Board logo

標題: 中移動 x 港鐵 地底都終於有5G [打印本頁]

作者: 電子廢物    時間: 2021-3-25 09:36     標題: 中移動 x 港鐵 地底都終於有5G

本帖最後由 電子廢物 於 2021-3-25 22:28 編輯

今日發現到港鐵到銅鑼灣站附近鐵路隧道,到月台都有5G訊號
速度都叫正正常常~
IMG_20210325_093523.jpg

圖片附件: IMG_20210325_093523.jpg (2021-3-25 09:35, 63.7 KB) / 下載次數 47
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2254903&k=f51d7b92632e80bac0118364f70d54b8&t=1782151826&sid=6N5xPyZ8Vj


作者: Matt_Leung    時間: 2021-3-25 09:56

玩過哩個台之前30日張免費卡,4G快過5G
98%時間都係收唔到5G,好難搵地方測試
作者: Andysland    時間: 2021-3-25 10:56

回覆 1# 電子廢物

之前都試過 https://youtu.be/u_EIaaN4xBY
作者: HENRYCHW    時間: 2021-3-25 19:02

好多台都有地鐵5G啦
冇咩特別 又唔係特別快
作者: 電子廢物    時間: 2021-3-25 22:24

玩過哩個台之前30日張免費卡,4G快過5G
98%時間都係收唔到5G,好難搵地方測試 ...
Matt_Leung 發表於 2021-3-25 09:56



    港島九龍周街都收到喎...
作者: 電子廢物    時間: 2021-3-25 22:25

好多台都有地鐵5G啦
冇咩特別 又唔係特別快
HENRYCHW 發表於 2021-3-25 19:02



    中移動地鐵無自己4G, 所以佢唔似其他網絡商咁可以一轉身就有5G..
作者: 電子廢物    時間: 2021-3-25 22:27

回覆  電子廢物

之前都試過
Andysland 發表於 2021-3-25 10:56


成段片都係新界...
作者: Matt_Leung    時間: 2021-3-25 22:29

港島九龍周街都收到喎...
電子廢物 發表於 2021-3-25 22:24


咁可能你係最近先用,
我上年試左3個月都係收唔到居多,
我活動範圍由北區至港島都有,
就算係旺角都係好少位置收到
作者: 電子廢物    時間: 2021-3-26 00:32

回覆 8# Matt_Leung


    反而係咪手機接收差? 我上年7月開始用
作者: youhello507    時間: 2021-3-26 09:33

佢 show 5G connected, 但實際係行緊 4G speed.  你用 nperf 就睇到.

要 speed test 才知速度是否正常.
作者: Matt_Leung    時間: 2021-3-26 09:46

回覆  Matt_Leung


    反而係咪手機接收差? 我上年7月開始用
電子廢物 發表於 2021-3-26 00:32

我用其他台好正常,用返佢個4G反而仲快過5G
作者: xiaopei    時間: 2021-3-26 10:16

覺得CSL同3HK 5G好過CMHK
作者: ze123    時間: 2021-3-26 11:46

國家級任務,建立智慧城市
作者: ricky1992    時間: 2021-3-26 22:20

個ping好低
作者: shukfam    時間: 2021-3-26 23:19

覺得CSL同3HK 5G好過CMHK
xiaopei 發表於 2021-3-26 10:16

係, 仲幾多地方收到
作者: 牧如生    時間: 2021-3-26 23:59

今日發現到港鐵到銅鑼灣站附近鐵路隧道,到月台都有5G訊號
速度都叫正正常常~  
...
電子廢物 發表於 2021-3-25 09:36

之前見人POST 過, 唔同台既5G係MTR 個SPEED 都幾大分別
https://ezone.ulifestyle.com.hk/article/2893531
作者: Godsson    時間: 2021-3-27 00:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PN420    時間: 2021-3-28 10:50

今朝搭地鐵測試,由北角至荔景經旺角,
除了在長沙灣及荔枝角找到N1(424130)的手影外,
整段路就找不到任何NR的蹤影。
作者: 電子廢物    時間: 2021-3-28 20:58

本帖最後由 電子廢物 於 2021-3-28 21:00 編輯

我都搵唔到N1訊號,我估佢都係用返LTE頻譜升級上5G
IMG_20210328_205757.jpg

圖片附件: IMG_20210328_205757.jpg (2021-3-28 20:58, 76.6 KB) / 下載次數 23
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2255472&k=dfc6ba9e65b7cb3e193164bd54853039&t=1782151826&sid=6N5xPyZ8Vj


作者: aaaaabhk    時間: 2021-3-28 22:50

個個台差唔多做完佢先開始做
作者: 電子廢物    時間: 2021-3-29 00:27

個個台差唔多做完佢先開始做
aaaaabhk 發表於 2021-3-28 22:50



    佢差唔多係一步到位,今日經過荃灣線同港島線都keep到有5G
作者: aaaaabhk    時間: 2021-3-29 00:53

佢差唔多係一步到位,今日經過荃灣線同港島線都keep到有5G
電子廢物 發表於 2021-3-29 00:27



CMHK WEEK 7-9 /2021 果陣先做左UPGRADE~
作者: aaaaabhk    時間: 2021-3-29 00:56

佢差唔多係一步到位,今日經過荃灣線同港島線都keep到有5G
電子廢物 發表於 2021-3-29 00:27



數下應該就得23個地底站既N1轉做5G!
作者: PN420    時間: 2021-3-29 21:59

數下應該就得23個地底站既N1轉做5G!
aaaaabhk 發表於 2021-3-29 00:56


但CMHK好多地鐵站仍未有N1或N78,
就算手機顯示5G都應該唔係真5G.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2