Board logo

標題: 垃圾大陸貨展覽場 [打印本頁]

作者: turth    時間: 2014-8-22 18:10     標題: 垃圾大陸貨展覽場

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billyck2    時間: 2014-8-22 21:03

係大公司已經冇興趣參加
作者: turth    時間: 2014-8-22 21:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pkkpeter    時間: 2014-8-23 14:52

硬件利潤本身已經都好低,都吾知仲可以點減!
作者: crazywoody    時間: 2014-8-23 21:07

大公司已經唔玩,無咩行
作者: cwift    時間: 2014-8-24 14:25

真係冇咩大公司
作者: Programmer    時間: 2014-9-12 00:46

香港電腦展去黎都曬時間
作者: Ricky_ston    時間: 2014-9-12 00:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: omasterq    時間: 2014-9-12 21:01

回覆 1# turth


    反映香港人的生活正在改變中!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2