作者: 電子廢物 時間: 2021-3-25 09:36 標題: 中移動 x 港鐵 地底都終於有5G
本帖最後由 電子廢物 於 2021-3-25 22:28 編輯
今日發現到港鐵到銅鑼灣站附近鐵路隧道,到月台都有5G訊號
速度都叫正正常常~
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2254903&k=f51d7b92632e80bac0118364f70d54b8&t=1782151826&sid=6N5xPyZ8Vj

作者: Matt_Leung 時間: 2021-3-25 09:56
玩過哩個台之前30日張免費卡,4G快過5G

98%時間都係收唔到5G,好難搵地方測試
作者: Andysland 時間: 2021-3-25 10:56
回覆 1# 電子廢物
之前都試過 https://youtu.be/u_EIaaN4xBY
作者: HENRYCHW 時間: 2021-3-25 19:02
好多台都有地鐵5G啦
冇咩特別 又唔係特別快
作者: 電子廢物 時間: 2021-3-25 22:24
港島九龍周街都收到喎...
作者: 電子廢物 時間: 2021-3-25 22:25
中移動地鐵無自己4G, 所以佢唔似其他網絡商咁可以一轉身就有5G..
作者: 電子廢物 時間: 2021-3-25 22:27
成段片都係新界...
作者: Matt_Leung 時間: 2021-3-25 22:29
咁可能你係最近先用,
我上年試左3個月都係收唔到居多,
我活動範圍由北區至港島都有,
就算係旺角都係好少位置收到
作者: 電子廢物 時間: 2021-3-26 00:32
回覆 8# Matt_Leung
反而係咪手機接收差? 我上年7月開始用
作者: youhello507 時間: 2021-3-26 09:33
佢 show 5G connected, 但實際係行緊 4G speed. 你用 nperf 就睇到.
要 speed test 才知速度是否正常.
作者: Matt_Leung 時間: 2021-3-26 09:46
我用其他台好正常,用返佢個4G反而仲快過5G
作者: xiaopei 時間: 2021-3-26 10:16
覺得CSL同3HK 5G好過CMHK
作者: ze123 時間: 2021-3-26 11:46
國家級任務,建立智慧城市
作者: ricky1992 時間: 2021-3-26 22:20
個ping好低
作者: shukfam 時間: 2021-3-26 23:19
係, 仲幾多地方收到
作者: 牧如生 時間: 2021-3-26 23:59
之前見人POST 過, 唔同台既5G係MTR 個SPEED 都幾大分別
https://ezone.ulifestyle.com.hk/article/2893531
作者: Godsson 時間: 2021-3-27 00:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PN420 時間: 2021-3-28 10:50
今朝搭地鐵測試,由北角至荔景經旺角,
除了在長沙灣及荔枝角找到N1(424130)的手影外,
整段路就找不到任何NR的蹤影。
作者: 電子廢物 時間: 2021-3-28 20:58
本帖最後由 電子廢物 於 2021-3-28 21:00 編輯
我都搵唔到N1訊號,我估佢都係用返LTE頻譜升級上5G
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2255472&k=dfc6ba9e65b7cb3e193164bd54853039&t=1782151826&sid=6N5xPyZ8Vj

作者: aaaaabhk 時間: 2021-3-28 22:50
個個台差唔多做完佢先開始做
作者: 電子廢物 時間: 2021-3-29 00:27
佢差唔多係一步到位,今日經過荃灣線同港島線都keep到有5G
作者: aaaaabhk 時間: 2021-3-29 00:53
CMHK WEEK 7-9 /2021 果陣先做左UPGRADE~
作者: aaaaabhk 時間: 2021-3-29 00:56
數下應該就得23個地底站既N1轉做5G!
作者: PN420 時間: 2021-3-29 21:59
但CMHK好多地鐵站仍未有N1或N78,
就算手機顯示5G都應該唔係真5G.


