作者: 真.史提御姐 時間: 2009-12-27 18:18 標題: 機械人隻藍牙.....
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sungcharming 時間: 2009-12-27 19:07
我用iclip music 802 無問題
作者: hcw502 時間: 2009-12-27 21:35
我用藍芽耳機聽緊歌時有電話入個耳機出唔到提示音



| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |