Board logo

標題: [123 出機] HTC Touch HD [打印本頁]

作者: primordia    時間: 2008-12-9 17:43     標題: [123 出機] HTC Touch HD

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tikooh    時間: 2008-12-9 18:09

係, 不過要用啲好貴o既plan, detail:
http://one2free.hkcsl.com/jsp/se ... es.jsp?language=tch
作者: 野野夜孩子    時間: 2008-12-9 20:27

你估唔駛預繳咩 ~
作者: stanley215    時間: 2008-12-17 08:27

荷蘭0機價左差唔多半年......香港...
作者: levin111    時間: 2008-12-17 10:35

無呃你,香港都有0機價,不過要用$5xxplan.你唔係以為0機價仲可以內$50plan,咁天真咁傻下馬?
作者: lio    時間: 2008-12-17 11:23

原帖由 levin111 於 2008-12-17 10:35 發表
無呃你,香港都有0機價,不過要用$5xxplan.你唔係以為0機價仲可以內$50plan,咁天真咁傻下馬?

香港真係有好多哩d咁天真咁傻ge人, 睇下iphone就知, 到今時今日仲有人認為$199機價係呃佢地





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2