作者: peter2018 時間: 2022-4-27 16:15 標題: PS5 炒風結束?
PS5 炒風結束?
價錢跌至五千幾
https://www.hktvmall.com/hktv/zh/search_a?keyword=ps5
作者: bobopig 時間: 2022-4-27 16:59
因為國貨開賣?
但正價應該 3900左右
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 亞基拉 時間: 2022-4-27 17:00
你知唔知ps5有幾多個版,正價係幾多錢?
作者: 樹下乘涼 時間: 2022-4-27 17:00
唔洗用"?" 簡直係隨便買.....仲要原價.....係得彈丸之地鐘意炒
作者: bobopig 時間: 2022-4-27 17:06
但國貨有冇 cut 野先?
定之前某部機咁,一更新就會 block 左玩唔到某 d 遊戲,所以國版冇人要
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: leungzboy 時間: 2022-4-27 20:20
回覆 5# bobopig
國貨問題 插隻港行備份既手指入去就可以解決
但係之後唔知會唔會又有其他更新令到佢又有問題
作者: bobopig 時間: 2022-4-27 20:41
咁上便咪要 vpn 去下載?
同埋可以封喎
型號要跟某 key 先可以sync
國行唔保你仲唔死
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: GAT-X102 時間: 2022-4-27 20:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ching4096 時間: 2022-4-28 09:05
大陸人識玩都買港版日版美版,點會買部唔知幾時會被奄割國貨

作者: falcom4a33 時間: 2022-4-28 09:09
應該係準備清舊貨,新版PS5就快出
作者: bobopig 時間: 2022-4-28 09:44
供不應求,仲需要出新版?
而且上遊都未放過風
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: vinsai 時間: 2022-4-28 10:28
出新版唔出奇
當年PS4我都係買第2代,大約第1代一年之後出嘅
第2代會改小小第1代嘅壞處
例如有返實體開機鍵,唔再用輕觸式
作者: 鋼練 時間: 2022-4-28 12:18
數位版$3180
實體版$3980
講真唔好習慣炒價...
作者: erickwok720 時間: 2022-4-28 12:46
本帖最後由 erickwok720 於 2022-4-28 12:47 編輯
講真如果唔係前年聖誕前幫我買開xperia個員工fd個陣公司有1部PS5 quota俾佢我應該到而家都玩唔到(抽極都唔中, 但game群組入面有人抽中幾次作者: lastphoenix 時間: 2022-4-28 16:06
咁平,係抽中先這個價?
作者: bobocar 時間: 2022-4-28 18:34
多成千唔係炒價 ? 正式唔係 3980hk ?
作者: 鋼練 時間: 2022-4-28 19:19
回覆 15# lastphoenix
應該得最初期抽中先買到依個價, 第二輪開始好似點都要食多隻手掣
$3728/$4528
基本上宜家網上所有有得抽既平台都係官方價賣(抽中既話)
作者: kenken33 時間: 2022-4-28 23:19
當年PS4 係3年後先有PS4 pro 同普通版新機
作者: Brainstomer 時間: 2022-4-29 03:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Tube 時間: 2022-4-29 07:53
5900唔可以叫做5千幾,你中文唔好?
作者: Tube 時間: 2022-4-29 07:59
本帖最後由 Tube 於 2022-4-29 08:06 編輯
供應鍊斷斷續續,出新版係幻想
就算出都無可能多貨到有得揀
上面而家玩封城,封一次要好幾個月才有機會服原
ps5 正價跟本無舊貨,
炒家亦唔會清舊貨。
主要係無人願意炒價買
因為真係無乜獨家game 要ps5 先玩到。
作者: vinsai 時間: 2022-4-29 08:24
唔係講緊大改
係小改version
psv都有幾代
記得第一代會燒mon
作者: bobopig 時間: 2022-4-29 09:45
小改已經出左一次ps5
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: bobopig 時間: 2022-4-29 09:46
買 ps5 都係用黎玩 ps4,可以優化,玩得開心 d 咋
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: landfi 時間: 2022-5-4 17:41
那別買好了, 大把其他選擇
作者: cheungliu 時間: 2022-5-4 18:41
回覆 1# peter2018
5千幾是digital
有碟仲是好貴
作者: kjky 時間: 2022-5-6 00:11
年頭開始想買 PS5, 抽過蘇寧, Logon, Sony Store, 抽左4個月都唔中
由於無玩 playstation 好多年, 無 psn account, 一直無得用 Platinum Shop 抽, 上個月特登 $308 買一年 PS plus 去 Platinum Shop 試抽, 但抽唔中, 突然啱啱收到 email 話抽中
上個月抽連 GT7 組合, 睇黎 SONY 係會留貨比 PS Plus 用戶!
---------------------------------------------------------------------------------------------------
產品:PlayStation 5 主機 (搭載Ultra HD Blu-ray™光碟機版本) 連 PS5《跑車浪漫旅 7》遊戲軟件
售價:HK$4,548
預購日期:2022年5月4日至5月10日
取貨日期:2022年5月20日至5月24日
作者: 獨行俠 時間: 2022-5-6 15:24
哈哈
我岩岩5月3日完左一年PS PLUS
都抽唔到
作者: kjky 時間: 2022-5-6 16:07
可能真係少人想 bundle 隻 gt7 一起買, 4月登記時個個選淨機, 所以比我拾到雞!!
但我近十年主要都係玩賽車 game, 對我來講 good fit

作者: hehaya 時間: 2022-5-6 16:24
藍店抽中左 無骨
斷斷續續咁抽
作者: kjky 時間: 2022-5-6 16:33
唔知關唔關停售俄羅斯, d 機轉晒返日本同香港, 明顯打仗後係多左機
作者: 亞基拉 時間: 2022-5-6 16:42
我都覺得一係少人抽GT7 bundle, 一係就GT7 bundle 數量比淨機多好多, 我抽咗好多次淨機都吾中. 上個月我又抽淨機再搵個friend幫手抽GT7 bundle, 佢第一次抽即中(我都係吾中)
而且落藍店攞機好似淨係得GT7 bundle, 開晒單連s/n一袋一袋pack好晒擺喺度, 去到比單即攞一袋走
作者: kjky 時間: 2022-5-6 16:50
本帖最後由 kjky 於 2022-5-6 16:57 編輯
可能炒家唔想食 gt7, 太難放, 所以炒家唔抽 gt7 bundle
同埋我覺得 sony 出貨量其實係夠比用家, 只係比炒家買左好多貨, 睇返條 link
https://www.hktvmall.com/hktv/zh/search_a?keyword=ps5
根本有價無市, hold 晒d 機係貨倉
作者: hehaya 時間: 2022-5-6 17:04
回覆 32# 亞基拉
想問下藍店係咪只收現金(佢EMAIL有寫但都想問下)
作者: 亞基拉 時間: 2022-5-6 17:10
我個間係, 8達通都吾收....
作者: hehaya 時間: 2022-5-6 17:17
回覆 35# 亞基拉
咁應該係了
作者: cheungliu 時間: 2022-5-6 17:58
封信講明只收現金
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: cheungliu 時間: 2022-5-6 18:00
聽講店攞機都要食d 賣唔哂的game
而家佢就當是食骨plan 直接賣俾你,唔駛經藍店
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: m_m 時間: 2022-5-7 15:56
出o左都成年…,準備出修正版。
作者: akitohk 時間: 2022-5-7 18:35
幫朋友抽左年半,不過我唔係次次抽
ps+個邊剩機岩岩抽中左
終於
好彩藍店個邊有打黎問
因為真係去左junk mail
作者: cheungliu 時間: 2022-5-7 18:49
藍店話今次真是多人中,聽店主講好多去左佢間店
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: XABI 時間: 2022-5-7 19:42
amd財報講desktop同display需求減少,同埋準備換代
今年主力出貨定制產品,即係ps同xbox
作者: 獨行俠 時間: 2022-5-13 18:13
竟然中左SONY
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2320045&k=858a76f04a57b88773a1b7da5fb85746&t=1782200627&sid=28jJaOc3cU

作者: bobopig 時間: 2022-5-13 19:17
你地就好啦
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: kjky 時間: 2022-5-13 20:42
本帖最後由 kjky 於 2022-5-13 20:45 編輯
我都中左, 一個月中2部都係 4 月抽落的, 都係第一次抽 Sony 就中晒
1 部 Sony Platinum Shop
1 部 Sony Store
其他果 d 乜寧, 乜on, 抽4個月乜都無
唔知關唔關月頭買左部 sony 4k 120hz電視, 登記左保養事
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2320065&k=4baf704018634ae798ff0b960d6e49e3&t=1782200627&sid=28jJaOc3cU

作者: 獨行俠 時間: 2022-5-13 23:31
有冇邊隻平價M2好換呢
作者: sonichkhk 時間: 2022-5-14 08:26
回覆 43# 獨行俠
好似就快有新型號

作者: epcput22 時間: 2022-5-14 10:10
真的話係玩家褔音,
利申: 冇興趣買, 主要玩PC
作者: 獨行俠 時間: 2022-5-14 15:36
諗諗下
又唔使咁急換
作者: kofz 時間: 2022-5-14 18:25
本帖最後由 kofz 於 2022-5-14 18:30 編輯
啱啱 amd先話請人
我覺得似係今代改良版
2024年面世唔出奇
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: chob 時間: 2022-6-20 11:31
抽咗半年logon/uny/aeon無次中,sony 4月果次抽淨機又唔中。
啱啱sony又有得抽,試下抽bundle版係咪易中啲,結果真係比我抽到了
睇番依家啲炒價只係得返5-6佰蚊水位,加上貨量越來越多,估計個炒風應該呢下半年就收皮...
作者: hambaba 時間: 2022-6-20 11:41
唔可以拎日水同港行做比較
作者: chob 時間: 2022-6-20 12:09
我就係講緊啲人抽中港行再放返出嚟個炒價。淨機開高1千通常被講價到600-800,bundle機就得500。


