咩叫拖延?法例講明限期前實名就得
你呢D係咩邏輯?笑死人
s2140091 發表於 2022-1-17 12:18



    我唔阻你慢慢鑽研, 搵籍口拖延實名,

我支持早D實名嘅用戶, 有獎
作者: s2140091    時間: 2022-1-17 12:39

我唔阻你慢慢鑽研, 搵籍口拖延實名,

我支持早D實名嘅用戶, 有獎 ...
1個閒人 發表於 2022-1-17 12:34


只要係限期内,最後一日都好做實名,都係非常合作,根本唔存在揾藉口拖延。
睇下你又點兜先
作者: 1個閒人    時間: 2022-1-17 12:54

本帖最後由 1個閒人 於 2022-1-17 12:55 編輯
只要係限期内,最後一日都好做實名,都係非常合作,根本唔存在揾藉口拖延。
睇下你又點兜先 ...
s2140091 發表於 2022-1-17 12:39



    我句子原意係, 早實名嘅用戶,咁合作應有優惠回贈

你想點扭曲意思, 你鐘意啦,
反正總有人, 係要拖到最後, 我唔會反對的.
作者: s2140091    時間: 2022-1-17 13:01

我句子原意係, 早實名嘅用戶,咁合作應有優惠回贈

你想點扭曲意思, 你鐘意啦,
反正總有人, 係要拖到最後, 我唔會反對的.
1個閒人 發表於 2022-1-17 12:54


你係呢個回覆唔係咁講wor係你自己扭曲自己意思定係12:54的我打倒12:11的我?
乜你個邏輯, 覺得拖延實名, 就可以叫合作咩
1個閒人 發表於 2022-1-17 12:11

作者: 1個閒人    時間: 2022-1-17 13:16

你係呢個回覆唔係咁講wor係你自己扭曲自己意思定係12:54的我打倒12:11的我?
...
s2140091 發表於 2022-1-17 13:01


合作同合法, 性質係有唔同,
如果你想繼續扭曲意思黎抽水, 畀你贏...又有乜所謂

因我只想[ 早實名嘅用戶, 合作會多點優惠]

~完~
作者: s2140091    時間: 2022-1-17 13:25

本帖最後由 s2140091 於 2022-1-17 13:30 編輯
合作同合法, 性質係有唔同,
如果你想繼續扭曲意思黎抽水, 畀你贏...又有乜所謂

因我只想[  ...
1個閒人 發表於 2022-1-17 13:16


無錯,合作同合法, 性質係有唔同。但係於限期前最後一日實名都係既合法又合作。
呢點就係我覺得你之前話“早實名合作&拖延實名, 就可以叫合作咩” 係有問題
作者: csuse123    時間: 2022-1-17 13:34

遲到最後一日才實名是有風險的,萬一太多人(例如超過100萬)趕在最後一刻前進行,造成網絡擠塞,不能去到有關網頁、不能開app、收不到otp、上傳身分證失敗等等情況而導致沒法實名,卡從此被廢,就不能恕任何人,因為政府已給你超過一年時間,非常足夠時間去做,但你偏偏不領情,自己決意最後一刻才做,打死無恕了。
作者: s2140091    時間: 2022-1-17 13:39

本帖最後由 s2140091 於 2022-1-17 13:41 編輯
遲到最後一日才實名是有風險的,萬一太多人(例如超過100萬)趕在最後一刻前進行,造成網絡擠塞,不能去到 ...
csuse123 發表於 2022-1-17 13:34

無錯,等於盡量不要係儲值卡到期日增值延期/做MNP,早2-3日有咩問題都仲處理到。
今次實名下年2月頭-2月中做,避免最後幾日爆server
作者: chuwest    時間: 2022-1-19 00:15

合作同合法, 性質係有唔同,
如果你想繼續扭曲意思黎抽水, 畀你贏...又有乜所謂

因我只想[  ...
1個閒人 發表於 2022-1-17 13:16

麻煩回post有啲養分。
你大想頭埋啲乜唔使周圍宣揚。

都係個句,要isp 因實名送優惠誘因真係唔大。
本身用得prepaid 就唔係loyal customers, 而isp又其實無乜肉食。
咪看成有燒肺劵效應

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 1個閒人    時間: 2022-1-19 00:39

麻煩回post有啲養分。
你大想頭埋啲乜唔使周圍宣揚。

都係個句,要isp 因實名送優惠誘因真係唔大。
本身 ...
chuwest 發表於 2022-1-19 00:15


乜野叫大想頭? 你唔見SOSIM有野送咩
我只係起呢個帖講, 並沒有周圍宣揚, 但係有位人兄追住我傾計

不過, 我諗你未必識分, 起碼你居然摷返前日嘅帖黎講
作者: ze123    時間: 2022-1-19 12:57

kli 發表於 2022-1-14 15:25



    改用app的話咁我轉返回clubsim 算。
作者: h5n1abc    時間: 2022-1-19 16:54

我仲以為大家會喜歡用 app 多過用 ussd添
作者: lolai    時間: 2022-1-19 17:14

本帖最後由 lolai 於 2022-1-19 17:17 編輯
我仲以為大家會喜歡用 app 多過用 ussd添
h5n1abc 發表於 2022-1-19 16:54


用code只按幾下就可完成查數了。

用app就煩多一些。
不過上網卡用在一些不能用code的蛋/手指, app會方便些。
作者: csuse123    時間: 2022-1-19 20:50

用code只按幾下就可完成查數了。

用app就煩多一些。
不過上網卡用在一些不能用code的蛋/手指, app會方便 ...
lolai 發表於 2022-1-19 17:14

為什麼用app會煩多一些?
我有用sosim app(相信萬能app應該都差不多),登入後只要不登出(選擇記著電話號碼),下次只要一click開app就會即時顯示用量,什麼都不用打。
作者: wuchihangfox    時間: 2022-1-19 22:45

遲到最後一日才實名是有風險的,萬一太多人(例如超過100萬)趕在最後一刻前進行,造成網絡擠塞,不能去到 ...
csuse123 發表於 2022-1-17 13:34


最後一日先增值。。。 EPC 大有人在
利申。。 自己都係
作者: csuse123    時間: 2022-1-20 01:54

網上見到兩張SIM World的圖,可以說與SoSIM有99%相似:
SIMWorld1png.jpg
SIMWorld2.jpg

圖片附件: SIMWorld1png.jpg (2022-1-20 01:54, 20.19 KB) / 下載次數 34
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2303608&k=3ee93f86ce906177d56e920cff4e0345&t=1782428822&sid=m5UvcKkTVT



圖片附件: SIMWorld2.jpg (2022-1-20 01:54, 28.65 KB) / 下載次數 32
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2303609&k=244a33b73d6083fd8087ee4672d9abd8&t=1782428822&sid=m5UvcKkTVT


作者: chuwest    時間: 2022-1-20 09:58

乜野叫大想頭? 你唔見SOSIM有野送咩
我只係起呢個帖講, 並沒有周圍宣揚, 但係有位人兄追住我傾計 ...
1個閒人 發表於 2022-1-19 00:39


對對對, 你全對.
我乜都唔識分. 你最識分....你嬴哂了..

P.s. 起呢個帖講 = 並沒有周圍宣揚,
NgNg....你嬴.

P.s.II  行so sim 用app 查card status, 不方便. 而且玩得似so sim mode = 可能有機要硬食入錢買plan, (優惠價)買券可能成為歷史...
作者: chuwest    時間: 2022-1-20 09:59

網上見到兩張SIM World的圖,可以說與SoSIM有99%相似:
csuse123 發表於 2022-1-20 01:54



    99.99% 買同一個IT packaga
作者: h5n1abc    時間: 2022-1-20 12:36

萬能好似話就算無 data 都可以用 個app,咁可以算不錯。如果唔駛每次登要都收 otp 就更方便…
作者: SYW    時間: 2022-1-20 13:05

萬能好似話就算無 data 都可以用 個app,咁可以算不錯。如果唔駛每次登要都收 otp 就更方便… ...
h5n1abc 發表於 2022-1-20 12:36



    source?
連隔離sosim都未見有提過可以在無data之下可以做到
作者: h5n1abc    時間: 2022-1-20 13:08

source?
連隔離sosim都未見有提過可以在無data之下可以做到
SYW 發表於 2022-1-20 13:05


有印象好似 佢個 fb 答過提問。
作者: 1個閒人    時間: 2022-1-20 13:18

有印象好似 佢個 fb 答過提問。
h5n1abc 發表於 2022-1-20 13:08



    會唔會係指, 要有WIFI連線呢? 對我黎講,都好方便
作者: SYW    時間: 2022-1-20 13:33

有印象好似 佢個 fb 答過提問。
h5n1abc 發表於 2022-1-20 13:08



cappp.JPG

我覺得佢後面個句多餘

圖片附件: cappp.JPG (2022-1-20 13:33, 29.74 KB) / 下載次數 31
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2303661&k=7c03ba9c1bdf473bab79f1eb64534f05&t=1782428822&sid=m5UvcKkTVT


作者: csuse123    時間: 2022-1-20 13:33

本帖最後由 csuse123 於 2022-1-20 13:35 編輯
source?
連隔離sosim都未見有提過可以在無data之下可以做到
SYW 發表於 2022-1-20 13:05

唔駛每次登要都收 otp ,Sosim是可以,相信萬能都可以。
至於“無 data 都可以用 個app”相信是指沒有買任何plan的卡或已用完原生數據的卡都可以用app,不是不需要用data也可以開、用app,數據可以來自wifi或其他儲值卡。不可能連開app才買plan都不准吧?
其實所有app都是這樣。
作者: se126    時間: 2022-1-20 13:47

用app為自助實名作準備

via HKEPC Reader for Android
作者: new68u    時間: 2022-1-20 13:58

今日重未到我號碼用得,繼續等。  
作者: 1個閒人    時間: 2022-1-20 14:40

果條龍.....會唔會係由5字頭開始搞先, 9字頭最後處理呢?
作者: 楓葉心    時間: 2022-1-20 16:06

依家係咪得3有出儲值卡app實名?
作者: s2140091    時間: 2022-1-20 18:40

依家係咪得3有出儲值卡app實名?
楓葉心 發表於 2022-1-20 16:06


中移好似都有
作者: csuse123    時間: 2022-1-21 10:15

本帖最後由 csuse123 於 2022-1-21 13:13 編輯

今日終於收到這個sms了(和fb官網描述的有所不同),馬上登入app看看。
SIMWorldSMS.png
主要有四頁,與Sosim差不多:
主頁-有效的數據、通話等資料,有增值-似乎只限用增值券,未有其他選擇
Screenshot_20220121-094802.png
購買組-買plan專頁
Screenshot_20220121-094902.png
設定-一般如文字等設定,但未見實名設定,有mnp,應該方便了大家了,不過不知是否如Sosim一樣,以號碼冚號碼?
Screenshot_20220121-130032.png
獎賞-現有獎賞,嘩,原來有送100Gb/30日,有效期到年尾,好嘢!
Screenshot_20220121-095039.png
其實都算簡單易用。

圖片附件: SIMWorldSMS.png (2022-1-21 10:14, 136.33 KB) / 下載次數 33
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2303740&k=fb80ffa4080b8e264196250e5c7cdb0c&t=1782428822&sid=m5UvcKkTVT



圖片附件: Screenshot_20220121-094802.png (2022-1-21 10:14, 55.34 KB) / 下載次數 32
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2303741&k=c466a2de95eb1a5955cbc2015f253f71&t=1782428822&sid=m5UvcKkTVT



圖片附件: Screenshot_20220121-094902.png (2022-1-21 10:14, 148.52 KB) / 下載次數 37
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2303742&k=0ae6d55efd143cf73221f7e44f79bf88&t=1782428822&sid=m5UvcKkTVT



圖片附件: Screenshot_20220121-095039.png (2022-1-21 10:14, 53.19 KB) / 下載次數 38
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2303743&k=b410471024067fdc0f5b7b61206aaefb&t=1782428822&sid=m5UvcKkTVT



圖片附件: Screenshot_20220121-130032.png (2022-1-21 13:12, 47.55 KB) / 下載次數 32
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2303772&k=2ebf2127bb0e5dfc2550fc78170e356f&t=1782428822&sid=m5UvcKkTVT


作者: 1個閒人    時間: 2022-1-21 10:19

本帖最後由 1個閒人 於 2022-1-21 10:22 編輯
今日終於收到這個sms了(和fb官網描述的有所不同),馬上登入app看看。

主要有四頁,與Sosim差不多:
主頁 ...
csuse123 發表於 2022-1-21 10:15



    多謝分享

原來會收到SMS, 咁就唔使日日##107#了

PS: 而家先去到6字頭電話, 我個9字頭, 有排等
作者: csuse123    時間: 2022-1-21 10:23

多謝分享

原來會收到SMS, 咁就唔使日日##107#了

PS: 而家先去到6字頭電話, 我個9字頭,  ...
1個閒人 發表於 2022-1-21 10:19

不是呀,我是打##107#才收到,不是自動來的,所以要繼續打。
作者: 1個閒人    時間: 2022-1-21 10:28

不是呀,我是打##107#才收到,不是自動來的,所以要繼續打。
csuse123 發表於 2022-1-21 10:23



    唔該哂

送100G/30日......我咁大個仔, 都未試過有咁多數據洗
作者: sm21    時間: 2022-1-21 13:21

今日終於收到這個sms了(和fb官網描述的有所不同),馬上登入app看看。

主要有四頁,與Sosim差不多:
主頁 ...
csuse123 發表於 2022-1-21 10:15


留意到原本$198 365日 30GB本地+3GB中澳 變咗 35GB本地+5GB中澳
作者: SYW    時間: 2022-1-21 13:49

留意到原本$198 365日 30GB本地+3GB中澳 變咗 35GB本地+5GB中澳
sm21 發表於 2022-1-21 13:21



    3萬終於有動作?
官網未見update
capppp.JPG

圖片附件: capppp.JPG (2022-1-21 13:48, 63.47 KB) / 下載次數 33
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2303780&k=7ac184f8594507b307d1ae809de39fde&t=1782428822&sid=m5UvcKkTVT


作者: csuse123    時間: 2022-1-21 14:49

3萬終於有動作?
官網未見update
SYW 發表於 2022-1-21 13:49

亦可能是app獨家專享優惠。
另外亦可以買中港澳台plan-$198/11+5Gb:
Screenshot_20220121-144058.png

圖片附件: Screenshot_20220121-144058.png (2022-1-21 14:48, 134.67 KB) / 下載次數 38
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2303783&k=a28dfe0988fb50a56f88cad36dee8818&t=1782428822&sid=m5UvcKkTVT


作者: hkkkf    時間: 2022-1-21 15:40

亦可能是app獨家專享優惠。
另外亦可以買中港澳台plan-$198/11+5Gb:
csuse123 發表於 2022-1-21 14:49


舊plan, 有左好耐
作者: sm21    時間: 2022-1-21 16:44

本帖最後由 sm21 於 2022-1-21 16:47 編輯
舊plan, 有左好耐
hkkkf 發表於 2022-1-21 15:40


冇記錯呢個plan 以前只限紫卡同灰卡申請
現在好似開放埋比其他卡申請
作者: hkkkf    時間: 2022-1-21 16:58

冇記錯呢個plan 以前只限紫卡同灰卡申請
現在好似開放埋比其他卡申請
sm21 發表於 2022-1-21 16:44


3HK萬能卡網站已經有介紹和申請code好耐,
只不過冇人留意,細心揾下就會揾到
作者: csuse123    時間: 2022-1-21 21:02

3HK萬能卡網站已經有介紹和申請code好耐,
只不過冇人留意,細心揾下就會揾到 ...
hkkkf 發表於 2022-1-21 16:58

中港澳台 - 365日/11GB+5GB社交媒體數據的code是321,介紹和申請方法當然有好久了,是2018年就有(當時是4+1Gb)。但一向以來只許特別的中港澳台萬能卡(所謂紫卡同灰卡,如下圖) 開的plan,其他萬能卡是不能開,相反亦是,兩者完全是不同類,互不相干。請問你的意思是否一早普通萬能卡就可以開這個plan,是幾時開始,有詳細資料嗎?
4PlacesRoaming.jpg

圖片附件: 4PlacesRoaming.jpg (2022-1-21 21:00, 45.23 KB) / 下載次數 34
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2303823&k=c8007878fe2cabb2fded72ba2c67b5eb&t=1782428822&sid=m5UvcKkTVT


作者: hkkkf    時間: 2022-1-21 21:50

中港澳台 - 365日/11GB+5GB社交媒體數據的code是321,介紹和申請方法當然有好久了,是2018年就有(當時是4+ ...
csuse123 發表於 2022-1-21 21:02

大約一年前3HK網站已經有365日
中港澳台Plan,
所有萬能卡都可以開plan,不過冇人留意
https://web.three.com.hk/prepaid/intcardcnhkmotw/index.html
作者: csuse123    時間: 2022-1-21 22:17

大約一年前3HK網站已經有365日
中港澳台Plan,
所有萬能卡都可以開plan,不過冇人留意
...
hkkkf 發表於 2022-1-21 21:50

這個網頁早就有大家都知道,但亦知道普通萬能卡不能用,在普通萬能卡的網頁沒有這個plan:
https://web.three.com.hk/prepaid/intcard/index.html
如果你說所有萬能卡都可以開plan,請拿出證據來,你開過的話,請貼上有關的sms,最好就有直銷中心的正式回應,謝謝!
2021年9月有人在直銷中心fb問過:
CHMT卡.png
當時直銷中心的人話普通、MNP萬能卡"不支持這咭內容"。

圖片附件: CHMT卡.png (2022-1-21 22:14, 74.4 KB) / 下載次數 34
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2303836&k=828b08353431bd45de9c25d3bc702cc9&t=1782428822&sid=m5UvcKkTVT


作者: HTTP404    時間: 2022-1-23 03:14

呢張4地萬能非原生卡數據計劃到期後, ##107# 查詢還有剩餘數據, 但刪除了計劃到期日字句, 並且不能上網了。是否重開相同plan可續用之前data?
作者: SYW    時間: 2022-1-23 07:54

呢張4地萬能非原生卡數據計劃到期後, ##107# 查詢還有剩餘數據, 但刪除了計劃到期日字句, 並且不能上網了。 ...
HTTP404 發表於 2022-1-23 03:14

發##107#上黎比各位師兄望望
照計非原生數據,過期後不能再用

via HKEPC Reader for Android
作者: csuse123    時間: 2022-1-23 11:23

呢張4地萬能非原生卡數據計劃到期後, ##107# 查詢還有剩餘數據, 但刪除了計劃到期日字句, 並且不能上網了。 ...
HTTP404 發表於 2022-1-23 03:14

中港澳台萬能卡有兩種數據:
漫遊數據及漫遊社交數據。
而這張卡基本上是原生卡,除非所有原生數據用完,開plan後見到數據會重疊,但事實是分開計數,先用plan數據,所以用完plan數據仍會有原生數據存在。
另外,根據條款13,“如本地流動數據用量用畢, 所餘之社交媒體數據將同時不能使用。”所以如果只剩下社交數據都無得用。至於再開plan能否使用舊數據?上面已提過數據會重疊,看不到實際情況的,所以沒有幾人報告,不清楚。應該要等你再用完所有plan數據才知,比較兩次漫遊社交數據餘額數字,所以只能等,而且要瘋狂燒去社交數據才知道。
但我個人估計是可以的。
作者: 1個閒人    時間: 2022-1-27 18:20

今日終於收到這個sms了(和fb官網描述的有所不同),馬上登入app看看。

主要有四頁,與Sosim差不多:
主頁 ...

csuse123 發表於 2022-1-21 10:15



    今日開到APPS了, 但冇送我100Gb/30日獎賞
作者: 剋星    時間: 2022-1-27 18:41

今日終於收到這個sms了(和fb官網描述的有所不同),馬上登入app看看。

主要有四頁,與Sosim差不多:
主頁 ...
csuse123 發表於 2022-1-21 10:15


獎賞點有?
作者: csuse123    時間: 2022-1-27 20:45

獎賞點有?
剋星 發表於 2022-1-27 18:41

我不知道,我一開就有。
可能隨機送出。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2