作者: chihim2468 時間: 2023-9-27 18:30 標題: 小米watch 2 PRO ,$1699 買到esim,wear OS,高通W5 o既智能手錶
本帖最後由 chihim2468 於 2023-9-27 18:34 編輯
行wear OS,高通U,有esim,esim 版電量55小時 $1699 ,藍牙版電量 65小時 $1499,好平 ,你會買嗎
https://www.mi.com/global/product/xiaomi-watch-2-pro/
https://buy.mi.com/hk/item/32237 ... &gid=4223704907
作者: ronald 時間: 2023-9-27 22:29
太遲, 已經過檔用Apple.
如果仲係用緊Android真係買得過.
當年的Fadelite真係唔知點解會有咁嘅spec (SD3100冇問題, 死穴係512M RAM)
如果唔係清貨價$500, 冇可能正價2000幾蚊買.
Samsung以外WearOS 3的錶不多, 也冇可能好似小米咁平.
作者: goalsp 時間: 2023-9-27 23:30
一D都唔平
作者: hk133 時間: 2023-9-27 23:40
始終都係舊年嘅清貨價 Galaxy Watch4 最抵玩,而且系統更新快過 pixel watch,夠曬威
作者: u.c. 時間: 2023-9-28 12:16
港行CUT 咗NFC 一定唔買啦.
作者: chihim2468 時間: 2023-9-28 13:53
本帖最後由 chihim2468 於 2023-9-28 17:42 編輯
噢我睇佢香港官網都未show 到個spec 出黎,如果係真就唔洗考慮了,諗緊水貨galaxy watch 5 pro
作者: eyeonme 時間: 2023-9-29 00:47
本帖最後由 eyeonme 於 2023-9-29 01:07 編輯
明天星期六旺角小米
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2390722&k=5436dabd02d7906f21ff7416a629df2b&t=1782469223&sid=28jO8gGwtY

作者: shnkwan 時間: 2023-9-29 09:11
回復 5 #u.c.
請問邊度有寫?
via HKEPC Reader for Android
作者: goalsp 時間: 2023-9-29 09:17
$998 送超市禮卷?
作者: u.c. 時間: 2023-9-29 09:23
你自己去睇下SPEC, 邊度有寫過佢有NFC ?
歷代小米嘅手表/手環, 港行版都係CUT咗NFC的, 如果今代有, 佢唔會唔寫.
作者: eyeonme 時間: 2023-9-29 09:37
個網頁圖就有寫,同佢是小米第ㄧ隻行wear os 所以不同吧
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2390745&k=669f030022e4d6ecc4293ea9df885ec6&t=1782469223&sid=28jO8gGwtY

作者: shnkwan 時間: 2023-9-29 09:44
回復 10 #u.c.
因為我見佢圖有寫,所以想問下你邊度寫冇nfc. 如果師兄咁講咁多代都冇,但又唔代表今代都冇
via HKEPC Reader for Android
作者: shnkwan 時間: 2023-9-29 09:46
回復 10 #u.c.
同埋上官網暫時未見到個spec, 見師兄咁斷言話冇,我就係想知你邊度見到有寫冇nfc
via HKEPC Reader for Android
作者: chihim2468 時間: 2023-9-29 11:36
本帖最後由 chihim2468 於 2023-9-29 11:38 編輯
所以你係因為之前手環cut nfc 所以估呢隻都cut?呢隻行google wear OS , 行得wear os 預你用到google pay,冇理由cut nfc 吧
作者: chihim2468 時間: 2023-9-29 11:37
GW4 電太細啦…GW5 pro 就話
作者: u.c. 時間: 2023-9-29 11:41
樓主第一個POST D LINK 入面已經有SPEC., 你話我係估就估啦, 你邊樹見到小米官網有寫有NFC 你就話番俾我知啦.
作者: chihim2468 時間: 2023-9-29 11:46
本帖最後由 chihim2468 於 2023-9-29 11:51 編輯
旺角創興廣場店?間野明天先開張,應該去到迫爆晒人冇晒貨
作者: goalsp 時間: 2023-9-29 12:11
Pro 就唔會呢個價啦!
作者: shnkwan 時間: 2023-9-29 13:01
本帖最後由 shnkwan 於 2023-9-29 13:20 編輯
Del del
作者: chihim2468 時間: 2023-9-29 13:10
你quote錯人,唔係我講cut nfc 😅
作者: shnkwan 時間: 2023-9-29 13:12
回復 16 #u.c.
人地global官網有寫有wo你睇清楚啲,係而家香港官網冇spec資料咋wo. 我咪問你邊度睇到cut nfc囉,你睇清楚條問題先話人啦。 係你自己而家係度ff會cut咋wo, 如果唔係事實既野就唔會拎出黎講啦,係度誤導人,我就頭先打過去問小米香港,個客服都話等官網為準,你唔確定就唔好咬實一口話冇,明冇
via HKEPC Reader for Android
作者: shnkwan 時間: 2023-9-29 13:12
回復 20 #chihim2468
唔好意思,已經del番
via HKEPC Reader for Android
作者: jacky_chua 時間: 2023-9-29 14:07
本帖最後由 jacky_chua 於 2023-9-29 14:08 編輯
好奇怪, 我睇佢出面介紹就話可以用 NFC 去用 Google Pay 俾錢
但我入到去 Spec 嗰版 Network & Connectivity 嗰個 section
只係得以下咁多
只係提到有 WiFi 同 Bluetooth, 咁有冇NFC 呢?
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2390770&k=5533cf6f666ee69eeb58b848e439a547&t=1782469223&sid=28jO8gGwtY

作者: shnkwan 時間: 2023-9-29 16:04
聽日就應該知道結果
via HKEPC Reader for Android
作者: jk1399 時間: 2023-9-29 16:39
本帖最後由 jk1399 於 2023-9-29 18:18 編輯
小米手表我就無留意
但小米手環來講, 有兩個版本(有/無NFC)
小米手環係香港賣的都是"無NFC版", 只係無引入"NFC版"
你用CUT呢個字眼唔準確, 講到好似本來就係有, 但香港賣就閹左呢個功能
作者: jk1399 時間: 2023-9-29 16:44
好奇怪, 我睇佢出面介紹就話可以用 NFC 去用 Google Pay 俾錢
但我入到去 Spec 嗰版 Network & Connecti ...
jacky_chua 發表於 2023-9-29 14:07
Google Wallet
Your wallet, on your wrist
With Google Wallet*, you can tap to pay using NFC or display a payment QR code to scan. Leave your old wallet at home and say hello to a new way to pay - it's never been so easy.
作者: jacky_chua 時間: 2023-9-29 18:18
本帖最後由 jacky_chua 於 2023-9-29 18:20 編輯
Google Wallet
Your wallet, on your wrist
With Google Wallet*, you can tap to pay using NFC or ...
jk1399 發表於 2023-9-29 16:44
我睇到呀, 但我話入到去 Spec 嗰版就冇寫有NFC, 所以我先問邊個先啱
你 copy 呢段野俾我都冇咩用
作者: ronald 時間: 2023-9-30 00:36
昨晚在觀塘小米見隻示範錶, app有Google Pay, setting有NFC, OS係3.5
作者: shnkwan 時間: 2023-9-30 12:43
[url][/url]
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2390863&k=ed6961f7ac260cebb17126099702c254&t=1782469223&sid=28jO8gGwtY

作者: jk1399 時間: 2023-9-30 13:27
帶上手感覺正唔正? 平SAMSUNG好多
作者: shnkwan 時間: 2023-9-30 13:39
本帖最後由 shnkwan 於 2023-9-30 13:43 編輯
回復 30 #jk1399
帶上手ok , 個ui 都好流暢,條錶帶好軟熟,長時間帶都唔會唔舒服
via HKEPC Reader for Android
作者: ANWKLO 時間: 2023-9-30 13:47
實價幾多
作者: shnkwan 時間: 2023-9-30 14:00
回復 32 #ANWKLO
今日買$1299 ,職員話2隻色各限100隻,之後應該賣番1699
via HKEPC Reader for Android
作者: jacky_chua 時間: 2023-9-30 14:05
本帖最後由 jacky_chua 於 2023-9-30 14:06 編輯
回復 ANWKLO
今日買$1299 ,職員話2隻色各限100隻,之後應該賣番1699
via HKEPC Reader for Android ...
shnkwan 發表於 2023-9-30 14:00
真係好平
Samsung Watch6 40mm 都要 2598
作者: chihim2468 時間: 2023-9-30 14:25
本帖最後由 chihim2468 於 2023-9-30 14:49 編輯
回復 ANWKLO
今日買$1299 ,職員話2隻色各限100隻,之後應該賣番1699
via HKEPC Reader for Android ...
shnkwan 發表於 2023-9-30 14:00
你走果時仲多唔多貨剩?掛住訓覺冇出去,打去又打唔通
作者: ronald 時間: 2023-9-30 14:45
1. 有兩種錶帶 (皮, 膠), 跟機係邊隻? 會唔會唔同價錢?
2. LTE用唔着, 有冇BT版?
作者: chihim2468 時間: 2023-9-30 14:49
黑色跟膠帶,銀色跟皮帶
有BT版不過LTE版今日限定優惠1299,BT版冇優惠啊好似係1499
作者: shnkwan 時間: 2023-9-30 15:16
回復 36 #ronald
現場得銀圈試,冇黑色實錶睇,佢個隻帶睇落好似皮,但實際摸上手去就唔係皮
現場我問過幾次啲staff既存量,但冇人答到我,現在見都幾多ching去衝隻錶同睇有冇nfc
via HKEPC Reader for Android
作者: ANWKLO 時間: 2023-9-30 15:46
回復 ANWKLO
今日買$1299 ,職員話2隻色各限100隻,之後應該賣番1699
via HKEPC Reader for Android ...
shnkwan 發表於 2023-9-30 14:00
有LTE同冇有什麼分別
作者: ronald 時間: 2023-9-30 15:55
LTE版即係esim
作者: chihim2468 時間: 2023-9-30 16:17
本帖最後由 chihim2468 於 2023-9-30 16:31 編輯
我啱啱去左現場,職員話係預售今朝都冇貨,一樣係1299,仲要答我唔到幾時有
銀色好玩具feel,錶帶應該係皮,不過就唔知係咪真皮定人造皮,好明顯有nfc啦
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2390877&k=6567baa7198bb159f36f687e19040810&t=1782469223&sid=28jO8gGwtY

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2390880&k=404941e52e0db7e9a1a30bc64468c512&t=1782469223&sid=28jO8gGwtY

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2390882&k=aa5888e71d83e8701742d901e095d4b4&t=1782469223&sid=28jO8gGwtY

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2390883&k=dc99e8c6c9d7bd1775011fffbaf79fdf&t=1782469223&sid=28jO8gGwtY

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2390884&k=9312683ef7ea1dedff9358ee24728b5e&t=1782469223&sid=28jO8gGwtY

作者: shnkwan 時間: 2023-9-30 16:28
回復 41 #chihim2468
10月13號有,頭先我買個陣問咗
via HKEPC Reader for Android
作者: chihim2468 時間: 2023-9-30 16:58
我放棄了,太玩具feel ,買緊gw5 pro
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2390886&k=3e0e00be102acd80504a1bfce784dc7a&t=1782469223&sid=28jO8gGwtY

作者: jacky_chua 時間: 2023-9-30 21:28
本帖最後由 jacky_chua 於 2023-9-30 21:33 編輯
睇完覺得好玩具…
覺得個皮唔係真皮,咁既價錢點會俾真皮你
同埋條錶帶好幼
個錶玉肥但條錶帶窄咁
有啲唔啱比例
都係Watch6 Classic 好啲
作者: hk133 時間: 2023-10-1 00:31
GW4 44mm 電用到兩日,有幾細?
作者: chihim2468 時間: 2023-10-1 01:08
本帖最後由 chihim2468 於 2023-10-1 01:15 編輯
相比watch 5 pro ,361 mAh vs 590 mAh , 官方 40hours vs 80 hours ,GW4 顯得好細……已經買左watch 5 pro,最衰watch 6 classic 又走回頭路唔開AOD都係得40個鐘
作者: 9sea君 時間: 2023-10-1 10:15
回覆 43# chihim2468
Watch 5粒U升咗級唔知有冇改進,我之前watch 4 帶去跑步有太陽矖就過熱,會顯示要降溫暫時不能操作,用咗10個月燒埋底板要維修,整好咗用2個月啱啱過保養期又花屏可能又係燒咗,掟埋一邊都廢事整,而家唔敢買三星嘢
作者: jacky_chua 時間: 2023-10-1 11:20
相比watch 5 pro ,361 mAh vs 590 mAh , 官方 40hours vs 80 hours ,GW4 顯得好細……已經買左watch 5 ...
chihim2468 發表於 2023-10-1 01:08
有好多人話點解 Watch5 Pro 可以俾到咁大電但去到 Watch6 Classic 個電量又縮水
我覺得 Pro 同 Classic 係唔同系列, 一個係 formal use, 一個係 outdoor use
作者: jacky_chua 時間: 2023-10-1 11:22
係唔係當時天氣真係太熱?
我見有人係 reddit 問拎去焗 sauna 好唔好, 大家都覺得D電子野最好唔好博
熱同水都係電子殺手
作者: toby9 時間: 2023-10-1 14:06
請問有冇師兄响現場訂咗?是否真係有訂購優惠價格$1299有LTE版本?
作者: chihim2468 時間: 2023-10-1 14:09
訂就冇,不過問職員話係1299 (LTE) ,佢show出黎都係1299 ,今日仲係咪1299就唔知啦
作者: tc30624100 時間: 2023-10-1 15:39
回復 50 #toby9
直接畀$1299 係lte 版
via HKEPC Reader for Android
作者: whacha 時間: 2023-10-1 17:22
今日仲係1299嗎?多謝
作者: tc30624100 時間: 2023-10-1 18:40
回復 53 #whacha
今日冇出去睇,真係唔知。。
via HKEPC Reader for Android
作者: chihim2468 時間: 2023-10-1 19:40
有D後悔買左GW5pro ,呢d wear OS智能錶得幾十個鐘電真係用唔慣,早知買華為watch GT4 🤣
作者: HelloOcean 時間: 2023-10-1 21:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ronald 時間: 2023-10-2 20:42
昨日出過去, 都係預售1299
作者: ffantasy 時間: 2023-10-2 21:39
Xiaomi Watch 2 Pro 香港獨家功能!?Google Wear OS 手錶終於支援八達通!
https://danieltechdiary.com/2023 ... ay-support-octopus/
Android 用戶好消息 網傳 Google Wallet 將支援八達通功能:
https://www.eprice.com.hk/tech/talk/1141/29597/1
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2391245&k=a8478f853d3a9068f2db8ccfe4fa4b87&t=1782469223&sid=28jO8gGwtY

作者: chihim2468 時間: 2023-10-2 23:11
Xiaomi Watch 2 Pro 香港獨家功能!?Google Wear OS 手錶終於支援八達通!
Android 用戶好消息 網傳 ...
ffantasy 發表於 2023-10-2 21:39
起碼到今日都係得個傳字
作者: ffantasy 時間: 2023-10-3 08:48
八達通由2023年10月1日起轉咗新CEO,佢推廣手機八達通,可能去到個CEO會落實推出Google Pay八達通 (都未定...)
學生手機八達通推出三個月獲兩成人轉用
八達通經過20多年的發展,已處於近飽和的階段。應天麒認為,八達通並非在從事付款業務,而是用戶體驗業務,因此八達通亦要與時並進,繼續主攻手機業務,讓更多港人由實體八達通,轉用手機八達通APP。
https://www.hk01.com/%E7%A4%BE%E ... E%E6%B8%AF%E9%90%B5
八達通早前宣布人事調動,由今日(10月1日)起,委任應天麒為八達通集團行政總裁,接替李俊明履行職務。應天麒曾在八達通的競爭對手PayMe擔任首席產品官,他表示,八達通相比內地的支付工具,拍卡付款只需0.67秒,不必花數秒打開二維碼,更適合香港繁忙的生活環境。
PayMe唔使「用數秒打開二維碼」嗎?佢曾在八達通的競爭對手PayMe擔任首席產品官喎,咁佢於PayMe做CEO時個PayMe app就唔使「用數秒打開二維碼」... 哈。於邊度做就講咩話,啱嘅啱嘅。睇佢之後跳去邊度做又講咩囉...
作者: chihim2468 時間: 2023-10-3 11:27
希望快D成事
作者: hobigboy 時間: 2023-10-3 17:27
請問有冇師兄買左?
作者: toby9 時間: 2023-10-4 16:50
今日終於忍唔住出咗去旺角落咗訂,黑色 LTE $1299 13號取;
玩一個星期後出包膠🥳😝‼️
作者: chihim2468 時間: 2023-10-4 16:54
黑色質感應該好D ,銀色真係好唔惦
作者: hobigboy 時間: 2023-10-4 16:58
今日問職員話冇NFC
作者: chihim2468 時間: 2023-10-4 17:02
本帖最後由 chihim2468 於 2023-10-4 17:03 編輯
又黎,香港好多所謂職員根本連自已賣o既product有乜fuction都未必知,
張相我影架,另前面都有師兄影左裡面個開關
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2391443&k=2a4f0833a1b68b4d6f0dff388605b236&t=1782469223&sid=28jO8gGwtY

作者: hobigboy 時間: 2023-10-4 18:24
回復 66 #chihim2468
師兄請問有NFC 是否可以加門口卡嗎?
via HKEPC Reader for Android
作者: whacha 時間: 2023-10-4 18:29
eSIM 獨立號碼不支援短訊功能。
咩玩法?
作者: toby9 時間: 2023-10-4 21:02
其實師兄知唔知“整體” NFC 係乜嘢嚟?建議你先睇下,我介紹個 forum 畀你 https://nfc-forum.org/ 了解多啲先,慢用‼️😁
作者: 傻瓜a 時間: 2023-10-4 23:43
小米有說明esim用法
https://www.mi.com/global/suppor ... =xiaomi-watch-2-pro
作者: jk1399 時間: 2023-10-5 01:59
no
作者: rebmup 時間: 2023-10-7 07:04
師兄, 你係開左手錶跑步app, 有太陽下跑步, 之後燒底板?
定手錶無開跑步app下, 在太陽下跑步, 都燒底板 ?
via HKEPC Reader for Android
作者: 9sea君 時間: 2023-10-8 08:31
本帖最後由 9sea君 於 2023-10-8 08:34 編輯
刪刪刪
作者: 9sea君 時間: 2023-10-8 08:35
個watch 4 lte係21年9月買,跑步才會帶,因唔想帶電話跑,一個星期帶2至3次到,用到22年7月就充唔入電開唔到機,保養期內維修,攞機時佢話燒咗底板,幫你換咗底板和電池,之後帶住跑步開app係冇事嘅,因為係跑山路有樹陰多,係冇開app有時帶住曬太陽氣溫三十幾度就會顯示過熱要降温不能操作,之前未維修換底板前係未試過有呢個過熱降温顯示嘅,跟住用咗2月啱啱過咗保養期就花屏死埋機,我未用過其它牌子智能手錶唔敢講係咪三星粒自家U唔掂,但除咗apple 好似得三星手錶有lte功能冇乜選擇,而家小米出咗w5+gen1,想試下係點
作者: 9sea君 時間: 2023-10-8 08:47
本帖最後由 9sea君 於 2023-10-8 08:51 編輯
有冇C兄知道现在小米门市订lte版系咪$1299 ?而家佢网上订lte版要$1699
作者: chihim2468 時間: 2023-10-8 09:01
1299 係旺角店限定優惠,你自已落晒角門市或打去問下吧,好似做到8號
作者: 9sea君 時間: 2023-10-8 09:59
唔該曬C兄,今曰去旺角店睇下
作者: 9sea君 時間: 2023-10-8 11:34
本帖最後由 9sea君 於 2023-10-8 12:03 編輯
现在系旺角小米店排队,预定仲系$1299,未到店前打去热线问on九九乜都唔知,要等佢去了解,问完返黎话个优惠有限量理已经做完,好彩唔信佢
作者: chihim2468 時間: 2023-10-8 11:37
作者: AAA1 時間: 2023-10-11 07:20
其赛 NFC 有冇用係指国內版, 可加門卡同国內公交卡, 你港版手机都有 NFC 有冇這一些功能?
作者: piggy 時間: 2023-10-13 06:29
今日可以提貨了。訂了黑色。
關於esim,我其實到現在都唔明,我見apple watch,好似可以同號碼,將一張esimset落電話,一個set 落錶。我用hkbn,還有1.5年約,有無人教我應點用個lte?
https://www.mi.com/global/suppor ... =xiaomi-watch-2-pro
3的diy esim,無support?
小米d sales唔識ka
作者: whacha 時間: 2023-10-13 09:39
網上白色無貨咁搞笑?
作者: whacha 時間: 2023-10-13 12:15
有冇師兄已經拎到錶?
作者: timothychu 時間: 2023-10-13 13:07
香港既儲值卡esim 冇一張額外支援手表, 月費就得 (3hk 除外, 只有 儲值卡esim)
作者: tc30624100 時間: 2023-10-13 18:10
今日拎了, 但係我用國行rom, 搞唔掂個小米運動健康..
作者: rebmup 時間: 2023-10-13 19:07
我都係國行rom, 連唔到samsung watch, 最後flash左 eu rom, 就無問題了! 你係唔可以連到隻錶?
via HKEPC Reader for Android
作者: tc30624100 時間: 2023-10-13 19:20
我都係國行rom, 連唔到samsung watch, 最後flash左 eu rom, 就無問題了! 你係唔可以連到隻錶?
via H ...
rebmup 發表於 2023-10-13 19:07
三星watch4 用國行都仲連到, 雖然比較麻煩..
但小米暫時就連都連唔到囉..
作者: piggy 時間: 2023-10-14 04:18
本帖最後由 piggy 於 2023-10-14 08:51 編輯
請問有人成功加信用卡到s2 pro嗎?我試左hsbc同compass都唔得😪
不斷叫我在電話上邊認證。跟住電話認證就會聯絡銀行,銀行呢就話會認證失敗。
作者: piggy 時間: 2023-10-14 09:59
帶了一天,感覺都幾重,若出膠款,就好。其實我一路都唔明,帶得智能運動表,點解又要行金屬高貴,唔行膠輕便路gshock或Garmin路線。高級行政,我就帶iwatch或貴價瑞士表。
Screen 解像不錯,光度足。gps 未試。個dial幾好用。買了diy 3 esim。錶反應都幾快。
就是想用手錶付款功能,但仍未成功加到手錶。
作者: ronald 時間: 2023-10-14 10:15
金管局要增加安全系數, 加卡要一系列措施防止連至不明手機.
加Apple Pay還可以, 但係Google Pay係超難.
你要主動聯絡信用卡話想加Google Pay.
作者: piggy 時間: 2023-10-14 10:40
Hsbc客服乾脆話唔support,激死。
你成功加到?邊張?
作者: chihim2468 時間: 2023-10-14 10:53
有冇試過預付卡?我ZA visa 同八達通master 都加到落gw5 pro 個google wallet度用到
作者: AhLo 時間: 2023-10-15 00:17
有冇師兄用國行rom係連到呢隻錶㗎?
連咗兩三次都連唔到, 開頭以係咪佢行wear os會直接用返wear os添, 唉

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: poyin 時間: 2023-10-15 01:41
店員話唔得
問清楚我係用咩機先收錢
作者: jk1399 時間: 2023-10-15 07:51
想太多了
作者: piggy 時間: 2023-10-15 09:57
謝謝,今早用八達通master, 成功了。
作者: piggy 時間: 2023-10-15 09:58
S2 pro用電都幾快,24小時,用差不多50%
作者: ronald 時間: 2023-10-15 10:54
冇用Google好耐, 只係純粹歸納番金管局的措施.
之前ronald妹想add張大新落Google Pay加到火滾, 個電話銀行其他地方都好正常,
就係想聯絡告知要加Google Pay嗰度jam哂線, 最後落銀行搵理財經理搞.
作者: 9sea君 時間: 2023-10-15 11:07
我都覺得太重,加大咗電量再搞埋個不銹鋼,咁平嘅價錢唔需要跟風,定係不銹鋼平啲
作者: poyin 時間: 2023-10-15 12:24
mox 係可以入 card no. 落去入卡落 wear os
不過之後要入 app confirm 先用得張卡
所以呢個做法似乎最好
希望其他銀行跟


