作者: top8man 時間: 2024-12-9 07:21 標題: 原來而家仲有得玩手機 捉精靈?
一出時我玩過, 好似只得個捉字, 無得用來對戰?
6年後,今日係點玩法?
作者: jacktsui 時間: 2024-12-9 09:43
當年都有arena, 好似係攞top player既精靈黎守tower
作者: py120 時間: 2024-12-9 15:21
回覆 1# top8man
我老婆呀, 我D 中同都有打緊
PS: 佢地全部都過半百
作者: javacomhk 時間: 2024-12-9 18:57
本帖最後由 javacomhk 於 2024-12-9 10:58 編輯
有啊,假日,一路坐電車一路玩。
停站去食嘢跟住又行一陣。
又去打吓,打完又坐過。
作者: jacktsui 時間: 2024-12-10 16:01
以前間中見到啲叔叔攞住幾部機黎玩
而家少左了
作者: fishing_tonny 時間: 2024-12-10 17:24
現在玩D衫靚咗好多,問唔中都見到有人用3,4部手機捉怪
作者: penay 時間: 2025-2-15 16:54
我覺得係遊戲玩緊人 睇見啲人騰嚟騰去

作者: alextsang_tt 時間: 2025-2-15 22:38
本帖最後由 alextsang_tt 於 2025-2-15 14:44 編輯
都無玩幾年...果時成個世界成香港都好多人玩...不停大把人咁講...堅係一股好勁嘅熱潮...隨時喺街一班一堆二堆人圍埋玩手機就知有料到...跟住就自然都會拎部手機睇埋一份先...有稀有...啓暴龍限時消失仲會成班人一齊跑...搭車追...仲隨街同無啦啦完全無可能會認識會接觸嘅人,突然就展開劇情對話,都幾瘋狂又浪漫...都好慶幸曾置身其中...亦樂在其中
作者: atukowing 時間: 2025-2-17 15:45
寵精糕? 佢原設計就係想人出多D街
作者: wueddie 時間: 2025-2-18 11:16
同意...想當年大家都目標一致, 就算對方係窮酸 OR 高才 LOOK , 都一樣熱烈地討論捉吾捉到... 果下感覺好似細個返小學小息時一樣...

作者: normalyan 時間: 2025-2-18 11:30
回復 8 #alextsang_tt
咁你仲有冇玩mhn?
作者: jerrychan0610 時間: 2025-2-18 15:04
用fake gps, 唔出街都可以收集唔少動物.
作者: alextsang_tt 時間: 2025-2-18 16:18
本帖最後由 alextsang_tt 於 2025-2-18 08:28 編輯
可惜未試過同靚女有交流,小朋友就多,無啦啦都會衝埋嚟同你講一大餐先,真係成隻NPC咁

作者: alextsang_tt 時間: 2025-2-18 16:27
本帖最後由 alextsang_tt 於 2025-2-18 12:07 編輯
仲有KEEP住玩,定點玩多,用兩部手機玩,一邊弓一邊弩,兩邊五屬裝備都仲未砌得齊,不論洗石同打怪跌素材,你愈想要果啲就愈唔比你,單以龍玉舉個例...弩果邊唔多需,就成日出,明明打同一隻怪,弩果邊出3/4次...另一邊都未必出1粒,弩果邊仲儲儲埋埋三百幾粒
作者: 鴨蛋妹 時間: 2025-2-23 11:52
玩呢 D, 好食電.
作者: penay 時間: 2025-4-23 19:15
以前見一大堆八卡 週圍行真係搞
感覺係遊戲玩緊人

作者: Paul4340 時間: 2025-4-23 19:53
我地同外邊世界係平衡時空
外國仲keep到個勢
https://youtu.be/YgeMUWFsPhM?si=VKNFEgw5_CP1ddmF
via HKEPC Reader for Android
作者: jacktsui 時間: 2025-4-24 08:53
老任知到差唔多水尾, 賣左比中東佬

作者: 鴨蛋妹 時間: 2025-4-24 10:59
其實 N 係咪老任有股份 ?
否則 N 自已要賣. 任控制唔到.
不過香港係另一個世界. 外國 D 功能或改良. 香港都唔見有跟.
作者: jacktsui 時間: 2025-4-24 11:11
咩N ?
作者: abralam 時間: 2025-4-25 23:04
Niantic
作者: jacktsui 時間: 2025-4-26 19:07
thx
PKMON個ip仲貴過隻GAME幾百倍啦~
你話係咪老任拍板

作者: lv123 時間: 2025-4-29 16:55
個APPS 仲在手機到,只是淘寶任務霸晒D 時間。以前淘寶 一個鐘到基本玩晒﹐但現在紅包簽到,好幾隻GAME 要完成。又要溜灠物品﹐一個要成15-30S 攪攪下就半個鐘現在攪攪下兩三個鐘才攪掂晒。
捉精靈如果唔貨金,根本難玩,除非霸了館,才有金UPGRADE 個精靈袋,原本300 個好難捉得晒﹐還不停有新精靈出現,老玩家上晒手﹐新手無得打。
作者: 風捲 時間: 2025-5-8 23:47
以前日日出去捉精靈,當健身,疫情冇玩就拖到棄左坑
作者: s84292 時間: 2025-5-14 13:26
淘寶任務冇咩理佢
做咁耐一日有50-60蚊袋?
作者: patkwok 時間: 2025-6-19 09:28
舊年2024年係香港Pokemon Go 有攪City Safari
當時係尖沙咀一帶都有好多人玩

