作者: jasonfoknxu 時間: 2017-9-8 16:09 標題: 求推介尿袋(外置電),$300以下
本帖最後由 jasonfoknxu 於 2017-9-15 14:42 編輯
依家仲用緊幾年前嘅尿袋,依家想換個新嘅。希望大家可以推介一下。
原先考慮緊小米高配版,但見到好似有唔少人舊電已經要換。
Budget:$300
主要想耐用,10,000 mAh 左右,support Quick Charge
會叉
HTC 10 (QC3)
Galaxy note 4 (QC2)
iPad mini 4
Pocket WiFi
作者: joehk 時間: 2017-9-8 17:46
小米移動電源2(10000mAh)
作者: NOSTALE 時間: 2017-9-8 20:08
INFINITY-QC 812 PLUS
12000mAh
數字顯示電量
好靚仔
ref :
http://www.infinity-pro.com.hk/i ... b9%81%e4%b8%ad.html
作者: mini_z_racer 時間: 2017-9-8 21:09
畀多少少 紫米10
作者: M@W 時間: 2017-9-9 16:31
https://www.hornington.com/product/aukey-10050mah-雙向-qc3-0-快充-流動充電池by-t15bkdg/
早幾日直接上去代理買,有優惠價,299
作者: nat510 時間: 2017-9-9 16:51
紫米10, asus ZenPower Max
作者: Tech4Lee 時間: 2017-9-10 23:00
本帖最後由 Tech4Lee 於 2017-9-10 23:02 編輯
ZMI紫米 10,000 双向快充 QC3.0 $79
作者: hk133 時間: 2017-9-11 07:33
小米尿袋嘅用料仲好過唔少“大牌子”、“香港品牌”,足料而且價錢平,抵買。我自己用緊5000、5200、10000高配同埋16000,都幾襟用。
作者: jasonfoknxu 時間: 2017-9-11 13:26
我之前考慮小米高配+紫米雙向快充10000,但睇到有人用唔夠一年舊電就發脹/充唔滿,有啲擔心。我知紫米10 應該唔錯,但我唔需要 PD,好似冇乜必要。Infinity 嘅 QC812 plus 都考慮緊,依家唔知點揀好~
作者: wing9545 時間: 2017-9-11 23:05
PD
作者: jasonfoknxu 時間: 2017-9-11 23:36
回覆 10# wing9545
USB Power Delivery 2.0
作者: bhkk00 時間: 2017-9-12 22:26
紫米雙向 10000mah 大約 $100/個
$300夠買 3個
當半年壞一個 都用到 1年半
真係壞左 一年內上大陸換過個
或者係度賣比其他ching, 仲有保都應該值錢
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android
作者: getronics 時間: 2017-9-15 10:00
睇消委會個測試。
作者: FoolyReach 時間: 2017-9-16 00:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk133 時間: 2017-9-16 07:53
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/ ... 0914_00822_001.html
某啲“大”牌子連x米都不如。
作者: dcc2000 時間: 2017-9-16 17:35
http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/ ... 0914_00822_001.html
某啲“大”牌子連x米都不如。
hk133 發表於 2017-9-16 07:53
香港好多所謂牌子貨,設計同用料確係差過小米,但售價可能仲貴一大截。好多人認為一分錢一分貨,貴價貨肯定會好d,殊不知可能係十分錢一分貨!
當然,個別牌子型號嘅外觀可能較吸引,自我感覺良好。
作者: dcc2000 時間: 2017-9-16 17:47
紫米雙向 10000mah 大約 $100/個
$300夠買 3個
當半年壞一個 都用到 1年半
真係壞左 一年內上大陸換過個
或者係度賣比其他ching, 仲有保都應該值錢
bhkk00 發表於 2017-9-12 22:26
大陸版小米/紫米尿袋,保養一年,有壞換新,所以我唔會買港版(得半年保養),我好幾隻小米/紫米尿袋,用到11個月多d果時,有壞冇壞都會令佢 "變壞"

作者: aeo4 時間: 2017-9-17 00:21
回復 17 #dcc2000
之前跟師兄推介係京東定淘寶買左隻,紫米10000 雙向快充,一路都好好,今日一拎出黎用就見脹電,用左十一個月,但淘寶同京東都搵唔到保養資料。。。。想請教下深圳有無得換? 謝謝
via HKEPC Reader for Android
作者: holymoon 時間: 2017-9-17 00:42
都係SONY , SAMSUNG 好
作者: 肥寶 時間: 2017-9-17 14:14
X米電一定買香港行貨,因為好易脹
作者: dcc2000 時間: 2017-9-17 14:34
本帖最後由 dcc2000 於 2017-9-17 14:47 編輯
之前跟師兄推介係京東定淘寶買左隻,紫米10000 雙向快充,一路都好好,今日一拎出黎用就見脹電,用左十一個月,但淘寶同京東都搵唔到保養資料。。。。想請教下深圳有無得換? 謝謝
aeo4 發表於 2017-9-17 00:21
紫米做保養要揾返賣家,喺京東買嘅就喺app揀 "退換/售後",揾返果張訂單,提交 "申請售后",寫清楚咩問題及拍圖片,之後將貨物寄回京東,或者親自攞去自提點(唔係自提柜),京東收到貨之後,會有人打電話俾你(所以一定要有大陸電話號碼),問你想點(退款定換新),換新嘅話,每一件退換貨物佢哋會分別開張新訂單,然後寄返俾你,全程可以查看進度。
喺紫米官網/紫米淘寶或其他淘寶賣家買嘅,揾返佢哋處理。
小米就去返小米嘅售後維修服務點就可以了。
作者: dcc2000 時間: 2017-9-17 14:38
港版保半年,6個月内好少見會 "出事"

作者: dcc2000 時間: 2017-9-17 15:17
小米/紫米用嘅 "力神/ATL" Li-Polymer電芯,算係國產大牌子了,但係整體質素及耐用程度,對比日韓大廠同類電芯,始終係差些少。
不過對比好多使用不知名電芯所謂 "有牌子" 嘅同類尿袋 (實際可能係大陸貨貼牌),已經好用好多了。
我買過好多隻小米/紫米用Li-Polymer嘅尿袋,真係用到電芯有少少發漲嘅,大概有3、4隻,一係重度使用(每日最少一叉一放),一係因為放喺度太耐冇用,全部都係大概用咗九、十個月左右發現。
作者: aeo4 時間: 2017-9-17 16:41
謝謝 師兄教路 搵番係京東上年26/9 買 剛好未夠一年 另想再請教下退貨係咪唔洗俾運費 同埋唔洗連埋張單同個盒同條線? 謝謝
via HKEPC Reader for Android
作者: 肥寶 時間: 2017-9-17 17:08
作者: Tech4Lee 時間: 2017-9-17 17:35
港版保半年
作者: 控制 時間: 2017-9-17 18:16
我用啲尿袋全部都係小米,而家有2個10000高配+1個20000,全部都係官網買
之前用16000嗰隻,由14年12月用到16年7月冇發脹,電量唔覺小到,之後因為出咗20000所以先換,隻20000由16年7月到而家都用緊,冇發賬電量唔覺小咗,呢2個尿袋基本上2-3日就用到乾晒要充,因為喺屋企部手機冇電時都係貪方便可以攞住週圍走所以都係用尿袋充,就算瞓覺都係用尿袋充,絕小用濕電充
10000高配其中一隻喺屋企同隻20000一齊用(2部電話每部跟一個尿袋),另外嗰個10000高配就俾女友袋住出街用,我自己返公司可以用火牛充,又有一舊士啤電,所以唔使帶尿袋都得
我覺得小米尿袋而家係大陸品牌中小數用料幾好嗰啲
via HKEPC Reader for Android
作者: dcc2000 時間: 2017-9-17 20:26
京東會發回隻全新(有盒有配件)畀你,不需運費,你寄去京東果程要自己畀,攞去自提點就唔需要。
我果幾隻係自己攞去京東自提點做交收,我用原裝果個啡黄色外盒裝住畀佢哋,白色果個同條線冇畀,我係用電子發票,所以毋須跟埋,你影相果時影埋張發票。
作者: aeo4 時間: 2017-9-18 01:00
回復 28 #dcc2000
真係好感激師兄 等我搵日去開深圳睇下關口附近有無自提點搞埋佢 我試過問客服咩都話唔清楚話跟申請售後服務個步驟就得。。。
via HKEPC Reader for Android
作者: charcsc2000 時間: 2017-9-18 16:08
試下INFINITY QC808 PLUS...唔差~
作者: thesunone 時間: 2017-9-18 16:38
回覆 1# jasonfoknxu
小米移動電源2(10000mAh)
作者: EVA001 時間: 2017-9-18 20:47
小米 10000 高配版 PLM03ZM
(唔好買錯PLM01ZM)
via HKEPC Reader for Android
作者: takeoto 時間: 2017-9-19 10:16
如果同紫米比較呢?
via HKEPC Reader for Android
作者: yeeyee2004 時間: 2017-9-19 20:36
我用呢隻,其實尿袋最緊要係電池,所以可以換電就有派用,而且幾多ma都得,好似我咁平時帶多兩個spare電,肯定夠一天用javascript:;javascript:;
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2012440&k=3d82aae126850da0edda483feeb7ebe7&t=1782195559&sid=hLLrJQdoFj

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2012441&k=6648e736ff483dcea97f5a4e840c761c&t=1782195559&sid=hLLrJQdoFj

作者: bhkk00 時間: 2017-9-19 22:25
高配好似有qc3.0
紫米 10000 只有 2.0
最高輸出輸入都係 18w
紫米有type c輸入
如果電話都係用緊type c, 1條線就可以叉尿袋, 電話
紫米會厚少少, 多0.幾mm
最重要係 價錢差超過一倍, 不過紫米冇港行
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android
作者: imax 時間: 2017-9-19 22:33
回覆 34# yeeyee2004
仲用 18650 好鬼重

作者: takeoto 時間: 2017-9-20 01:39
係囉,我係小米之家搵唔到....
作者: takeoto 時間: 2017-9-20 13:26
小米香港只有半年保,大陸買就一年一換一,咁係咪大陸買好D呢
作者: dcc2000 時間: 2017-9-20 23:56
本帖最後由 dcc2000 於 2017-9-20 23:58 編輯
經常會返大陸,或有親朋戚友喺大陸,方便收貨發貨嘅話,有一年保養嘅大陸版可能划算d,當然要喺小米/紫米官網或大型網購站(如京東之類)買。
不過,產品一年內亦唔一定會有問題,我自己同家人朋友加埋買咗幾十隻,真正係 "有問題"(漲電),都祗係兩隻,其餘要換新嘅,都係為咗換新而換新,"順便" 壞咗而已。
但係港版祗得半年保,半年內出問題真係甚少見。
小米隻10000mAh高配版,紫米隻10000mAh QB810,大陸經常會有特價,可以留意一吓。
紫米有Type-C及Micro-USB輸入(自叉電),送條Micro-USB線,小米高配,輸入祗有Type-C,送條二合一線,而紫米係膠壳,輕身好多,亦唔怕刮花其它物件,小米高配用雙TI芯片,輸出快充充電協議支援QC2.0/3.0,三星AFC及華為FCP,用兩塊電芯並聯,電路設計理論上理想d,加上鋁壳剛性係强d,但可能要用個袋(或套)招呼佢,亦重好多。
小米/紫米,港版/大陸版,點樣揀,自己衡量。

作者: takeoto 時間: 2017-9-21 00:38
多謝CHING詳細介紹,我都諗香港得半年保冇咩用,基本上半年都唔會有咩問題,岩岩見官網平左20,不過要運費,好似冇咩SO....紫米都有睇過,比小米厚大左少少
作者: tat1024 時間: 2017-9-24 13:44
要輕用紫米10000,用私集運落黎先10蚊運費
作者: takeoto 時間: 2017-9-25 09:17
我都係用私集多仔,睇下十一會唔會有平。
via HKEPC Reader for Android
作者: bhkk00 時間: 2017-9-25 09:50
紫米 多數有活動就會平
上次 $99->$79
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android
作者: d90 時間: 2017-9-25 10:12
紫米10 可quick charge MATE9 嗎?
作者: tomming 時間: 2017-9-25 10:29
我都想知, 而家用緊小米行動電源2, 夾 Mate9 只得正常速度
作者: bhkk00 時間: 2017-9-25 23:03
請 check下mate9 用咩制式快充
紫米 10只係支援qc同pd
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android
作者: charcsc2000 時間: 2017-9-26 14:24
ZMI QB810超正, 暫時未搵到好過佢既...我阿哥勁LIKE用....

