Board logo

標題: 321客戶九折買機優惠..而家仲有冇? [打印本頁]

作者: 棋靈王~藤原佐為    時間: 2009-9-29 22:25     標題: 321客戶九折買機優惠..而家仲有冇?

以前新機都可以用9折埋單...想問而家仲有冇呢個優惠?
有冇限制一年只可用一次?
作者: wongja    時間: 2009-9-29 22:36

原帖由 棋靈王~藤原佐為 於 2009-9-29 22:25 發表
以前新機都可以用9折埋單...想問而家仲有冇呢個優惠?
有冇限制一年只可用一次?

應該有
話說我曾經係黑卡,8折買機係好爽
不過$500 一個月的日子我唔想再過
好痛苦
作者: keaan91    時間: 2009-9-29 22:45

我都係黑卡...
點知冇乜用-.-"
作者: i34u    時間: 2009-9-30 01:18

有。
部ⅤⅧΟΟ都係咁出,
當時連增品“立體聲籃牙”都唔會扣起。
作者: hkwebsphere    時間: 2009-9-30 12:56

通常95折...
作者: Wah On    時間: 2009-9-30 13:31

原帖由 i34u 於 2009-9-30 01:18 發表
有。
部ⅤⅧΟΟ都係咁出,
當時連增品“立體聲籃牙”都唔會扣起。


my case is that the sales say standalone purchase 5800 is no free BT headset.

作者: i34u    時間: 2009-9-30 19:11

可惜!買之前CaLL多幾間shop嗎。佢地間間都唔同。不過
尖咀近地鐵嗰就唔好問,服務好差,我帶唔同人去,個個都問到出火!又慢又無答案。
作者: 棋靈王~藤原佐為    時間: 2009-10-1 23:11

原帖由 wongja 於 2009-9-29 22:36 發表

應該有
話說我曾經係黑卡,8折買機係好爽
不過$500 一個月的日子我唔想再過
好痛苦

點先有8折?
咩叫黑咭





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2