Board logo

標題: [測試] 7-11 4G流動數據通話儲值卡速度真係唔錯 [打印本頁]

作者: pekepeke    時間: 2014-12-15 16:54     標題: 7-11 4G流動數據通話儲值卡速度真係唔錯

買左5張,開左一張黎試下,速度真係唔錯

DSC_000004.JPG

Screenshot_2014-12-07-23-37-03.png

圖片附件: DSC_000004.JPG (2014-12-15 16:52, 55.51 KB) / 下載次數 159
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1745016&k=70c3bef2f3f864b0edeebbc2a2e5d745&t=1782652419&sid=a7UPwecn2on



圖片附件: Screenshot_2014-12-07-23-37-03.png (2014-12-15 16:52, 86.84 KB) / 下載次數 190
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1745017&k=6ee3e3c612e1789ea7184652ca9ce459&t=1782652419&sid=a7UPwecn2on


作者: wukw    時間: 2014-12-15 17:36

咁樣試一試冇咗 100M,試三次咪係咁先
作者: pekepeke    時間: 2014-12-15 17:40

咁樣試一試冇咗 100M,試三次咪係咁先
wukw 發表於 2014-12-15 17:36


我今次好彩啲,祇係用左70mb
作者: a527692384    時間: 2014-12-15 17:48

本帖最後由 a527692384 於 2014-12-15 18:03 編輯

用4g真是會快樂不知流量過
作者: kongisp    時間: 2014-12-15 17:48

買左5張,開左一張黎試下,速度真係唔錯
pekepeke 發表於 15/12/2014 04:54 PM


支持評測,呢個價錢真係收哂貨
作者: ltguaiguai    時間: 2014-12-15 17:53

可惜我未至於咁低用量 我與佢冇緣了
作者: kawing    時間: 2014-12-15 17:55

有冇得攜號轉台
作者: wukw    時間: 2014-12-15 18:00

300MB/30日 太少啦,有 1G 都可以諗諗  
作者: thomasli2014    時間: 2014-12-15 18:13

300MB/30日 太少啦,有 1G 都可以諗諗
wukw 發表於 2014-12-15 18:00



    300mbx5張=1.5GB
作者: ltguaiguai    時間: 2014-12-15 18:33

預計要2GB 咁即係一個月7張... 換卡換到頭都大埋
仲要計埋每張卡34.9 容乜易搞到精神錯亂 一陣跌到成地都係卡都未換到
作者: bbyubb    時間: 2014-12-15 18:33

是否一定要在7仔買 ? 正價 ?
作者: woodar    時間: 2014-12-15 20:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: roy05    時間: 2014-12-15 20:48

原來有得炒???
作者: sdds    時間: 2014-12-16 00:20

原來有得炒???
roy05 發表於 2014-12-15 20:48


唔明白
作者: bbyubb    時間: 2014-12-16 00:27

唔明白
sdds 發表於 2014-12-16 00:20


正價 $98, 交易廣場 $120
作者: ltguaiguai    時間: 2014-12-16 00:37

原來有得炒???
roy05 發表於 2014-12-15 20:48

等睇炒唔炒得起

via HKEPC Reader for Android
作者: sdds    時間: 2014-12-16 00:44

正價 $98, 交易廣場 $120
bbyubb 發表於 2014-12-16 00:27


曾經一度缺貨,但現在大部份7-11 都可以買到...
作者: se126    時間: 2014-12-16 00:52

回覆 16# ltguaiguai

水魚成街都係
拍賣區又冇成本
冇得輸喎
HEHE街市有售
都在拍賣區賣咗幾個月啦
作者: sdds    時間: 2014-12-16 00:54

回覆 18# se126

汗顏
作者: ltguaiguai    時間: 2014-12-16 01:03

回復 18 #se126

有印花袋又有現金賺 太理想了

其實我都有張hehe凸左出黎 不過又唔好意思拎出黎賣 用剩幾蚊就由佢漸漸死去算罷

via HKEPC Reader for Android
作者: se126    時間: 2014-12-16 08:53

回覆 20# ltguaiguai

見到賣卡佬HEHE($38+$50=$88)
賣$160重要話機會難逢
水魚問完無知問題後幫襯
好過睇戲
作者: diaxiax    時間: 2014-12-16 08:56

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a527692384    時間: 2014-12-16 09:07

回覆  ltguaiguai

見到賣卡佬HEHE($38+$50=$88)
賣$160重要話機會難逢
水魚問完無知問題後幫襯:t ...
se126 發表於 2014-12-16 08:53



    當然機會難逢,可以劏$160的水魚。要$160我使鬼買佢,我買2張$68的港澳都平過佢啦!
作者: edicool    時間: 2014-12-16 09:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ltguaiguai    時間: 2014-12-16 09:16

當然機會難逢,可以劏$160的水魚。要$160我使鬼買佢,我買2張$68的港澳都平過佢啦!:mad ...
a527692384 發表於 2014-12-16 09:07

真係唔知到底邊個機會難逢

via HKEPC Reader for Android
作者: se126    時間: 2014-12-16 09:36

回覆 25# ltguaiguai

你都機會難逢喎
作者: 北金烈貓    時間: 2014-12-16 09:59

可惜我未至於咁低用量 我與佢冇緣了
ltguaiguai 發表於 2014-12-15 17:53



    X2
作者: a527692384    時間: 2014-12-16 10:49

[img][/img]
回復 a527692384

想問邊張港澳$68卡?
edicool 發表於 2014-12-16 09:10


依張
鴨記買。
不過看到post的c hing都知會買邊張。而不會買
   
作者: pekepeke    時間: 2014-12-16 16:59

用4g真是會快樂不知流量過
a527692384 發表於 2014-12-15 17:48


真係好快
作者: wukw    時間: 2014-12-16 17:04

機會難逢又一例證  
作者: pekepeke    時間: 2014-12-16 17:21

支持評測,呢個價錢真係收哂貨
kongisp 發表於 2014-12-15 17:48


係呀!

我地2個人都係用4G上台低用量plan,平時都係2個 plan 喺 weekend 利用 wifi share 黎互補數據不足,最平果個 top up 都要十蚊加 100mb,pcc 果個仲唔祇十蚊加 100mb。

後黎加埋呢個300mb,仲有免費 wifi ,平時放喺部 spare 手機度,連2G儲值咭都慳番,又可以放喺隻 4G 蛋度用。

用慣左 4G ,由其係開 facebook 網頁就知道個分別。
有時番到屋企條寬頻線覺得真係好慢。

所以話,我地呢啲低用量用家真係收哂貨 十零蚊一個月冇得輸

作者: ckleung0923    時間: 2014-12-16 17:21

點解我手上嗰張係16年6尾

等升值中.... 希望炒得起啦
作者: pekepeke    時間: 2014-12-16 17:24

可惜我未至於咁低用量 我與佢冇緣了
ltguaiguai 發表於 2014-12-15 17:53


如果唔介意速度,仲有好多 ching 介紹既 prepaid card 都好抵用,呢張可以享受既祇係速度
作者: pekepeke    時間: 2014-12-16 17:24

有冇得攜號轉台
kawing 發表於 2014-12-15 17:55


我諗暫時未有
作者: pekepeke    時間: 2014-12-16 17:26

300MB/30日 太少啦,有 1G 都可以諗諗
wukw 發表於 2014-12-15 18:00


有好多 ching 介紹既 1G plan 都好抵用
作者: hidetoshi    時間: 2014-12-16 17:29

係呀!

我地2個人都係用4G上台低用量plan,平時都係2個 plan 喺 weekend 利用 wifi share 黎互補數據不 ...
pekepeke 發表於 2014-12-16 17:21

放4g蛋度用?!
吾係300mb/月咩?
用得幾耐..

via HKEPC Reader for Android
作者: pekepeke    時間: 2014-12-16 17:32

預計要2GB 咁即係一個月7張... 換卡換到頭都大埋
仲要計埋每張卡34.9 容乜易搞到精神錯亂 一陣跌到 ...
ltguaiguai 發表於 2014-12-15 18:33


我諗呢張祇係適合數據低用量,賣點祇係速度快、免費 wifi、8達通,電話通話(我就慳番一張2G電話card);如果係數據高用量用家真係無謂勉強
作者: pekepeke    時間: 2014-12-16 17:39

點解我手上嗰張係16年6尾  

等升值中....  希望炒得起啦
ckleung0923 發表於 2014-12-16 17:21


我啲全部都係 Oct 31, 2016 expire,我都有2張號碼唔錯,其中一張仲有 two pairs 尾
作者: kongisp    時間: 2014-12-16 17:45

有好多 ching 介紹既 1G plan 都好抵用
pekepeke 發表於 16/12/2014 05:26 PM


有無D好推介?
作者: pekepeke    時間: 2014-12-16 17:46

放4g蛋度用?!
吾係300mb/月咩?
用得幾耐..

via HKEPC Reader for Android
hidetoshi 發表於 2014-12-16 17:29


係呀!
weekend 一齊去街時用,一般都係whatsapp、facebook、messinger 等等,週末喺街好少睇 戲,所以用黎 support 上台 plan 用盡後既數據, so far so good
   

作者: ltguaiguai    時間: 2014-12-16 20:11

我諗呢張祇係適合數據低用量,賣點祇係速度快、免費 wifi、8達通,電話通話(我就慳番一張2G電話card); ...
pekepeke 發表於 2014-12-16 17:32

唉 就係想享受下個速度 冇緣了

via HKEPC Reader for Android
作者: se126    時間: 2014-12-16 20:15

回覆 36# hidetoshi

家居辦公室有wifi
又唔鍾意在手機睇片
真係夠有突
作者: edenli    時間: 2014-12-16 21:13

我諗呢張祇係適合數據低用量,賣點祇係速度快、免費 wifi、8達通,電話通話(我就慳番一張2G電話card); ...
pekepeke 發表於 2014-12-16 17:32



    你係長用定6個月會轉1次? 咁咪6個月轉1次電話號碼?
作者: hidetoshi    時間: 2014-12-17 00:33

回覆  hidetoshi

家居辦公室有wifi
又唔鍾意在手機睇片
真係夠有突 ...
se126 發表於 2014-12-16 20:15

原來吾睇片
300咁耐用

via HKEPC Reader for Android
作者: k-car    時間: 2014-12-17 01:07

10MB數據Whatsapp可以發(文字/錄音/相片)幾多個訊息??
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2146158


作者: roy05    時間: 2014-12-17 09:58

我果幾張係9字頭電話....

都係咁用啫~
作者: card_captor    時間: 2014-12-17 15:04

原來吾睇片
300咁耐用  

via HKEPC Reader for Android
hidetoshi 發表於 17/12/2014 00:33


唔睇片唔多上網,多數FB whatsapp line真係用好少。我用緊3台plan每月1GB data,但每個月只係用150 - 200MB左右。
作者: ltguaiguai    時間: 2014-12-17 16:14

唔睇片唔多上網,多數FB whatsapp line真係用好少。我用緊3台plan每月1GB data,但每個月只係用150 - 200 ...
card_captor 發表於 2014-12-17 15:04


咁哂料
作者: pekepeke    時間: 2014-12-17 17:46

有無D好推介?
kongisp 發表於 2014-12-16 17:45


呢D最好低調,亦都唔想抹殺其他 ching 既功勞,可以講既就係,最平果張唔駛二十蚊1G,我自己將來上台咭合約到期都會考慮轉用
   

作者: pekepeke    時間: 2014-12-17 17:48

回覆  hidetoshi

家居辦公室有wifi
又唔鍾意在手機睇片
真係夠有突 ...
se126 發表於 2014-12-16 20:15


係呀!
如果鍾意手機睇片其實可以先dl入sd咭然後慢慢睇

作者: pekepeke    時間: 2014-12-17 17:57

你係長用定6個月會轉1次? 咁咪6個月轉1次電話號碼?
edenli 發表於 2014-12-16 21:13

分開黎講,

要最抵就6個月轉1次

要追求速度,佢有好多唔同既plan配合唔同既需要

我自己就2樣都要,所以會6個月轉一次

我放喺spare電話度用,所以電話號碼可以用飛線,有需要時先至用8達通電話咭打出

   

作者: pekepeke    時間: 2014-12-17 18:01

10MB數據Whatsapp可以發(文字/錄音/相片)幾多個訊息??
k-car 發表於 2014-12-17 01:07


ching 好野
作者: pekepeke    時間: 2014-12-17 18:06

唔睇片唔多上網,多數FB whatsapp line真係用好少。我用緊3台plan每月1GB data,但每個月只係用150 - 200 ...
card_captor 發表於 2014-12-17 15:04


係呀!
我都係低用量,不過速度真係好快


Screenshot_2013-10-06-22-01-09.png

圖片附件: Screenshot_2013-10-06-22-01-09.png (2014-12-17 18:06, 85.62 KB) / 下載次數 77
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1745689&k=7c0c6d4819458acf08408c87fd8cfab4&t=1782652419&sid=a7UPwecn2on


作者: pekepeke    時間: 2014-12-17 18:09

我果幾張係9字頭電話....

都係咁用啫~
roy05 發表於 2014-12-17 09:58

我有一張5字頭,3張6字頭,份張9字頭
作者: ltguaiguai    時間: 2014-12-17 19:54

回覆 53# pekepeke

WOW~ 94.7 super!!
不過ching嗰度電話好似收得唔係咁好 得1格
請問哩次測一下 唔見左幾多MB?

哎呀~~ 引到我都好想體驗下爽下... 可惜用量真係唔夠我用
作者: card_captor    時間: 2014-12-17 20:05

本帖最後由 card_captor 於 2014-12-17 20:07 編輯
咁哂料
ltguaiguai 發表於 17/12/2014 16:14


最便宜啦, 月費只係$98 (已包乜鬼行政手續費). 或者好似其他CHING咁.. 用雙卡機. 為了KEEP住個number, 可以join 3台$3X淨通話, 然後買張$150/360日上網通.. = =

不過暫時雙卡機無乜邊部啱, 用緊LG GPRO2..
作者: 某人兄    時間: 2014-12-17 20:29

恆生卡7-11簽賬,星期五六日 $120 可賺 $20 cash dollars...
作者: Cartesius    時間: 2014-12-17 20:59

恆生卡7-11簽賬,星期五六日 $120 可賺 $20 cash dollars...
某人兄 發表於 2014-12-17 08:29 PM

岩岩入咗2張
作者: superman88    時間: 2014-12-17 22:10

今日八達通apps出左新版 , 未登記之八達通卡可查剩餘值 , 手機拍卡似乎反應快左 .
https://play.google.com/store/ap ... nfc_reader&hl=zh_HK
作者: hidetoshi    時間: 2014-12-17 23:36

唔睇片唔多上網,多數FB whatsapp line真係用好少。我用緊3台plan每月1GB data,但每個月只係用150 - 200 ...
card_captor 發表於 2014-12-17 15:04

Fb 吾多流量咩?

via HKEPC Reader for Android
作者: card_captor    時間: 2014-12-18 15:17

Fb 吾多流量咩?

via HKEPC Reader for Android
hidetoshi 發表於 17/12/2014 23:36


唔多,可能我少睇fb… 最多係Line + Hangouts, 連whatsapp都唔用。間唔中用apps上香討。
但星期1至5如果唔外出,我可以完全唔用data,因為屋企 & 公司有wifi,返工放工步行5分鐘。唔會上網
作者: ltguaiguai    時間: 2014-12-18 16:21

返工放工步行5分鐘
card_captor 發表於 2014-12-18 15:17


行5分鐘就到 我都想
作者: ckleung0923    時間: 2014-12-18 17:20

唔多,可能我少睇fb… 最多係Line + Hangouts, 連whatsapp都唔用。間唔中用apps上香討。
但星期1至5如果 ...
card_captor 發表於 2014-12-18 15:17

行5分鐘   
我每日返工來回搭車要3粒鐘   
作者: pekepeke    時間: 2014-12-18 17:41

回覆  pekepeke

WOW~ 94.7 super!!
不過ching嗰度電話好似收得唔係咁好 得1格
請問哩次 ...
ltguaiguai 發表於 2014-12-17 19:54


我呢個係講樓上 ching 用既 3台,我都有用 3台既上台 plan,真係好快,不過最衰就係一過 fup 就地獄,我個 plan 得 15G fup

收得一格係因為喺屋企,當時仲做緊 wifi sharing ,留意左上角既 icon

仲有係用緊 MHL 連接47"電視睇足球直播,留意左上角第三個 icon

作者: pekepeke    時間: 2014-12-18 17:45

最便宜啦, 月費只係$98 (已包乜鬼行政手續費). 或者好似其他CHING咁.. 用雙卡機. 為了KEEP住個number, 可 ...
card_captor 發表於 2014-12-17 20:05


用雙咭機真係好,又唔駛帶多部機
   

作者: pekepeke    時間: 2014-12-18 17:46

恆生卡7-11簽賬,星期五六日 $120 可賺 $20 cash dollars...
某人兄 發表於 2014-12-17 20:29



ching 真係識計數
作者: pekepeke    時間: 2014-12-18 17:49

今日八達通apps出左新版 , 未登記之八達通卡可查剩餘值 , 手機拍卡似乎反應快左 .
...
superman88 發表於 2014-12-17 22:10


我都 update 左,等我取消個八達通卡登記試一試
作者: pekepeke    時間: 2014-12-18 17:52

Fb 吾多流量咩?

via HKEPC Reader for Android
hidetoshi 發表於 2014-12-17 23:36

實際幾多流量真係唔知道,我地就一日開好多次,低用量 plan 暫時都可以應付,遲啲就唔知

作者: pekepeke    時間: 2014-12-18 17:53

唔多,可能我少睇fb… 最多係Line + Hangouts, 連whatsapp都唔用。間唔中用apps上香討。
但星期1至5如果 ...
card_captor 發表於 2014-12-18 15:17


我都想
作者: card_captor    時間: 2014-12-18 20:04

本帖最後由 card_captor 於 2014-12-18 20:06 編輯
行5分鐘   
我每日返工來回搭車要3粒鐘
ckleung0923 發表於 18/12/2014 17:20


無呃你~
落樓行過隔離就係公司,落雨都唔會濕身

所以3台另1個plan約滿,佢offer $170+$18, 2GB/ 月… 仲同我講最便宜…
但而家我買張7仔卡半年都係$98… 只係俾Sony Z3TC用。如果真係用過量咪買過張
作者: feifei22    時間: 2014-12-19 11:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sdds    時間: 2014-12-19 11:47

回覆 71# feifei22

只限於香港7-Eleven 有售
作者: kongisp    時間: 2014-12-19 12:19

係咪間間7仔都有得賣
feifei22 發表於 19/12/2014 11:07 AM


唔係間間都有貨
作者: feifei22    時間: 2014-12-19 14:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: a527692384    時間: 2014-12-19 14:54

同求呀!
作者: sdds    時間: 2014-12-19 14:59

回覆 74# feifei22

今日去在工展會.經過銅鑼灣MTR近F出口.問過7仔有無98
比在20張左右比我睇到.
未買到C兄去試下買. ...
philips2001 發表於 2014-12-18 23:46

在發現多一個地點就系碧街地鐵出口上去...見到7仔
問過有98
不過好少量5~6張....
唔好話無貨..... ...
philips2001 發表於 2014-12-19 08:06

作者: a527692384    時間: 2014-12-19 15:02

回覆  feifei22
sdds 發表於 2014-12-19 14:59



    THX
作者: ivanwong    時間: 2014-12-19 15:34

其實點用先化算?
作者: Cartesius    時間: 2014-12-19 17:47

買多咗張未開通
等緊人收養
作者: thomasli2014    時間: 2014-12-19 18:08

其實點用先化算?
ivanwong 發表於 2014-12-19 15:34


如果你會算死草。。。。。張卡可以玩到免費都得!
作者: pekepeke    時間: 2014-12-19 18:13

同求呀!
a527692384 發表於 2014-12-19 14:54


彩虹 mtr 買果時,見到有幾張
作者: pekepeke    時間: 2014-12-19 18:18

無呃你~
落樓行過隔離就係公司,落雨都唔會濕身

所以3台另1個plan約滿,佢offer $170+$18, 2GB/ 月 ...
card_captor 發表於 2014-12-18 20:04


我個3台 plan 合約一到期就會轉去養 number plan,然後繼續用 prepaid card 算喇
作者: pekepeke    時間: 2014-12-19 18:20

如果你會算死草。。。。。張卡可以玩到免費都得!
thomasli2014 發表於 2014-12-19 18:08



good idea
作者: card_captor    時間: 2014-12-19 18:31

我個3台 plan 合約一到期就會轉去養 number plan,然後繼續用 prepaid card 算喇 ...
pekepeke 發表於 19/12/2014 18:18


CHing有咩雙卡機抵玩呀?Asus zenfone 6!?
作者: philips2001    時間: 2014-12-19 20:20

如果你會算死草。。。。。張卡可以玩到免費都得!
thomasli2014 發表於 2014-12-19 18:08



    玩到免費都得??唔明?
作者: thomasli2014    時間: 2014-12-19 21:21

玩到免費都得??唔明?
philips2001 發表於 2014-12-19 20:20


應該是免費玩。
作者: kiu12345    時間: 2014-12-19 22:09

乜原來依家7仔可以碌卡?
作者: 某人兄    時間: 2014-12-19 22:51

本帖最後由 某人兄 於 2014-12-19 22:53 編輯
good idea
pekepeke 發表於 2014-12-19 18:20



    98-10(恆生卡買120減20)-50(惠康日日賞)-35(八達通負錢額) = 3蚊6個月300MB 4G + 25蚊儲值額
作者: sdds    時間: 2014-12-19 23:56

98-10(恆生卡買120減20)-50(惠康日日賞)-35(八達通負錢額) = 3蚊6個月300MB 4G + 25蚊儲值額 ...
某人兄 發表於 2014-12-19 22:51


再掀搶購潮
作者: thomasli2014    時間: 2014-12-20 00:05

再掀搶購潮
sdds 發表於 2014-12-19 23:56



    今天剛剛入多了2張
作者: thomasli2014    時間: 2014-12-20 00:09

98-10(恆生卡買120減20)-50(惠康日日賞)-35(八達通負錢額) = 3蚊6個月300MB 4G + 25蚊儲值額 ...
某人兄 發表於 2014-12-19 22:51



    大致上係咁,不過可以做少少野,令到佢變成"加強版"!!
作者: luke123    時間: 2014-12-20 00:25

98-10(恆生卡買120減20)-50(惠康日日賞)-35(八達通負錢額) = 3蚊6個月300MB 4G + 25蚊儲值額 ...
某人兄 發表於 2014-12-19 22:51


1   10(恆生卡買120減20)

2   50(惠康日日賞)

May I ask how?

Thanks.
作者: madmacuser    時間: 2014-12-20 03:07

1   10(恆生卡買120減20)

2   50(惠康日日賞)

May I ask how?

Thanks.
luke123 發表於 2014-12-20 00:25

我都想知

via HKEPC Reader for Android
作者: ckleung0923    時間: 2014-12-20 05:43

已經畫左條腸出嚟
作者: rickycheng78    時間: 2014-12-20 09:27

1   10(恆生卡買120減20)

2   50(惠康日日賞)

May I ask how?

Thanks.
luke123 發表於 2014-12-20 12:25 AM

1)7仔恆生卡優惠
2)
https://www.octopusrewards.com.h ... online/tc/step1.jsp
新會員額外賞日日賞$50!
凡成功於以下日日賞會員登記限期登記成為日日賞會員,並於以下指定階段推廣期內首次於任何惠康、Market Place by Jasons或Jasons‧Food & Living使用新登記之會員八達通消費滿港幣$100,可獲日日賞$50!
日日賞會員登記限期         階段推廣期         日日賞$獎賞領取限期
2014年11月1日-30日         2014年11月1日-12月31日         2015年1月29日-2月28日
2014年12月1日-31日         2014年12月1日-2015年1月31日         2015年3月1日-31日
註:
    新登記之日日賞會員並不包括於惠康超級市場的八達通日日賞登記站登記之會員。
    客戶必須於該次消費前已啟動該會員八達通,並於指定階段推廣期內惠顧惠康, Market Place by Jasons 或 Jasons‧Food & Living 超市時出示及使用該會員八達通作總額付款及以賺取基本日日賞$。
    請注意購買禮劵不能賺取基本日日賞$。
    合資格交易並不包括增值八達通及網上訂購服務。
    推廣期內,每張會員八達通只可獲日日賞$獎賞一次。
    成功獲日日賞$50的會員請於上述期內帶同獲獎賞的會員八達通到任何八達通日日賞服務站或八達通服務站領取日日賞$。任何未能於指定期限內下載之日日賞$獎賞將會自動被取消並不作另行通知。

作者: luke123    時間: 2014-12-20 12:33

1)7仔恆生卡優惠
rickycheng78 發表於 2014-12-20 09:27


Thanks!

Found this:
http://www.hongkongcard.com/bank_privilege_show.php?id=658850
作者: Dijeridu    時間: 2014-12-20 12:37

you guys are one hell of a smart consumer.
作者: card_captor    時間: 2014-12-20 15:58

頭先用恆生卡去7仔掃多2張

至少未來2年都唔使捱貴plan
作者: YCW1402    時間: 2014-12-20 16:11

最後啟用日期係幾時?
作者: edicool    時間: 2014-12-20 18:54

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2