作者: iPAQ 時間: 2023-11-12 10:54 標題: AR 眼鏡推介
我見 Youtube 比較多人推介係 XREAL Air 2 同 NEO RAY (雷鳥) Air 2。大家仲有冇推介呢?
我已經有 Quest 3,但想買副出街用,所以想買 XREAL Air 2 Pro 好啲, 因為佢有自動變色。
好似用航拍都有用咁。
作者: 孤寂使者 時間: 2023-12-2 01:57
AR 眼鏡推,有冇平野推介,想睇到條女O係我面前咁
作者: iPAQ 時間: 2023-12-2 21:42
要條囡係你面前, VR 先得, AR 都仲係似戲院睇戲咁,畫面大但係平面。
最近啲 AV VR 好多 8K,太平眼鏡嘥晒 8K 囡囡......
作者: 孤寂使者 時間: 2023-12-3 14:23
但我近視散光都深,有計嗎?
作者: iPAQ 時間: 2023-12-4 00:16
更正一下,啱啱 Youtube 睇到有人推介用 nPlayer 響 AR 眼鏡睇 3D 電影,因為 nPlayer 要錢,我無試到。因為我響 Meta 已經買咗 Sky Box。
VR/AR 都可以自己配鏡片,近視散光唔係問題。
作者: 孤寂使者 時間: 2023-12-4 00:45
唔明點可以自己配鏡片?你既意思係換走VR鏡片嗎?
作者: t19922006 時間: 2023-12-4 10:59
回覆 4# 孤寂使者
可以訂制鏡片吸係Lens前面
可以訂造數值範圍
PRESCRIPTION DETAILS
SPH prescription range: -9.00 to +6.00
CYL prescription range: -4.00 to +4.00
Total power: -9.00 to +6.00
https://www.zennioptical.com/p/v ... 003?skuId=VR7000301
作者: iPAQ 時間: 2023-12-4 20:59
AR 一般做定個位比用眼鏡架:

另外TCL嘅 RAYNEO 雷鳥應該免費配鏡片。

作者: 孤寂使者 時間: 2023-12-5 12:49
回覆 孤寂使者
可以訂制鏡片吸係Lens前面
可以訂造數值範圍
PRESCRIPTION DETAILS
SPH prescription ra ...
t19922006 發表於 2023-12-4 10:59
唔知點安裝,謝謝
作者: 孤寂使者 時間: 2023-12-5 12:49
唔知點安裝,謝謝
作者: t19922006 時間: 2023-12-5 14:53
回覆 9# 孤寂使者
https://static.zennioptical.com/ ... VR/70/VR7000301.mp4
作者: hambaba 時間: 2024-1-18 12:53
本帖最後由 hambaba 於 2024-1-18 14:20 編輯
到而家都唔係好清楚TCL NXTWEAR 同埋雷鳥既差別
好似TCL NXTWEAR S XR同雷鳥AIR 1S個外觀除左LOGO幾乎一樣
TCL NXTWEAR S+ 對應雷鳥AIR plus
你話佢分海外版同國內版?
但我又見AMAZON 2款同時都賣緊
作者: iPAQ 時間: 2024-1-22 10:19
到而家都唔係好清楚TCL NXTWEAR 同埋雷鳥既差別
好似TCL NXTWEAR S XR同雷鳥AIR 1S個外觀除左LOGO幾乎一樣
...
hambaba 發表於 2024-1-18 12:53
我見 Aliexpress 咁寫:
Warm tips: RayNeo Air 1S is equivalent to TCL NXTWEAR S; they have the same specifications and features, only different in model name and brand logo; RayNeo company is a subsidiary of TCL company, which can be verified on TCL website.
https://www.aliexpress.com/item/ ... p;afSmartRedirect=y
作者: hambaba 時間: 2024-1-22 12:05
我見 Aliexpress 咁寫:
Warm tips: RayNeo Air 1S is equivalent to TCL NXTWEAR S; they have the sam ...
iPAQ 發表於 2024-1-22 10:19
我知係子公司
我見2個都可以係rayneo個官網買
TCL NXTWEAR S+ 對應rayneo air plus
rayneo air 2暫時係最新
所以唔明咩玩法
作者: top8man 時間: 2024-5-16 00:35
剛入手XREAL AIR 2
好正
作者: kjones 時間: 2024-5-23 11:43
回覆 15# top8man
想問下真實係咪好遠?覺得似27"mon?如果接windows會唔會睇唔到字?Thx
作者: iPAQ 時間: 2024-5-24 08:41
我覺得似梳化睇大電視多過電腦枱睇大 MON,啲字清楚,但最邊果啲會難睇啲,例如邊位個時鐘。
作者: hambaba 時間: 2024-5-24 12:43
除非買GOOVIS果隻 ART
否則市面上9成9產品都係都要量度自己既瞳距
瞳距過大邊緣位會模糊
作者: AhRay 時間: 2024-5-30 12:33
呢度真係無咩人玩,如果要 睇youtube netflix﹐xreal air 2 夠唔夠?定係要 pro ?
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: hambaba 時間: 2024-5-31 13:42
呢度真係無咩人玩,如果要 睇youtube netflix﹐xreal air 2 夠唔夠?定係要 pro ?
via HKEPC IR 5.1.14 - ...
AhRay 發表於 2024-5-30 12:33
大同小異
佢地大部分都係用SONY既MON 細SIZE Micro OLED最新得1080P
好似雷鳥今年出2S只係更新左個喇叭果D
除非SONY出2K/4K 否則AR 眼鏡都幾難有新突破
作者: AhRay 時間: 2024-5-31 19:21
Sony 有d 料
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: iPAQ 時間: 2024-6-1 02:28
我講得唔清楚,其實畫係全部清楚,只係人正睇邊位嘢係會郁個頭去睇,
但如果戴AR眼鏡郁個頭咁畫面就跟住你郁,咁就好難睇到邊位啲字,所以要練習用眼去睇邊位而唔係郁個頭。
作者: iPAQ 時間: 2024-6-1 02:33
呢度真係無咩人玩,如果要 睇youtube netflix﹐xreal air 2 夠唔夠?定係要 pro ?
via HKEPC IR 5.1.14 - ...
AhRay 發表於 2024-5-30 12:33
十分夠,我仲用嚟駁 Handheld 遊戲機,Winodws 同 Android 都有用,超級正。
Pro 只係多咗電子變色,如果用唔著可以唔買 PRO (我自己買咗 PRO + BEAM)。
台灣人好有心機寫開箱可以睇睇:
https://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=180&t=6891273
作者: AhRay 時間: 2024-6-1 06:12
本帖最後由 AhRay 於 2024-5-31 22:16 編輯
如果無電變,是否在家中要關燈睇才好?
Beam 應該都係android ﹐咁香港用會否睇唔到國內軟件中既野?pdd 是否有國際版?
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: iPAQ 時間: 2024-6-1 08:54
佢有個蓋 (右二) 跟, 可以用嚟蓋住。
BEAM 係好雞嘅 Android,我裝到 APK,唔知有冇 App 裝唔到,你可以比嚟識吓。
買佢主要係想用佢個 Smooth follow 同 Anchor 功能,同埋諗住可以駁多啲嘢,如 Switch。
Rokid Station 用嚟睇戲好似好啲,差唔多錢,我揀眼鏡時見有 Youtuber 推薦 Xreal Air 2 + Rokid Station。遲啲個 Rokid Station Pro 仲勁,話用 SD XR+,不過唔知幾時出。

作者: iPAQ 時間: 2024-6-2 09:02
原來 Xreal 都會出部 BEAM Pro,可以影 Spatial Video/Photo,人仔 1299 6+128,1599 8+256,大約八月出。再遲啲有5G版。
[youtube]5ds-hDwvlc4[/youtube]
作者: AhRay 時間: 2024-6-2 22:50
原來 Xreal 都會出部 BEAM Pro,可以影 Spatial Video/Photo,人仔 1299 6+128,1599 8+256,大約八月出。 ...
iPAQ 發表於 2024-6-2 01:02
點解佢唔出軟件比我地用自家電話呢?
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: iPAQ 時間: 2024-6-2 23:35
回復 27 #AhRay
電話直駁唔洗 app, 用番手機 app OK, 如 Netflix 等. 要你部手機有 Type-C DP。
另外佢都有手機app, 叫 Nebula:
https://play.google.com/store/apps/details?id=ai.nreal.nebula.universal
via HKEPC Reader for Android
作者: AhRay 時間: 2024-6-3 20:36
原來 Xreal 都會出部 BEAM Pro,可以影 Spatial Video/Photo,人仔 1299 6+128,1599 8+256,大約八月出。 ...
iPAQ 發表於 2024-6-2 01:02
淘仔都見到有了
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: AhRay 時間: 2024-6-10 09:41
終於買左xreal air2 pro
效果好ok, 我手機s22u 及平板 y700 都可用。直出已經夠玩。好在手邊有個藍牙mouse﹐用藍牙mouse 操控已經夠。不過當做second mon 其實有點貴。如果主要在家用,其實沒有電變眼鏡已經ok。佢本身跟機有個保護眼鏡罩,已經遮住曬d 光。搭飛機或長途車好啱用。不過要配手指mouse 先好操控。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: top8man 時間: 2024-6-10 23:15
恭喜有新玩具
我用左XREAL AIR 2 大約兩星期, 二手買入.
我無買 BEAM / BEAM PRO. 我用三星手機S24+ , 裝NEBULA APP. 我日日有用, 但最多user case係用來睇片, NETFLIX DISNEY AMAZON 等等的VOD, 或者睇自己下載的片用MX PLAYER睇. 效果好好. 我係地鐵都會用, 側邊無人理我, 應該當我係盲既就算數了.
我都係REDDIT DISCORD 跟其他用家討論XREAL交換心得, 我都有玩大陸官方的NREAL BBS. 各個地方都好多野學.
作者: AhRay 時間: 2024-6-11 00:02
恭喜有新玩具
我用左XREAL AIR 2 大約兩星期, 二手買入.
我無買 BEAM / BEAM PRO. 我用三星手機S24+ , ...
top8man 發表於 2024-6-10 15:15
有時睇d 敏感野,都唔會比人知
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: PSP 時間: 2024-7-9 15:16
1k唔駛入手左,都幾好用。直插15pro放片,直插老爺機S20u 入到dex mode, 直插steam deck 打機。
via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: pandahk 時間: 2024-7-10 05:00
1k唔駛? Which one?
作者: PSP 時間: 2024-7-10 16:00
本帖最後由 PSP 於 2024-7-10 18:19 編輯
併多多二手,95成新2 pro, 不過個耳機有爆音,已用兩星期
上代全新
via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2431265&k=99ef610a2d55ff9fd9bb284687ecf441&t=1782357101&sid=28jM3Vtq7o

作者: PSP 時間: 2024-7-10 16:01
請問一開二綫,那隻可以眼鏡的耳機出聲,steam deck 及 ally用
via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: iPAQ 時間: 2024-7-11 01:07
我用呢隻, 可以同時叉部機同出聲畫到眼鏡,但貴同大舊。
用過耳機一開二綫,只可以出到聲。
作者: PSP 時間: 2024-7-11 10:44
謝謝資料
Xreal air 2 pro如果唔用beam同beam pro, 有乜選擇?
via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: hambaba 時間: 2024-7-11 12:43
謝謝資料
Xreal air 2 pro如果唔用beam同beam pro, 有乜選擇?
via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS( ...
PSP 發表於 2024-7-11 10:44
雷鳥AIR2
2手1200RMB左右
作者: iPAQ 時間: 2024-7-12 00:45
謝謝資料
Xreal air 2 pro如果唔用beam同beam pro, 有乜選擇?
via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS( ...
PSP 發表於 2024-7-11 10:44
謝謝資料
Xreal air 2 pro如果唔用beam同beam pro, 有乜選擇?
via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS( ...
PSP 發表於 2024-7-11 10:44
有啲人推介 Rokid Station, 之前 Carousel 有賣家肯拆開嚟幾舊水賣,而家見貴咗好多。
其實你當佢係手提 Android TV Box 咁,同手機唔太大分別,
不過 Beam 同 Rokid Station 有實體掣會方便啲揀嘢。
Rokid Station 應該多嘢過 Beam,特別係可以插 mSD 卡。
另外 Goovis 有隻 D4,RK3588 CPU,效能應該係最強,但太貴同埋 Youtuber 話無 Google
應該下星期入手 Beam Pro,會試玩模擬器,睇吓效能玩唔玩到 Switch。
作者: PSP 時間: 2024-7-12 15:44
因為見到國內版beam pro 係無Google , 我啲影片全放在Google drive. 所以會打算買美版beam pro, 不過好多都唔寄香港。Google版beam pro 2000左右,國內版1299
via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: 大有仔 時間: 2024-7-14 13:24
Goovis art 真的超正
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: hambaba 時間: 2024-7-15 10:21
佢唯一問題應該係冇得訓住到睇
好可惜香港冇地方比人試AR
作者: 大有仔 時間: 2024-7-15 10:58
這個就是訓係到都可以睇
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: hambaba 時間: 2024-7-15 13:45
本帖最後由 hambaba 於 2024-7-15 13:47 編輯
佢用頭帶固定 又帶又除唔方便
但可以調瞳距同帶眼鏡當副mon用係吊打其他牌子
不過我都有問過朋友 佢想帶出街 所以希望似雷鳥 xreal果類 rokid佢都嫌柒 更何況goovis
作者: 大有仔 時間: 2024-7-15 15:33
帶眼鏡都用得,真的不多選擇
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: hkpagybid 時間: 2024-7-21 17:56
隻goovis好似連3DOF都無?
眼鏡型有隻可以期待下
https://www.visor.com/
作者: hambaba 時間: 2024-7-22 12:40
呢隻似係眼鏡型VR同VIVE Flow同類型?
作者: hkpagybid 時間: 2024-7-23 20:36
本帖最後由 hkpagybid 於 2024-7-23 20:47 編輯
應該係
不過而家呢d眼鏡解像度好似都係得1080p
唔知幾時先有純頭顯有單眼4k呢
而家d一體機除左AVP其他硬件能力都咁弱無乜用
想要個可以駁HDMI既單眼4k純頭顯多d
作者: faifai2016 時間: 2024-9-17 11:30
本帖最後由 faifai2016 於 2024-9-17 12:20 編輯
最新想買個眼鏡來睇戲.想問下 60hz 同 120hz 分別大嗎 . 會唔會120hz 真係隻眼舒服好多?
例如 雷鳥 1s (60hz) / 雷鳥 2 (支持120hz) 不知分別大嗎? 主要是比較眼睛舒適度.
作者: hambaba 時間: 2024-9-17 14:52
會有分別 同埋1s用磁吸唔係太好
要買就買2 我見淘寶2手都係1.3k人仔左右
如果你用到閒魚可以再平d
作者: faifai2016 時間: 2024-9-17 18:25
因為在家用, 唔會拎出街. 拎來睇下youtube / netflix 多.
師兄,有無推介 .

作者: hambaba 時間: 2024-9-17 23:39
測自己瞳距 54~70 係既話可以買
AR 眼鏡個個見到好似好正就走去買 實際上自己唔岩用呢一類
變左大陸好多2手貨
因為已經出左新既一批AR 眼鏡
所以雷鳥2 xreal pro 2 2手KEEP住減價
但最新既AR眼鏡仲係1080P
作者: faifai2016 時間: 2024-9-18 00:24
其實睇電影多, 係咪唔好買開放式比較好, 我見有goovis lite 呢d , 好似也可以. 太多選擇, 真不知怎選. 我預算最好2k 內.
作者: hambaba 時間: 2024-9-19 01:28
goovis算係睇戲既VR
就算最新既ART都係AR+VR既混合體
如果你直連電腦/手機 你要預左佢唔會好似VR咁 畫面可以唔跟頭盔
AR眼鏡你要買埋佢部機先做到呢個效果
仲有佢100%做唔到大MON個效果
作者: faifai2016 時間: 2024-9-19 11:46
我不玩遊戲.只係用來睇片netflix / youtube , 想要大mon 效果. 最好有護眼低藍光這些功能 . 有無邊隻合適? goovis g3x 4k oled .呢隻掂唔掂呢?
作者: hambaba 時間: 2024-9-20 14:53
本帖最後由 hambaba 於 2024-9-20 14:58 編輯
可以好肯定咁答你冇一隻ar做到大mon效果
佢地所謂既大mon效果係跟據你當前既空間去決定
你坐係個大禮堂 你會覺得好大 超過100"
佢地講到100"咁大係要你個空間有6米深先做到
如果你坐係電腦前 你只會覺得24~27"mon大細
goovis g3x 4k 係vr 可以做到大mon效果
但我唔肯定淨頭盔佢有冇懸停功能
如果要完善既vr功能quest 3會比較好 雖然佢約1080p
作者: faifai2016 時間: 2024-9-20 17:54
oic . 咁即係要有大mon 效果.好似戲院咁.要買vr 先啱.
作者: hambaba 時間: 2024-9-20 23:33
不過vr一帶一除其實唔算太方便
同埋睇得耐會焗
作者: higundamhws 時間: 2024-11-19 16:49
而家有冇ar眼鏡係無線?諗緊邊睇you tube邊做gym是否可能


