作者: 棋靈王~藤原佐為 時間: 2009-9-29 22:25 標題: 321客戶九折買機優惠..而家仲有冇?
以前新機都可以用9折埋單...想問而家仲有冇呢個優惠?
有冇限制一年只可用一次?
作者: wongja 時間: 2009-9-29 22:36
應該有
話說我曾經係黑卡,8折買機係好爽
不過$500 一個月的日子我唔想再過
好痛苦
作者: keaan91 時間: 2009-9-29 22:45
我都係黑卡...
點知冇乜用-.-"
作者: i34u 時間: 2009-9-30 01:18
有。
部ⅤⅧΟΟ都係咁出,
當時連增品“立體聲籃牙”都唔會扣起。
作者: hkwebsphere 時間: 2009-9-30 12:56
通常95折...
作者: Wah On 時間: 2009-9-30 13:31
my case is that the sales say standalone purchase 5800 is no free BT headset.
作者: i34u 時間: 2009-9-30 19:11
可惜!買之前CaLL多幾間shop嗎。佢地間間都唔同。不過
尖咀近地鐵嗰就唔好問,服務好差,我帶唔同人去,個個都問到出火!又慢又無答案。
作者: 棋靈王~藤原佐為 時間: 2009-10-1 23:11
點先有8折?
咩叫黑咭

